Posicions Casualplay Prima Fix

Més qüestions.
DarthVero
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. març 28, 2013 9:01 pm

Posicions Casualplay Prima Fix

EntradaAutor: DarthVero » dl. abr. 15, 2013 9:22 pm

Hola noies!
A veure si alguna em pot ajudar... Ens acaben de deixar una cadireta Casualplay Prima Fix pel cotxe, fins ara teniem un Maxicosi, però no era nostre i l'hem hagut de tornar. El cas és que encara és massa petita per una cadireta del grup 1 i les del grup 0+1 no ens acabaven de fer el pes. Total, que ens han deixat la casualplay per fer-la servir fins que tingui prou pes per comprar una del grup 1.
El meu dubte és que veig que el respatller té quatre posicions, però hi ha una que a les instruccions posa que no s'ha de fer servir, total que per nens que pesin més de 5 kg només hi ha una posició del respatller vàlida, però a mi em sembla que va massa recta per ser tan petita (té sis mesos, encara no s'aguanta asseguda soleta i a totes les cadiretes la posem una mica inclinada cap enrere), he sentit que no és bo fer anar els bebès tan rectes quan encara no s'aguanten asseguts bé.
Alguna té la cadireta aquesta? Cal realment que vagi tan recta? Es pot posar a les posicions per menys de 5 kg tot i que pessi una mica més?

Moltes gràcies!!
melela
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Posicions Casualplay Prima Fix

EntradaAutor: melela » dt. abr. 16, 2013 7:49 am

Hola Darthvero, la Prima es pot fer servir al cotxe en dos posicions: la més recta i la més estirada. Comprova-ho, ho posa. De fet amb els dos nens jo vaig fer servir gairebé sempre la més estirada fins que no van passar al grup 1. Les dues posicions intermèdies són només pel cotxet.
Imatge
Imatge
melela
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dt. abr. 16, 2013 8:20 am

Volia afegir que la meva no era la Fix, però crec que les posicions són les mateixes.
Imatge
Imatge
DarthVero

EntradaAutor: DarthVero » dt. abr. 16, 2013 8:44 am

Moltes gràcies Melela... jo estic començant a pensar que és igual lo del pes també... Gracies!
ganxet
:: poltre
:: poltre
Entrades: 665
Membre des de: dv. jul. 22, 2011 5:01 pm

EntradaAutor: ganxet » dt. abr. 16, 2013 5:23 pm

Jo entenc q si no fa 5kg encara no pot anar recta. Pero la meva en fa quasi 7 i la porto estirada.
Mare de l'Aida, 17-12-2011
Imatge
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dt. abr. 16, 2013 8:03 pm

Farà cosa d'un any vaig obrir un post exactament amb la mateixa pregunta... I em temo que la resposta és que el prima és una meeeeeeerda! La única posició per nens de més de 5kg és la que queden més asseguts (jo vaig trucar a la casualplay) però és una bajanada com una casa fer anar els nens tan drets. Per tant, jo el vaig dur sempre en la posició més estirada i als 8,6 kg i després que el nen plorés tooooota l'estona en toooooooots els viatges el vaig canviar a la cadireta del grup I. Si mai tinc un altre fill, tinc claríssim que no faré servir el prima al cotxe!!!
Sento que la meva resposta t'aixafi la guitarra! =(
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dt. abr. 16, 2013 8:16 pm

Completament d'acord amb tu, catalanna, jo tampoc vaig entendre mai les posicions del prima...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
DarthVero

EntradaAutor: DarthVero » dt. abr. 16, 2013 8:41 pm

Catalaana, s'agraeix la sinceritat! Jo també et dic que no em fa cap gràcia aquesta cadireta. La veritat és que no queda gaire clar perquè només hi ha aquesta posició pels nens de més de 5 kg... en fi, ens apanyarem com puguem fins que tingui el pes i l'alçada necessària per la cadireta del grup 1. I jo també estava pensant en trucar a casualplay, però per les respostes que m'esteu donant totes ja veig que em puc estalviar la trucada.
Moltes gràcies a totes!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::