Netejar cotxet
Netejar cotxet
Bona nit!!El cotxet ( la tela) tinc unes petites taques de grasa, de treure'l i posar-lo al maleter tocava amb la "cerradura"del maleter, saheu algun producte per treure-les.
Per cert les peçees de roba que he poguut treure les he rentat, pero clar hi ha alguna que no esnpot treure, mil gracies!!
Per cert les peçees de roba que he poguut treure les he rentat, pero clar hi ha alguna que no esnpot treure, mil gracies!!
Re: Netejar cotxet
Hola Tutty! Jo provaria d'aplicar fairy del de rentar plats, ho fregues una mica i ho poses a la rentadora de seguida.
El Fairy per cosetes així amb greix o oli va molt bé.
Sort!
El Fairy per cosetes així amb greix o oli va molt bé.
Sort!
Neus
Jo hi vaig aplicar directament KH7 i després ben esclarit i em va quedar com nou.

Jo quan vaig endreçar el cotxet pel pròxim, ho vaig rentar tot als rentadors dels cotxes, amb tot el cotxet muntat, tal qual, no vaig desmontar res. Després ho vaig deixar assecar al sol i com nou!!
Gracies noies!!la roba que podia treure le rentat amb la rentadora i lo altre amb Kh7 amb una eaponjetai a quedat bastant be.
Quan va neixer el petito em van deixar el cotxet i ara l'hi tornare perque em vam comprar un de passeig.
Quan va neixer el petito em van deixar el cotxet i ara l'hi tornare perque em vam comprar un de passeig.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |