Caixa per guardar roba bebes
Caixa per guardar roba bebes
Hola,
hauria de començar a guardar la robeta de la nena, i m'agradaria fer-ho amb capses destinades a bebes. QUe no siguin les tipikes delsxinus. Algu en coneix alguna?
Gràcies
hauria de començar a guardar la robeta de la nena, i m'agradaria fer-ho amb capses destinades a bebes. QUe no siguin les tipikes delsxinus. Algu en coneix alguna?
Gràcies
- Laia29
- :: gosset

- Entrades: 494
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
- Ubicació: Barcelona - Les Corts
Re: Caixa per guardar roba bebes
cbayer jo vaig comprar una caixa de cartró decorada i plastificada a una papareria. Anava fent piles de robeta de color similar, feia paquets i l'embolcallava amb paper de seda, que diuen que evita que la roba es torni groguenca....

- alfonsoicecilia
- :: granota

- Entrades: 223
- Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm
Ostres Laia29, jo provaré lo del paper de seda. De fet té molt de sentit, quan vaig treballar en una corseteria tot venia en caixes normals de cartró i cada peça anava sempre embolicada en paper de seda. Fins i tot la blanca podia estar-s'hi molt temps!
Jo la tinc guardada en unes caixes de plastic que van amb rodes, les vaig comprar al aki.
Jo vaig comprar les de l'Ikea i van genial!!!!
Jo utilitzo les del IKEA, caixes de roba,.. que es venen plegades.. amb una nansa de roba també.. estan en blanc i negre.. Estic encantada!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,Magar