supernany

Més qüestions.
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

supernany

EntradaAutor: Tutty29 » dc. març 06, 2013 9:54 pm

Hola marones!!Tinc un nen de 13 mesos i al vespre mentres li dono el sopar mirem supernany, i em preguntava si es bo que el nen s'ho miri. Tinc por que els imiti, per exemple quan ploren, criden,... de vegades em fa gracia perque el nen riu.
Que en penseu?
melela
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: supernany

EntradaAutor: melela » dc. març 06, 2013 10:04 pm

No crec que amb 13 mesos pugui imitar els nens que veu a la tele, encara és molt petit; però ho podries aprofitar per explicar-li de manera molt senzilla "que malament que es porta aquest nen, això no ens agrada, no no! Tu sí que et portes bé i no fas tot això"!

Per cert, on ho fan i a quina hora? Gràcies!
Imatge
Imatge
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dc. març 06, 2013 10:46 pm

Melela, gracies per la resposta.
Ho fan a la siete, cap a les 19:30,
mea o menys, potser comença abans perque quan ho poso ja esta començat
melela

EntradaAutor: melela » dc. març 06, 2013 10:54 pm

Gràcies Tutty!
Imatge
Imatge
Menudeta
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

EntradaAutor: Menudeta » dc. març 06, 2013 11:04 pm

La meva opinió és que mentre no imitis tu a la supernany... i diria que per al nen bo no deu ser, i el dolent no és la imitació, és el missatge que es dona i pot incorporar el nen, que a mi no m'agrada.
nunus
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » dj. març 07, 2013 12:15 am

Doncs jo sí que penso que un nen de 13-14 mesos pot imitar el que veu a la tele... El meu petit (16 mesos) ja fa temps que imita algunes de les coses que fan nens de la seva classe, encara que no sàpiga per què ho fa.

Jo del que no sóc partidària és de mirar la tele durant el àpats, ni supernannies, ni dibuixos ni res. Sempre he pensat que els àpats són petits moments per comunicar-nos, tant amb la parella com amb els fills, per petits que siguin.
I justament trobo que els crits, rebequeries, etcetc, d'aquest programa no deuen ajudar massa a un sopar tranquil... Fins i tot a mi, que tinc 36 anys, m'estressa bastant veure-ho. Independentment de si podrien o no arribar a imitar-los, ni de conya els poso això als meus fills, ni que sigui com a "música de fons"... :-o00m
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Xaina » dj. març 07, 2013 7:31 am

Hola,

A mi no m'agrada la supernanny pero a banda d'això, tampoc no m'agrada la tele "com a animal de companyia".
El meu consell: tanca la tele tot el que puguis i sobretot a les hores dels àpats!!!
El meu petit te 2'5 anys i sopa a la taula amb nosaltres i xerrem de les nostres coses..... en el seu nivell. Ja se que el teu es molt petit pero el temps passa ràpid i els habits s'incrusten.

També veu tele: Caillou, cap de drap etc.... pero dosificat.

Salut
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dj. març 07, 2013 8:05 am

Aixó és com una que conec que a les tardes veu "salvame" amb el seu nen de 14 mesos... total, és molt educatiu, no? Ja no m'agrada especialment la tele i menys que els nens mirin programes com aquests que per molt horari protegit que en diguin, s'ho passen pel forro de la corbata.
Els nens tant petits millor la tele tancada i si mira la tele, que siguin dibuixos i coses adaptades a la seva edat i no la "tele dels grans" com en diem a casa... A casa nostra quan la tele està engegada i la nena volta per allà, anem amb el super3.
melela

EntradaAutor: melela » dj. març 07, 2013 10:16 am

No m'havia adonat que vas dir "mentres li dono el sopar": doncs jo també com les altres sóc partidària dels àpats sense tele, de fet nosaltres ni tenim tele a la cuina que és on mengem de costum.
Imatge
Imatge
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

EntradaAutor: jllt » dj. març 07, 2013 10:33 am

Jo reconec que hem tingut etapes en què he necessitat posar-los dibuixos a la tele a l'hora de dinar per aconseguir que estiguessin una mica quiets a taula. Però han sigut etapes molt curtes perquè ni al seu pare ni a mi ens agrada que mirin la tele a l'hora de menjar. Fem algun 'extra' els divendres o dissabtes al vespre perquè els deixem sopar al menjador a la seva tauleta i llavors els deixem mirar la tele, però com a cosa especial perquè és cap de setmana. I en tot cas miren dibuixos, els que facin en aquell moment a la tele. Sobre la 'supernany', a mi particularment no m'agrada gens. N'he vist algun cop algun tros de programa i aviat canvio de canal (però ara que hi penso, abans la feien no sé a quin canal a la nit, no?). Puf, no sé, jo personalment no és un programa que posaria a la meva canalla perquè s'hi entretinguessin una estona.
pucpuc
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dj. març 07, 2013 10:53 am

jo tampoc li posaria la tele per menjar i la supernnany ni per sopar ni per res!
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dj. març 07, 2013 11:18 am

Tutty, el que et preocupa és si el nen pot imitar el comportaments dels nens que surten a la tv? d'entrada jo et diria que els nens estan fets per imitar comportaments. Aprenen així. Jo diria que principalment imitaran a la mare i als més propers.....però si habitualment veu això, segurament alguna cosa s'emportarà. Potser es quedarà amb els teus comentaris a les actituds dels nens o potser les repetirà perquè tu li confirmis que allò que l'has dit, realment funciona així.....

A mi tampoc m'agrada aquest programa ni pels continguts, formes de criança, metodologia..... però sobretot perquè als nens ningú els ha demanat permís per sortir a la TV i ells pobrets no en tenen cap culpa... em sembla una falta de respecte bestial.

Pel tema engegat de la tv als àpats i mirar programa de grans:

Entre setmana, el petit sempre dina amb algun dvd i mentre tant jo faig el dinar per nosaltres. Sopem amb el Tom i Jerry. Si hi ha algun problema de despiste, s'apaga.
A casa del meu home no és costum parlar durant els àpats. Les converses es deixen per desprès. De fet, quan li parles menjant no t'entén :-D :-D En canvi, a casa meva era just el contrari. El dinar era el moment de parlar de qualsevol tema i acabàvem sempre tenint raó tots :-D
Ara, a casa, el meu home, habitualment, està callat i nosaltres dos l'anem fent petar.

Programes de grans: doncs a casa hi ha un temps per tot. El súper3 en els moments que fan alguna cosa que al petit l'interessa i la resta canviem a programes d'actualitat política-econòmica-social (és la meva debilitat), documentals o alguna pel•lícula que estigui be (que ja és complicat). Si surt quelcom que el petit no veu clar ho pregunta i se li explica. Això sí, sempre tenint en compte la seva capacitat.
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dj. març 07, 2013 2:04 pm

Gracies marones!!Al mati mentres esmorza posem el club super 3 i no es distreu menjant. Pero teniu rao millor parar la tv mentres es fan els apats.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::