Com els tapeu per anar a dormir??
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Com els tapeu per anar a dormir??
Doncs això, la meva nena té 13 mesos i no sé com tapar-la per anar a dormir. Porta un pijama primet de màniga llarga i la poso dins d'un saquet sense mànigues primet i fa unes suades de por, però sobretot quan la poso al llit, després aquesta suor se li refreda i pobreta està ben fredeta. A la matinada està la mar de bé. El tema llençol ja l'he descartat perquè es mou moltíssim i dòna la volta a tot el llit i sense res o amb màniga curta em sembla massa aviat...ai no ho sé, què feu vosaltres perquè estigui bé tota la nit?
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Re: Com els tapeu per anar a dormir??
El meu té quinze mesos i li poso un body curt a sota, un pijama prim (de cotó) de màniga llarga al damunt i el tapo amb el seu edredó. Avui provaré a tapar-lo amb una manteta més prima perquè amb l'edredó sua. Igualment ell tb dóna voltes, s'entortolliga amb l'edredó, se l'aparta amb les cames i acaba destapat, però com que al cap de poc demana teta i ja se sol quedar al llit, depenent del dia, doncs ell dorm bé, sense passar calor ni fred!
El meu nen te 16 mesos i porta un body de tirants i un pijama primet, nosaltres fem collit i dorm destapat, si provo de tapar-lo s'enfada i fa anar les cames fins a destapar-se.
Hola, el meu petit té 14 mesos i al llit el poso amb body curt i pijama de cotó prim. el tapo fins la cintura amb un llançol i mantenta prima. I està la mar de bé.
Els petits téne calor/fred com nosaltres i crec que han de vestir com nosaltres, o una mica més, jo dormo ja amb pijama curt i amb llançol.
Espero haver-te ajudat.
Els petits téne calor/fred com nosaltres i crec que han de vestir com nosaltres, o una mica més, jo dormo ja amb pijama curt i amb llançol.
Espero haver-te ajudat.
El meu porta un pijama d'hivern i prou..si el tapo s'enfada i es destapa i amb el saquet sua molt ara que ja fa més calor...no se pas si amb el pijama en te prou...provo de tapar-lo amb una manteta que no pesa però es destapa igual..potser provaré de posar-li un bodi a sota..
- LA PUBILLA
- :: rateta

- Entrades: 150
- Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am
jo li poso pijama primet i mitjonets primd i un pijama d'hivern d'aquests mes gruixudets de cos sencer.
El meu té 17 mesos i dorm amb un body de màniga curta i ja està. Fem collit i és molt calurós per què no vol dormir tapat de cap manera.
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Moltes gràcies noies, de moment continua amb el pijama primet, a primera hora la tapo amb un llençolet i quan jo vaig al llit li poso el saquet perquè amb la de voltes que fa ja està completament destapada i a la matinada tindria fred.
A mi també era un tema que em preocupava, em dóna la sensació que no l'abrigo gaire i tinc por que passi fred. Però el veig dormir tant tranquil i com no es refreda....
Ara que ja fa més caloreta només li poso el pijama senser primet de cotó i el tapo amb el llençol, però com es mou sempre acaba destapat... De totes maneres com a mitja nit sempre acaba al mig de tots dos l'intento tapar amb el nostre cobrellit i amb els peus no para fins que es destapa del tot. Així que al final he arribat a pensar que si es destapa deu ser que té calor.
Quan l'hi he posat el pijama més el seu saquet l'he trobat moll de suor, que suposo que encara deu ser pitjor.
Ara que ja fa més caloreta només li poso el pijama senser primet de cotó i el tapo amb el llençol, però com es mou sempre acaba destapat... De totes maneres com a mitja nit sempre acaba al mig de tots dos l'intento tapar amb el nostre cobrellit i amb els peus no para fins que es destapa del tot. Així que al final he arribat a pensar que si es destapa deu ser que té calor.
Quan l'hi he posat el pijama més el seu saquet l'he trobat moll de suor, que suposo que encara deu ser pitjor.
Ls meves tb es destapen, els poso pijama maniga llarga d coto i sense bodi. Ls mans ls tenen fredes(no sempre), pero la panxa i cames calentes per tant penso q estan be aixi.
L'habitacio esta a ubs 22 graus
L'habitacio esta a ubs 22 graus
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |