Quin banyador?
Quin banyador?
Bon dia!
He apuntat al meu nen a classes de piscina que comencen a l'octubre. Tindra quasi 5 mesos i he començat a mirar i pensar quin tipus de banyador comprar. Sé que és molt d'hora però vull aprofitar rebaixes i/ofeertes que puguin anar sortint.
Què recomaneu: banyador bolquer o babykini d'aquests d'un sol ús? Aquests són bastant cars i crec q en ambdos models el pipi s'escaparà, però que aguanta més la caca i pesa menys? Quines experiències teniu?
Moltes gràcies!
He apuntat al meu nen a classes de piscina que comencen a l'octubre. Tindra quasi 5 mesos i he començat a mirar i pensar quin tipus de banyador comprar. Sé que és molt d'hora però vull aprofitar rebaixes i/ofeertes que puguin anar sortint.
Què recomaneu: banyador bolquer o babykini d'aquests d'un sol ús? Aquests són bastant cars i crec q en ambdos models el pipi s'escaparà, però que aguanta més la caca i pesa menys? Quines experiències teniu?
Moltes gràcies!
- Marieta vola vola
- :: rateta

- Entrades: 184
- Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am
Re: Quin banyador?
Nosaltres com la Mirjan, banyador bolquer d'un sol ús i llestos!! A sobre, però, li posem un banyador de tela.
Jo tambe feia servir els banyadors-bolquers i si quedava net, el reciclava, l'escorria, el posava a secar i apa per un altra cop... que són cars!
- truxi
- :: tigre

- Entrades: 764
- Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
- Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)
L'Ariadna va començar amb 5 mesos i jo li posava babykini o del decathlon! Al Carrefour a vegades fan ofertes de 2x1 de babykini!
Jo fei servir el banydor bolquer. I genial, la caca no s'escapaa, era de la marca ImseVimse
El meu fill va començar piscina amb 2 mesos i sempre ha portat banyador antifuites (tela). Els d'un sol us surten molt cars i son mes incòmodes. Hi ha models super monos de tela!! ImseVimse a botigues de puericultura, a Imaginarium tenen un model.... De fet a la piscina recomanen el de tela...
Hola Aquitania!
Informat'en a la piscina, ja que nosaltres i anem a l'ENARE a Manresa, no se si neu sentit a parlar, i com que és especial per nadons no calen ni banyadors ni bolquers, únicament gorro de bany pel pare o mare.
us deixo l'enllaç per si voleu fer-hi un cop d'ul!
http://www.enare.net/
vagi molt bé =)
Informat'en a la piscina, ja que nosaltres i anem a l'ENARE a Manresa, no se si neu sentit a parlar, i com que és especial per nadons no calen ni banyadors ni bolquers, únicament gorro de bany pel pare o mare.
us deixo l'enllaç per si voleu fer-hi un cop d'ul!
http://www.enare.net/
vagi molt bé =)
Jo n'he fet servir d'un sol ús durant gairebé dos anys, els babikinis i genial (tot i que com has dit no aguanten els pipis). des de fa unes setmanes estem fent-lo servir dels reutilitzables i n'estem encantats. Per a la nena que etic esperant els faré servir des del principi! Tot i que fem servir bolquers d'un sol ús en el dia a dia, aquests reutilitzables de banyador em semblen més pràctics, sobretot per quan arriba l'estiu. Jo em trobava que quan sortia de l'aigua li havia de treure perquè em sabia greu que estigués tot el dia moll, ja que triguen molt més que un de roba a aixugar-se. I quan tornavem a l'aigua, vinga a tornar-lo a posar. A més economicament surten molt més a compte els reutilitzables!
Jo el vaig comprar aquí i encantada! http://www.actiweb.es/eco-mama/
Jo el vaig comprar aquí i encantada! http://www.actiweb.es/eco-mama/
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Perfecte gracies! Es q trobo q son molt
Mes economics i si realment van be, doncs els probare! :)
Mes economics i si realment van be, doncs els probare! :)
Ja et dic que aqui on anem és especial per a nadons....
Però normalment no és fan gaires vegades caca dins l'aigua!
Vaja de fet el meu xic quan era més petit potser si que dos o tres cops s'havia fet caca quan el banyavaal tummy tub però per mal de panxa i al relaxarse! No se, com tot cada nen és un món!
Però normalment no és fan gaires vegades caca dins l'aigua!
Vaja de fet el meu xic quan era més petit potser si que dos o tres cops s'havia fet caca quan el banyavaal tummy tub però per mal de panxa i al relaxarse! No se, com tot cada nen és un món!
- Laia29
- :: gosset

- Entrades: 494
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
- Ubicació: Barcelona - Les Corts
Nosaltres hem fet servir un banyador de tela que porta per dins una malla per evitar fugues. Ens ha anat molt bé ara però ja li ha quedat petit per la següent temporada. Quan arribava a casa li pasava aigua juntament amb el meu i llestos per la següent setmana.
Jo vaig pensar que ja estava tooot el dia amb bolquer per això em vaig decantar pel de roba.
Jo vaig pensar que ja estava tooot el dia amb bolquer per això em vaig decantar pel de roba.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

A la primera amb omifin!!!

, montsekit