Començo a treballar i molts dubtes!

Més qüestions.
julieta12
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

Començo a treballar i molts dubtes!

EntradaAutor: julieta12 » dg. març 03, 2013 11:23 pm

Hola, doncs començo a treballar en 2 setmanes (buff encara no m'en faig a la idea) i la meva filla de 5 mesos la deixaré amb els seus àvis que se l'estimen molt!
Però ara em surten una pila de dubtes;
1. Jo faig lactancia materna exclusiva, i continuament li ofereixo el pit, encara que no plori, de vegades si enganxa i d'altres no, doncs ara què hauran de fer els meus pares, esperar a que plori per donar-li? i tenir el bibe sempre apunt a la nevera?
2. com que estarà a casa els meus pares, he pensat en comprar una "cuna de viatge" per quan vulgui dormir, notarà que no és la seva habitual?
3. Noten molt la separació amb la mare? estaré fora de casa 7 hores

tot son dubtes! i estic molt neguitosa per com estarà ella! què veu fer vosaltres? :-D
foseta
Entrades: 169
Membre des de: dc. set. 12, 2012 11:18 am

Re: Començo a treballar i molts dubtes!

EntradaAutor: foseta » dl. març 04, 2013 6:13 am

Hola

La meva tot judt arate cinc mesos. Fa un mes que vaig començar a treballar i sóc fora unes 8 hores o més.
Clar que notarà que no hi ets, però quan et veu arribar és una alegria, i en el mru cas, seguida de plors perque vol pit. jejeje
I lo del bibe, jo pensava que ho portaria pitjor, però si va acostumar de seguida. Ells li donen bibes petits de 50ml o menys i cada cop que reclama... Però ja anirant veient.
I la meva no té bressol de viatge. Quan la treuen a passejar és quan fa les becaines, al cotxet.
Ànims!
Lula1
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

EntradaAutor: Lula1 » dl. març 04, 2013 10:48 am

Bones!

Jo ja fa uns mesos que vaig començar a treballar, i et diré el que totes les mames que havien passat per això em deien a mi i jo no em creia, és pitjor els dies previs que un cop comencis. Les setmanes prèvies tot són pors, dubtes, etc. Un cop comences veuràs que s'adapta més ràpid el petitó que no pas tu... jajajajaja. El meu peque quan vaig començar a treballar tenia 10 mesos, però no menjava gairebé res de sòlid, feia mooooolta teti. Ell es quedava amb el seu pare i a les tardes si tenia gana berenava, però la majoria de vegades menjava molt poquet i m'esperava a que jo arribés per fer teti (jo treballo de tardes i dos dies a la setmana matí i tarda), de seguida es va adaptar. I per dormir, només d'adormia al pit i quan jo vaig començar a treballar va començar a fer les migdiades en el cotxet quan el treuen a passejar.

El meu company, estava a l'atur i des de fa uns mesos ha anat trobant feinetes amb horaris diferents i el peque s'ha quedat amb els avis, pensa que ell s'ha anat adaptant sense problema, tenim més problemes el seu pare i jo per adaptar-nos als nous horaris que no ell.

El meu consell és que disfrutis a tope de la teva peque aquestes setmanes que et queden sense treballar, i quan hagis de començar veuràs que tot flueix per si sol, les primeres setmanes son dures però després t'adapates.

Molts ànims!!!!
julieta12
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

EntradaAutor: julieta12 » dl. març 04, 2013 12:36 pm

Moltes gracies pels vostres consells!!
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dl. març 04, 2013 8:42 pm

Hola!

Jo em vaig incorporar a les 16 setmanes justes. I també et puc dir que són pitjors els dies previs que quan realment comences a treballar. Ràpidament tant tu com la petita us acostumareu als nous horaris i rutines.
Jo també la deixava amb els avis. Jo patia perquè amb mi només menjava pit, però amb els meus pares va començar a prendre's la meva llet en biberó (els Tommee Tippee, que són molt semblants al pit). Jo me la treia a la feina i sempre en tenia de fresca, però igualment vaig fer una reserva de llet congelada al congelador dels avis i així sempre en tenien per si tenia més gana. Jo li donava el pit abans de marxar i al cap d'un parell d'hores ja li donaven biberó. A vegades en bevia més, a vegades se'l prenia en dues tandes... Jo arribava entre les 2 i les 3 i llavors li donava el pit un altre cop. Vam fer lactància materna exclusiva fins als 6 mesos, que vam començar a introduir menjar sòlid. Quan mengen sòlid ja tot és més senzill: en el meu cas, els meus pares li donen la papilla quan no hi sóc i així ja no em trec llet. Li donen cerals i la papilla del migdia. I ja aguanta fins que jo arribo.
Estic molt satisfeta de com va anar i de com vam aconseguir tirar endavant amb la LM tot i treballar.

Sobre el dormir: jo també vaig pensar això del llit de viatge, però em va semblar una opció poc còmode, sobretot pels avis. Són llits molt i molt baixos i per l'esquena dels avis és matador (almenys el que jo tenia). Nosaltres vam comprar un bressol de segona mà i el vam posar a casa dels avis. La petita hi dorm molt i molt bé i pels avis també és molt pràctic. Amb ells s'adorm a coll o a la falda i amb xumet (amb mi no el vol de cap manera, però!).

Ja veuràs com tot anirà molt bé!!

Sort!
Imatge
Lula1
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

EntradaAutor: Lula1 » dl. març 04, 2013 9:21 pm

Ah! I no tt'he dit q seguim fent pit i ja té 14 mesos!!!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::