Activitats bebe 12 mesos a casa
Activitats bebe 12 mesos a casa
Hola!
Bé, ja som a l'estiu, ni que no ho sembli, i d'aquí poc començo les vacances.
Necessito idees de que fer amb la nena per casa les hores de més calor. Quines activitats feu?
Moltes gràcies!
Bé, ja som a l'estiu, ni que no ho sembli, i d'aquí poc començo les vacances.
Necessito idees de que fer amb la nena per casa les hores de més calor. Quines activitats feu?
Moltes gràcies!
Re: Activitats bebe 12 mesos a casa
Això depèn de com sigui el nen. Per exemple, els jocs que estic fent amb el meu fill són de tipus psicomotor. Ara tot just juga amb les joguines d'encaixar peces, tapa pots i fiquem les pilotes en galledes. El que realment li crida és explorar, obra calaixos, armaris i s'enfila allà a on troba que és més difícil.
Si no et molesta després netejar, es diverteixen molt explorant amb textures. El seus a la trona i li dones un plar ple farina... És divertit però terra-paret-trona-nen es posen...
Si no et molesta després netejar, es diverteixen molt explorant amb textures. El seus a la trona i li dones un plar ple farina... És divertit però terra-paret-trona-nen es posen...
Re: Activitats bebe 12 mesos a casa
Aprofitant que és estiu jo experimentaria amb glaçins! Els encanta!!! Fan una mica de merder però tovallola a sota i després ben fregadet!
Neus
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |