Piscines per nadons
Piscines per nadons
Hola noies, a veure si em podeu ajudar.
Tinc un bebe d'un mes al que li agrada molt l'aigua i m'agradaria comprar-li una piscineta per a ella.
Que em recomeneu??
Tinc un bebe d'un mes al que li agrada molt l'aigua i m'agradaria comprar-li una piscineta per a ella.
Que em recomeneu??
Re: Piscines per nadons
El primer estiu dels meus fills es banyaven en una piscineta rodona molt petiteta que vam comprar, crec que era la més petita que fan, perquè vam voltar molt i no vam trobar cap de més petita. Ells, per això, ja s'aguantaven asseguts.
Amb un mes jo no li compraria piscineta, pot fer servir l seva banyereta, però tampoc el posaria al sol, i si el poses a l'ombra potser es refreda, tan petit.. Complicat..
Jo també penso que amb un mes és molt petit has de vigilar amb el sol amb la temperatura de l' aigua...hi ha piscines petites però crec que per més endavant.
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Jo l'estiu passat que tenia dos mesos la banyava cada dia i amb aigua calentona en una banyera inflable allargada on ella hi quedava ben encaixadeta, ens posavem entre sol i ombra i quan arribava del passaig suadeta es quedava ben relaxada.
La nena ara te mes i mig, pero durant l'estiu tindra 2,3 i quasi 4 mesos.
Mirare la banyereta aquesta de plástic, i sempre a l'ombra!!
A casa amb aigua calenta, pero a fora?? Puc posar la banyera al sol una estona i despres la nena..
Mirare la banyereta aquesta de plástic, i sempre a l'ombra!!
A casa amb aigua calenta, pero a fora?? Puc posar la banyera al sol una estona i despres la nena..
Jo al meu el vaig banyar per primer cop amb 2 mesos i mig a la platja. El vaig embadurnar de crema i vaig esperar les 7 de la tarda. Res, el remullava una estona i el treia. Un cop tret de l'aigua l'assecava i li canviava la roba per a que no prengués fred. Lo mateix amb les piscines. Has d'anar amb compte amb el sol perque tenen la pell molt fineta. Quan fa mooolta calor va de conya perque la calor els agobia molt.
El meu, el primer estiu ja tenia 6 mesos i s'aguantava assegut, però li ompliem la piscineta (poc més que un flotador gros amb terra) i la deixavem al sol. Abans de possar-li hi afegiem una nica d'aigua calenta per a que li quedés calentona. Sempre sota el parasols i amb crema solar resistent a l'aigua i samarreta protectora dels rajos UVA. No li deixavem estar gaire estona perquè no agafés fred, i acabavem amb un xic de sabó i fent el bany diari habitual.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Nosaltres també volem comprar una piscineta, però setà de cara a l'agost/setembre. Ens han recomanat banyar-lo a primera hora del matí o última hora de la tarda.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |