Tickets edenred guarderia

Més qüestions.
juditinha
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 3:51 pm

Tickets edenred guarderia

EntradaAutor: juditinha » dl. març 18, 2013 1:15 pm

Hola! el proper mes comença el meu fill l'escola bressol i a la feina del meu marit ens han donat una quantitat de diners en tickets edenred per pagar la guarde, el nostre dubte és si aquests diners son fins a finals de curs i al setembre ho podem tornar a demanar o bé si és una quantitat anual i fins al gener no ens tornaran a donar res. Alguna de vosaltres feu servir aquest sistema?
papalloneta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1097
Membre des de: dg. feb. 14, 2010 11:46 am

Re: Tickets edenred guarderia

EntradaAutor: papalloneta » dl. març 18, 2013 8:31 pm

Hola Juditinha,
Jo també en faig servir de tickets guarderia, i nosaltres el que hem fet durant aquests anys és fer un parell de "comandes" a l'any, per a no tenir tants tickets a casa... Al gener varem demanar els tickets necessaris per pagar la llar fins al juliol...
Els tickets tenen data de caducitat, però al menys en el nostre cas aquesta és bastant llunyana.
Una cosa que has de tenir en compte es verificar amb la llar si et carregaran comissió pel fet de pagar amb tickets (a nosaltres ens cobren 2 euros crec recordar)
Imatge
juditinha
Entrades: 47
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 3:51 pm

EntradaAutor: juditinha » dc. març 20, 2013 10:40 am

Gracies papalloneta.
Pel que dius vosaltres teniu tickets físics no? es q nosaltres ho farem online i ens han ingresat uns quantitat de diners en aquest compte online a traves del qual hem de fer asignacions a l'escola bressol, el q passa es q no se si es una quantitat anual o per curs i si hem de tornar a fer la sol.licitud a setembre o no
papallona84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: papallona84 » dj. març 21, 2013 6:28 am

Jo també tinc això el que fins al maig no comença la llar.A mi pel q m'han explicat els de edenred els hi ingresan mensualment a la guarderia una quantitat i això es de setembre fins a juliol fins q el nen tingui 3 anys.
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::