tricicle
tricicle
Hola marones!!Aquesta primavera havia pensat comprar un tricicle pel meu fill, te 13 mesos i ja li queda poc per caminar.
He vist mares pel carrer que orten els seus fills amb un tricicle que tu mateixa l'empenys, com si fos un cotxet, m'agrada molt i el vec mes divertit que el cotxet de passeig.
Volia saber si hi ha alguna marona que l'utilitzi, quina marca em recomaeu o hotiga per comprar-lo, gracies!
He vist mares pel carrer que orten els seus fills amb un tricicle que tu mateixa l'empenys, com si fos un cotxet, m'agrada molt i el vec mes divertit que el cotxet de passeig.
Volia saber si hi ha alguna marona que l'utilitzi, quina marca em recomaeu o hotiga per comprar-lo, gracies!
Re: tricicle
Hola!
una mami del SP em va recomanar aquest, el tricicle de la casa Berchet: http://www.bebealia.com/Triciclo-Babyto ... het-Smooby (no aconsegueixo ficar una imatge :-P )
Estic encantadíssima, de fet encara el fem servir. Es resistent, el pots anar fent més gran, es de molt bona qualitat i els petits hi van super còmodes.
És una mica caret, però la inversió val la pena.
Per cert, que al noia de al foto o és una geganta, o no sap que el es pot estirar la nança, vull dir que no has d´anar ajupida.
una mami del SP em va recomanar aquest, el tricicle de la casa Berchet: http://www.bebealia.com/Triciclo-Babyto ... het-Smooby (no aconsegueixo ficar una imatge :-P )
Estic encantadíssima, de fet encara el fem servir. Es resistent, el pots anar fent més gran, es de molt bona qualitat i els petits hi van super còmodes.
És una mica caret, però la inversió val la pena.
Per cert, que al noia de al foto o és una geganta, o no sap que el es pot estirar la nança, vull dir que no has d´anar ajupida.
Hola,
el nostre no l'ha fet servir massa. Et dono un parell de consells:
1.- agafador on hi puguis posar bé les dues mans, com el que t'ha comentat la companya.
2.- rodes de goma, no de plàstic. Les que té el que ens van regalar és escandalós a la vorera.
3.- mira que li arribin els peus als pedals, sinó van amb els peus penjant.
Si la teva criatura s'adorm fàcilment al cotxet, el tricicle no ajuda a dormir.
Espero haver-te ajudat.
el nostre no l'ha fet servir massa. Et dono un parell de consells:
1.- agafador on hi puguis posar bé les dues mans, com el que t'ha comentat la companya.
2.- rodes de goma, no de plàstic. Les que té el que ens van regalar és escandalós a la vorera.
3.- mira que li arribin els peus als pedals, sinó van amb els peus penjant.
Si la teva criatura s'adorm fàcilment al cotxet, el tricicle no ajuda a dormir.
Espero haver-te ajudat.
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Hola! Nosaltres en tenim un de l'Eurekakids, ells en diuen "evolutiu" perquè a mesura que la criatura va creixent li vas traient peces fins que queda només el trcicle pur i dur. Ens va costar 130€ però es d'un material resistent, porta una bosseta on pots posar quatre cosetes (un parell de panyals, les claus de casa i el mbil, x exemple), a part dels pedals porta un parell de "plataformes" per descansar-hi els peus quan el nen es petit i no li arriben per pedalar, porta un caixó al darrere on el petit pot posar alguna joguina o transportar el que vulgui, el mànec es per dues mans..., es molt còmode, francament. Es un bon invent! :)
Nosaltres tenim el de la Maruixa i ens ha anat genial!!! Ens el van regalar el padrí d'en Pau, i hi van buscar tot el que els hi anava malament amb el seu.
El lloc per on l'agafes es gradua.
L'agafes bé amb les dues mans (tipus cotxet) els que són un sol pal són molt incòmodes per pujar i baixar voreres).
Pots bloquejar-li el manillar, així no t'estampes amb els cotxes o cases del carrer.
S'estira a mesura que creix, i pots fer que amb els pedals pedali de veritat, o que només voltin.
Porta una bossa, tipus cotxet.
El lloc per on l'agafes es gradua.
L'agafes bé amb les dues mans (tipus cotxet) els que són un sol pal són molt incòmodes per pujar i baixar voreres).
Pots bloquejar-li el manillar, així no t'estampes amb els cotxes o cases del carrer.
S'estira a mesura que creix, i pots fer que amb els pedals pedali de veritat, o que només voltin.
Porta una bossa, tipus cotxet.
Doncs jo el trobo super incomode, pesa molt, costa de dirigir i al Quim ja no li agrada, prefereix la bici perque no ha de fer tanta força i juga amb l'equilibri a les baixades.
He estat mirant varis tricicles per internet i jo m'acabo de decidir.
M'agradaria que el seient fos comode i acolchat, tambe important que sigui plegable per posar al maleter del cotxe.
A veure si m'ajuddeu a decidir-me.
M'agradaria que el seient fos comode i acolchat, tambe important que sigui plegable per posar al maleter del cotxe.
A veure si m'ajuddeu a decidir-me.
En coneixeu algun amb rodes "normals" com de bici?? Tots els que veig tenen unes rodes de plàstic que fan un soroll...
Hola Sonne,
El de la casa Berchet, té les rodes de goma, i no vas fent l´escandalera pel carrer. tot i que és clar, no és plegable i és un trasto més, però vaja, és el que té tenir canalla jejeje! ocupa ell i les seves cosetes més espai que nosaltres dos junts jajaja!!, estic pensant en llogar el pis del costat per ficar tant trasto!! un dia no ghi cabrem
El de la casa Berchet, té les rodes de goma, i no vas fent l´escandalera pel carrer. tot i que és clar, no és plegable i és un trasto més, però vaja, és el que té tenir canalla jejeje! ocupa ell i les seves cosetes més espai que nosaltres dos junts jajaja!!, estic pensant en llogar el pis del costat per ficar tant trasto!! un dia no ghi cabrem

El meu fill només hi va voler anar un parell de mesos, després ja no li feia gràcia, li agradava més sortir amb una moto d'aquelles que ell s'ha d'impulsar. A més, per posar-lo i treure del cotxe, era una mica pal. Amb la nena, ara l'estem fent servir, però al jardí de casa.
Això va a gustos.
Això va a gustos.
Al final no li he comprat el tricicle perque tinc por que no li agradi. Ell ja te una moto petita que va empenyent ell solet
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |