Escola bressol Hospital St Pau -la recerca
Escola bressol Hospital St Pau -la recerca
hola a tots,
començo la recerca de escola bressol per el baix guinardo, prop de l'hospital de st pau.
que tingui grup de lactants de 4mesos-1any i que pugui començar a mitad de curs.
em podeu recomanar?
moltes gracies!
començo la recerca de escola bressol per el baix guinardo, prop de l'hospital de st pau.
que tingui grup de lactants de 4mesos-1any i que pugui començar a mitad de curs.
em podeu recomanar?
moltes gracies!
Re: Escola bressol Hospital St Pau -la recerca
Hola!
Nosaltres a l'escola bressol camp de l'arpa i n'estem encantats (ara a P2). HI ha grup de lactants pero suposo que al ser de les públiques les places ja estan totes cobertes.
Les privades que vaig visitar en el seu moment estan mes cap a baix i no se si ja et caurien molt lluny, suposo que hauras de fer el recorregut per saber si tenen places.
Espero que algu et pugui donar mes informació!
Sort!
Nosaltres a l'escola bressol camp de l'arpa i n'estem encantats (ara a P2). HI ha grup de lactants pero suposo que al ser de les públiques les places ja estan totes cobertes.
Les privades que vaig visitar en el seu moment estan mes cap a baix i no se si ja et caurien molt lluny, suposo que hauras de fer el recorregut per saber si tenen places.
Espero que algu et pugui donar mes informació!
Sort!
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo he portat a les meves petites a la Flors de Maig i ara començaran P3 la petita i P5 la gran i estic encantada, té la llar que es Flors de Maig i el cole que es el Liceu Castro de la Penya, penso que vaig obrir un fil, té grup de lactants, P1 i P2 i després ja si vols poden continuar al cole.
Et deixo un link on en parlem:
viewtopic.php?f=23&t=26749
viewtopic.php?f=27&t=22946
viewtopic.php?f=23&t=29227
Si necessites res aqui estem.
Hola a tothom!
Teniu alguna referència d´escoles bressol per la zona del Baix Guinardó?
Estem embarassats i tindrem que tenir buscada l´escola bressol per la propera tardor de 2014.
Moltes gràcies!!!!
Teniu alguna referència d´escoles bressol per la zona del Baix Guinardó?
Estem embarassats i tindrem que tenir buscada l´escola bressol per la propera tardor de 2014.
Moltes gràcies!!!!
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
GFV et posso un link que vaig publicar; la meva filla anat a Flors de maig i molt i molt bé, ara ha començat P3 al Liceu Castro de la Peña que és el cole de la llar.
Jo he portat a les meves petites a la Flors de Maig i ara començaran P3 la petita i P5 la gran i estic encantada, té la llar que es Flors de Maig i el cole que es el Liceu Castro de la Penya, penso que vaig obrir un fil, té grup de lactants, P1 i P2 i després ja si vols poden continuar al cole, fins a batxillerat i apunt per sortir a la uni.
Jo he portat a les meves petites a la Flors de Maig i ara començaran P3 la petita i P5 la gran i estic encantada, té la llar que es Flors de Maig i el cole que es el Liceu Castro de la Penya, penso que vaig obrir un fil, té grup de lactants, P1 i P2 i després ja si vols poden continuar al cole, fins a batxillerat i apunt per sortir a la uni.
Gràcies per la info Naylacris!
M´ho miro, però é suna llastima ja que hem queden una mica lluny. Nosaltres vivim al costat del CAP de Sardenya-Taxdirt, molt a prop del Jovellanos. Anem més cap a la banda de Pi i Margall/Trav. Gracia, ...
Igualment moltes gràcies!
M´ho miro, però é suna llastima ja que hem queden una mica lluny. Nosaltres vivim al costat del CAP de Sardenya-Taxdirt, molt a prop del Jovellanos. Anem més cap a la banda de Pi i Margall/Trav. Gracia, ...
Igualment moltes gràcies!
Hola a tothom!
Algú té referències de l´escola bressol El Pollet de la Llar, del carrer camèlies (just al damunt del parc de les aigues??
Moltes gràcies.
Algú té referències de l´escola bressol El Pollet de la Llar, del carrer camèlies (just al damunt del parc de les aigues??
Moltes gràcies.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |