Migdiada! No en fa!!

Més qüestions.
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Migdiada! No en fa!!

EntradaAutor: EMAMI » dv. març 22, 2013 1:57 pm

Hola!!
Tinc una nena de 8 mesos i mig i quasi no dorm. A la not fem collit i de tant en tant mama (bé cads vegada juga més i no se com ho acabarem) i al matí fa una dormideta. Al migdia no dorm...i si ho fa dura mitja hora... I només vol teta, teta i més teta i juga. Està viciadíssima i no vol res més. A la tarda dorm una hora i a la nit fins quarts de deu ronda...
Què puc fer perquè faci migdiada?
També he de dir que des de que treballo dorm més ala matí i migdia i tarda quasi res!!
Fa tres mesos que treballo.
Gràcies!
Nur79
:: zebra
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

Re: Migdiada! No en fa!!

EntradaAutor: Nur79 » dv. març 22, 2013 2:25 pm

Hola Emami

POtser a la teva nena no li cal dormir més. Vull dir, l'Ona per exemple, sempre ha fet 2 MIGDIADES. Una al mati, i l'altra a la tarda... a partir de les 3. Una altra cosa es que la nena ha associat la teta ha agafar la son i rel.laxar-se. Ja se que no es una bona sol.lució, però has provat amb un xumet?
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dv. març 22, 2013 4:52 pm

Jo ho veig molt normal per l'edat. La meva filla gran feia dues dormidetes durant el dia, igual que la teva, una al matí i l'altra al vespre. No va ser fins als 18 mesos que va canviar les seves rutines diàries quan va començar a la llar que de dues dormidetes vam passar a una després de dinar.
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dv. març 22, 2013 9:09 pm

El meu nen te 14 mesos i fins fa poc dormia al mati mentres anavem a passejar, despres de dinar anem a fer la migdiada tots 2 unes 2h, jo m'aixeco abans i despres no dorm fins a les 21h, i dorm tota la nit(fem collit).
voltamons
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dl. des. 17, 2012 2:06 pm

EntradaAutor: voltamons » ds. març 23, 2013 4:19 pm

El nostre també fa uns 2 mesos i mig o tres que només fa dues dormides durant el dia, 1 hora o hora i mitja a mig matí i una migdiada d'un parell d'hores de 14 a 16 més o menys.
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::