Dubte escola bressol
Dubte escola bressol
Hola marones!!Tinc un dubte!!
El meu fill el gener va fer 12 mesos, si aquest setembre el portes a l'escola bressol tindrà 20 mesos,(no hi anira perque estic d'excedencia
), si que el vull portar el setembre seguent, es a dir l'any 2014, pero clar el meu fill tindra quasi 3 anys, faltaran uns uants mesos.
El cas que les escoles bressols son de 0 a 3 anys, si el portu a la guarderia el setembre, el gener fara 3 anys, que continuara fins que acabi el curs ?(tindra 3 anys i 9 mesos.
gracies!!!
El meu fill el gener va fer 12 mesos, si aquest setembre el portes a l'escola bressol tindrà 20 mesos,(no hi anira perque estic d'excedencia
), si que el vull portar el setembre seguent, es a dir l'any 2014, pero clar el meu fill tindra quasi 3 anys, faltaran uns uants mesos.
El cas que les escoles bressols son de 0 a 3 anys, si el portu a la guarderia el setembre, el gener fara 3 anys, que continuara fins que acabi el curs ?(tindra 3 anys i 9 mesos.
gracies!!!

Re: Dubte escola bressol
L'escola bressol encara que sigui de 0 a 3 anys és per nens que no són escolaritzats, és a dir que si el teu fill fa 3 anys el 2014, el setembre del 2014 ja anirà a l'escola i farà P3, però ho faig sense saber ben bé de quin any és el teu fill. Si encara no li toca anar a l'escola si que el pots portar a la bressol. Ja ho has calculat?
Sí, li pots portar fins que comenci P3. Suposo que el teu fill és del 2012, oi? Doncs el setmebre del 2015 començarà P3. Fins llavors el pots portar a l'escola bressol. Els meus fills els va passar el mateix són de febrer i van anar a l'escola bressol fins als 3 anys i 4 mesos.
Es clar que el pots portar. La meva filla també és de gener però 2010. Va començar P1 amb 20 mesos i ara que té 3 anys i 2 mesos està cursant P2. El setembre vinent, amb 3 anys i 8 mesos, començarà P3.

Gracies noies!!si el meu fill es del gener del 2012.
Al setembre de 2013 entraran a P3 els nascuts al 2010, al 2014 els nascuts al 2011, així que sí el podràs portar a l'escola bressol, perquè no començarà a l'escola fins el 2015, igual que la meva filla.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |