Ajuda: Quina roba posar a l'estiu?
Ajuda: Quina roba posar a l'estiu?
Hola noies,
Volia presuntar quina roba haig de posar a la meva peque que te 20 dies. Be, tambe quina roba posar durant l'estiu.
He preguntat a llevadores, enfermetat pediatra i pediatra y em diuen que com va neixer petita, 2,400gr que posi maniga llarga, pero no es poden d'acord en quant de temps. Una diu que nomes els primers dies, l'altre que dos manigues llargues, i l'altre em diu que aquest estiu no li podré posar res de curt.
Tinc molt de lio. Estem tot el dia a casa excepte el passeig de cada dia. No tenim aire condicionat i ens dona el sol tot el dia. Per a mi fa molta calor, a vegades la noto calenta i vaig tot el dia amb el termometre.
Si fos per mi li posaria maniga curta almenys a casa, amb uns mitjons...l
No se que fer, pero penso que es masa roba.
A veure si alguna em pot ajudar
Gracies!
Volia presuntar quina roba haig de posar a la meva peque que te 20 dies. Be, tambe quina roba posar durant l'estiu.
He preguntat a llevadores, enfermetat pediatra i pediatra y em diuen que com va neixer petita, 2,400gr que posi maniga llarga, pero no es poden d'acord en quant de temps. Una diu que nomes els primers dies, l'altre que dos manigues llargues, i l'altre em diu que aquest estiu no li podré posar res de curt.
Tinc molt de lio. Estem tot el dia a casa excepte el passeig de cada dia. No tenim aire condicionat i ens dona el sol tot el dia. Per a mi fa molta calor, a vegades la noto calenta i vaig tot el dia amb el termometre.
Si fos per mi li posaria maniga curta almenys a casa, amb uns mitjons...l
No se que fer, pero penso que es masa roba.
A veure si alguna em pot ajudar
Gracies!
Re: Ajuda: Quina roba posar a l'estiu?
Es un maldecap, el Quim va neixer el 14 de juliol i anava amb body curt i mitjonets, braços i cametes sense tapar, i per dormir un llençolet o manteta de punt
Hola,
La nostra nena va néixer un 2 de juny, i passats els primers 15 dies en què va portar pijames fins de màniga llarga i peus tapats també perquè el temps era molt fresc, la resta d'estiu va anar amb cames i braços a l'aire. Ah, i va néixer amb 2,470.
La nostra nena va néixer un 2 de juny, i passats els primers 15 dies en què va portar pijames fins de màniga llarga i peus tapats també perquè el temps era molt fresc, la resta d'estiu va anar amb cames i braços a l'aire. Ah, i va néixer amb 2,470.
Es que jo la posaria amb un body de maniga curta, pero com em diuen que maniga llarga i polaines ....
Crec que al final fare el que em digui el meu sentit como, pq avui esta suant com un pollastre i demana pit molt sovint.
Crec que al final fare el que em digui el meu sentit como, pq avui esta suant com un pollastre i demana pit molt sovint.
Al final es el millor que pots fer!!! Seguir el sentit comu
- bertamummy's
- :: granota

- Entrades: 218
- Membre des de: dj. oct. 11, 2012 1:19 pm
Tal i com diu la charito .... el millor es seguir el sentit comú!
La meva va néixer el 14 de juny de l'any passat i feia una calor que la recordaré sempre.... A mi sempre m'havien dit que quan neixen i són tan petitons cal anar amb manigueta llarga......! Doncs res..... Fins i tot una infermera de l'hospital, un dia mentre érem encara allà em va fer despullar-la tota perquè li no tava dècimes......
Vaig dir-li a ma mare que em portés pelelés de tirants i així vam passar l'estiu, amb peleles i vestidets ben primets.....!!
Això si.... a casa per dormir li posava sempre un llençolet per sobre i per anar pel carrer.... sempre m'emportava una musselina per si passava aire!
A mi em van dir que per saber si té calor li toque´s darrera el clatell!
Espero haver-te ajudat!
La meva va néixer el 14 de juny de l'any passat i feia una calor que la recordaré sempre.... A mi sempre m'havien dit que quan neixen i són tan petitons cal anar amb manigueta llarga......! Doncs res..... Fins i tot una infermera de l'hospital, un dia mentre érem encara allà em va fer despullar-la tota perquè li no tava dècimes......
Vaig dir-li a ma mare que em portés pelelés de tirants i així vam passar l'estiu, amb peleles i vestidets ben primets.....!!
Això si.... a casa per dormir li posava sempre un llençolet per sobre i per anar pel carrer.... sempre m'emportava una musselina per si passava aire!
A mi em van dir que per saber si té calor li toque´s darrera el clatell!
Espero haver-te ajudat!
Tal com et diuen fes servir el sentit comú, si tú tens calor ella també en tindrà. Has de tenir en compte que els bebés tan petits no controlen la temperatura com un adult o un nen més gran i de seguida si l'abrigues gaire li pujarà la temperatura i pot fer febre. Una cosa a tenir en compte és que la majoria de vegades els bebés tenen les mans i peus freds, per la qual cosa se li ha de mirar la temperatura del clatell com ja t'han dit també. Ahh i felicitats per la petita! 

Jo també faria servir el sentit comú en aquestes coses, i passaria de les racomanacions del metge.
No tinc experiència perquè la meva filla va néixer al desembre, però et puc dir que nosaltres li haviem posat body màniga llarga + polaines gruixudes i la infermera a l'hospital ens va dir que anava massa abrigada i que l'asfixiariem de calor, i la va deixar amb body i pantalons.
No tinc experiència perquè la meva filla va néixer al desembre, però et puc dir que nosaltres li haviem posat body màniga llarga + polaines gruixudes i la infermera a l'hospital ens va dir que anava massa abrigada i que l'asfixiariem de calor, i la va deixar amb body i pantalons.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, Mina2010, Greys