S'ennuega constantment
S'ennuega constantment
Hola socpetitons!
La meva petita s'ennuega molt i molt sovint empassant-se saliva, i llavors sembla que es quedi un moment sense respirar. De seguida que l'agafo i li pico una mica a l'esquena es posa a tossir i feliç com si res, però jo m'espanto! És normal?
La meva petita s'ennuega molt i molt sovint empassant-se saliva, i llavors sembla que es quedi un moment sense respirar. De seguida que l'agafo i li pico una mica a l'esquena es posa a tossir i feliç com si res, però jo m'espanto! És normal?
Re: S'ennuega constantment
Xirimoia quin temps te la teva petitona? Potser que tingui moquets al coll? jo ho consultaria amb la pediatra i a mes dius que es queda sense respirar.
Té 9 mesos. Això dels moquets podria ser, però li passa sempre i no està pas constipada... Sí que ho he de comentar amb el pediatra, potser és normal però és millor assegurar-se'n.
Hola,
la meva filla té 15 mesos i també li passa. Sempre li ha passat, s'ennuega a vegades amb la llet o amb la saliva, com dius. El pediatre em va dir que hi ha nens que tenen aquest reflexe molt més sensible que d'altres. A ella li passa també que si comença a estossegar gairebé segur que acabarà vomitant (per aquest mateix reflexe).
No li va donar massa importància, el pediatre. Em va dir que per començar a donar-li trossos anessim a poquet a poquet.
Sort!
la meva filla té 15 mesos i també li passa. Sempre li ha passat, s'ennuega a vegades amb la llet o amb la saliva, com dius. El pediatre em va dir que hi ha nens que tenen aquest reflexe molt més sensible que d'altres. A ella li passa també que si comença a estossegar gairebé segur que acabarà vomitant (per aquest mateix reflexe).
No li va donar massa importància, el pediatre. Em va dir que per començar a donar-li trossos anessim a poquet a poquet.
Sort!
Magrana, gràcies, em quedo més tranquil·la.
Ella per sort no acaba vomitant, però ara que has dit això dels trossets de menjar m'has fet pensar que justament l'altre dia que vaig provar de donar-li la fruita aixafada per comptes de triturarda la va acabar vomitant tota. Haurem d'anar passet a passet!
Merci!
Ella per sort no acaba vomitant, però ara que has dit això dels trossets de menjar m'has fet pensar que justament l'altre dia que vaig provar de donar-li la fruita aixafada per comptes de triturarda la va acabar vomitant tota. Haurem d'anar passet a passet!
Merci!
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
L,abril s,ennuega casi sempre que beu aigua, ja hi estem acostumats, ara que les padrines s,asustaven més..
En el nostre cas, prematures, ens han comentat alguna vegada que pot haver una petiiiiiita malformació que segur s,arregla conforme vagi creixent.
Ara, he de dir una cosa, jo tinc 36 anys i m,escanyo sovint bebent o amb saliva... Jeje
En el nostre cas, prematures, ens han comentat alguna vegada que pot haver una petiiiiiita malformació que segur s,arregla conforme vagi creixent.
Ara, he de dir una cosa, jo tinc 36 anys i m,escanyo sovint bebent o amb saliva... Jeje

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Hola guapes!!
El meu igual!! Va fer 20 mesos abans d'ahir i s'ennuega sempre que beu aigua, suc o el que sigui!!!
A més a més també és propens a vomitar quan té mocs!!!
I ara portem 3 setmanes que té tos cada dia a la nit durant una hora!! Jo crec que és que tene la faringe més sensible!!!
Però tranquila! ës ben normal..pel que es veu som molts!!! jejejje
pETONASSOS!!!
El meu igual!! Va fer 20 mesos abans d'ahir i s'ennuega sempre que beu aigua, suc o el que sigui!!!
A més a més també és propens a vomitar quan té mocs!!!
I ara portem 3 setmanes que té tos cada dia a la nit durant una hora!! Jo crec que és que tene la faringe més sensible!!!
Però tranquila! ës ben normal..pel que es veu som molts!!! jejejje
pETONASSOS!!!
Veig que sí que és bastant normal! Ai que bé, estaré més tranquil·la. De tota manera, quan vagi al pediatre li pregunto (no ho puc evitar, sóc de les que apareix sempre amb una llista de dubtes!!)
Una abraçada a totes!
Una abraçada a totes!
hola! no us espanteu pel q us comento.
La meva nena te arc aortic dret, la vena aorta li fa una trajectoria diferent i li envolta la traquea i esofag. Li van detectar abans d neixer i ens van dir q podia ser q al tragar aigua força quantitat (no solids) s'ennuegues o q tingues afonia.
Ara te mes i mig i esta perfecte, en uns mesos ja veurem. Te solucio amb operacio senzilla.
Jo tb m'ennuego amb facilitat quan estic nerviosa.
La meva nena te arc aortic dret, la vena aorta li fa una trajectoria diferent i li envolta la traquea i esofag. Li van detectar abans d neixer i ens van dir q podia ser q al tragar aigua força quantitat (no solids) s'ennuegues o q tingues afonia.
Ara te mes i mig i esta perfecte, en uns mesos ja veurem. Te solucio amb operacio senzilla.
Jo tb m'ennuego amb facilitat quan estic nerviosa.
Uix, ja gairebé m'havia oblidat d'aquest post.
Ho vaig comentar al pediatre i no li va donar gens d'importància, em va dir que era ben normal.
O sigui que res, quan s'ennuegui, a tossir!
Ho vaig comentar al pediatre i no li va donar gens d'importància, em va dir que era ben normal.
O sigui que res, quan s'ennuegui, a tossir!

El meu petit també s'ennuega sovint i el pediatre em va dir q. A vegades fan més saliva q la q saben empasar, ja sigui tema dents, sed,.... I q amb el temps i la maduració els hi va passant!!!! si us fixeu quan porten el xumet no els hi sol pasar, ja que llavors empaasen diferent!!!
Paciència i anar creixent
Paciència i anar creixent
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,Magar