Sortides a muntanya
Sortides a muntanya
Hola noies!
A veure si hi ha alguna marona que em pugui orientar...resulta que a nosaltres ens agrada bastant fer excursionisme, esport que practicavem molt sovint abans de quedar-me embarassada. I ara que ve el bon temps ens agradaria començar a introduir el petit en aquest món.
Però tenim un dubte...fins a quina alçada pot pujar un nado de 10 mesos? Hi ha alguna mare muntanyera que hagi fet excursions amb el seu peque?
M'agradaria saber experiencies.
Gràcies.
A veure si hi ha alguna marona que em pugui orientar...resulta que a nosaltres ens agrada bastant fer excursionisme, esport que practicavem molt sovint abans de quedar-me embarassada. I ara que ve el bon temps ens agradaria començar a introduir el petit en aquest món.
Però tenim un dubte...fins a quina alçada pot pujar un nado de 10 mesos? Hi ha alguna mare muntanyera que hagi fet excursions amb el seu peque?
M'agradaria saber experiencies.
Gràcies.
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Re: Sortides a muntanya
Jo no sé fins a quina alçada és recomable pujar, però a les classes postpart ( els nens tenien 2 o 3 mesos ) una noia li va preguntar el mateix a la infermera perquè havia pujat a no recordo quina alçada amb el nadó i el nen estava com adormilat i respirava una mica amb dificultat. Ningú li va saber donar una resposta clara i li van indicar que truqués a sanitat respon i s'informès.
Que vagin mooolt bé les excursions!
Que vagin mooolt bé les excursions!
- muntanyeta
- :: rateta

- Entrades: 154
- Membre des de: dv. gen. 20, 2012 11:26 am
La veritat que tampoc ho sé, nosaltres vivim a 1000m i hem pujat amb el peque que ara té 3 mesos fins a 2000 i no ens ha semblat que li passés res. Aqui a Catalunya no hi ha alçades molt importants. De totes maneres seguiré el tema per si algú aclareix el dubte!
Hola!
A mi m'agrada fer muntanya, i quan el meu fill tenia un any vam pujar el Salvaguardia (2.738 metres) i no hi va haver cap problema. Els dies abans vam fer altres excursions, caminant pels 2000 metres i tampoc vam notar res d'especial.
Segur que gaudireu molt per la muntanya!!
A mi m'agrada fer muntanya, i quan el meu fill tenia un any vam pujar el Salvaguardia (2.738 metres) i no hi va haver cap problema. Els dies abans vam fer altres excursions, caminant pels 2000 metres i tampoc vam notar res d'especial.
Segur que gaudireu molt per la muntanya!!
Gràcies noies!
Ja hem fet alguna excursió sense problemas, ell es queda relaxat a la motxil.la i està ben tranquil.
El que em fa por es no confondre aquest relaxament que té ell al anar a la motxil.la amb algún simptome de l'alçada que el pugui perjudicar.
Per aixó m'agradaria saber experiències de mares que haguin fet excursions amb una mica d'alçada.
Bagueleta quan vosaltres vàreu anar al Salvaguardia com es va comportar el petit? Estava adormit també?
Ja hem fet alguna excursió sense problemas, ell es queda relaxat a la motxil.la i està ben tranquil.
El que em fa por es no confondre aquest relaxament que té ell al anar a la motxil.la amb algún simptome de l'alçada que el pugui perjudicar.
Per aixó m'agradaria saber experiències de mares que haguin fet excursions amb una mica d'alçada.
Bagueleta quan vosaltres vàreu anar al Salvaguardia com es va comportar el petit? Estava adormit també?
Hola,
Doncs a la pujada, de bon matí, va anar ben despert. A la baixada, va fer una dormideta, però més o menys a l'hora que l'acostumava a fer cada dia.
No el vaig notar en cap moment més endormiscat ni res.
A veure, si hi ha algú que té alguna resposta més teòrica ;)
Doncs a la pujada, de bon matí, va anar ben despert. A la baixada, va fer una dormideta, però més o menys a l'hora que l'acostumava a fer cada dia.
No el vaig notar en cap moment més endormiscat ni res.
A veure, si hi ha algú que té alguna resposta més teòrica ;)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |