panyals de marca blanca. recomanacions
- Neuetes 81
- :: puça

- Entrades: 20
- Membre des de: dg. feb. 03, 2013 10:02 am
panyals de marca blanca. recomanacions
Hola mares i pares,
El meu bebe te un meset, i per ara opto en comprar-li els dodot perque amb aquella pell tan fina...pero quan sigui una mica mes grandet vui probar els panyals de marca blanca, per aixo volia q m'aconsellessiu segons les vostres expeeriencies amb els panyaks.
Be ja m' amireu informamt
Mltes gracies!!!
Neuetes.
El meu bebe te un meset, i per ara opto en comprar-li els dodot perque amb aquella pell tan fina...pero quan sigui una mica mes grandet vui probar els panyals de marca blanca, per aixo volia q m'aconsellessiu segons les vostres expeeriencies amb els panyaks.
Be ja m' amireu informamt
Mltes gracies!!!
Neuetes.
- karokindes
- :: formigueta

- Entrades: 65
- Membre des de: dg. juny 19, 2011 12:55 pm
Re: panyals de marca blanca. recomanacions
Hola!!!
Jo des de que va nèixer li hem comprat bolquers de marca blanca i MAI he tingut cap problema! A més que ens hem estalviat molts diners...
Nosaltres utilizem els del mercadona. Un pack que hi van tres paquets de 36 bolquers cada un costa uns 15€. No està gens malament penso

Jo des de que va nèixer li hem comprat bolquers de marca blanca i MAI he tingut cap problema! A més que ens hem estalviat molts diners...
Nosaltres utilizem els del mercadona. Un pack que hi van tres paquets de 36 bolquers cada un costa uns 15€. No està gens malament penso
nosaltres tambè fem servir els dels mercadona.....i MAI em tingut cap problema tampoc, a nosaltres ens van de conya!! Ahhhhh i les tovalloletes tambe fem anar les Deliplus del mercadona i de conya tambè
hola,
doncs a mi els del Mercadona no m'agradaven, eren molt grossos i "acartronats", et recomanaria els del Carrefour.
doncs a mi els del Mercadona no m'agradaven, eren molt grossos i "acartronats", et recomanaria els del Carrefour.
A mi els de mecadona tampoc m'agraden, son massa gruixuts i plasticosos. Jo els compro al DIA i valen 9,99 € 74 panyals
Nosaltres sempre hem gastat dodot!! Tot i q em provat mostres d'altres i son molt diferents!
Els q més s'hi assemblen són els del LIDL! Qualitat preu estan molt be!
Els q més s'hi assemblen són els del LIDL! Qualitat preu estan molt be!
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Nosaltres hem provat Mercadona i Lidl, i ens quedem amb Lidl sens dubte, els del Mercadona són massa acortronats i fins i tot li deixaven alguna marca de vegades...
Jo et recomano els de Schlecker, no els havia provat mai i m han anat bé. Tot i que no he comprat marques blanques fins fa un parell de mesos, de petit petit sempre Dodot
A mi els del Mercadona tampoc em van convèncer.
Nosaltres anem fent Schlecker, Lidl i Dodot.
Nosaltres anem fent Schlecker, Lidl i Dodot.
Els del Lidl van quedar primers en un estudi de l'ocu. Pots buscar-lo i veuras la classificació de tots i el que valoraven. A nosaltres ens han anat molt bé, tant com els activity!!! I el preu fantàstic!
19/7/11: Neix la princesa!!!
Nosaltres fem servir els del Schlecker; de tots els que hem provat són els que més ens han agradat 
Lidl sense cap dubte! Els vem provar quan el xic va fer 2 mesos i ja no n'hem fet servir caps altres! Van molt bé i bé de preu. ! Molt bona relació qualitat-preu.
Nosaltres hem fet servir Lidl, Carrefour, Eroski, crec que s'assemblen bastant tant per qualitat com per preu. Els Mercadona si que són un pèl més baratets però són una mica més gruixuts.
Els de l'slecker! Van de conya I el tinc a la vora de casa. Els dodot l'irriten molt el culet. 62 bolquers 9,99. Em duren molt perque els combino amb els bolquers de roba.

Lidl! Van suuuper bé. I els nous del carrefour també estan molt bé! 

Lidl sense cap mena de dubte!!!! El meu fill el mes que ve farà 3 anys, i li he tret els bolquers aquesta setmana, i he provat moltíssimes marques. Comprava dodot bàsic, per qüestió de preu, i sempre
buscant ofertes a l'hipercor, però van pujar de preu i no trobava ofertes. Els del mercadona no m'agraden gens, són mooolt acartonats. Tinc un fill amb pell atòpica, i haig de vigilar molt amb aquest tema, i els del Mercadona em varen anar amb ell fatal i vaig continuar amb els dodot de sempre, però amb el segon fill he pogut fer més proves. No fa gaire vaig veure un article a la OCU que parlava d'aixó, i deixava molt bé els del Lidl. Llàstima no els hagi conegut abans!!! I sobretot, no se sent la olor del pipí com en d'altres marques. T'ho recomano 100%, prova'ls. De totes maneres, als Lidl que jo tinc al
voltant, comencen per la talla 3, depen de lo menudet que sigui el teu bebé, t'hauràs d'esperar i continuar comprant els de dodot al principi.
Salutacions!
buscant ofertes a l'hipercor, però van pujar de preu i no trobava ofertes. Els del mercadona no m'agraden gens, són mooolt acartonats. Tinc un fill amb pell atòpica, i haig de vigilar molt amb aquest tema, i els del Mercadona em varen anar amb ell fatal i vaig continuar amb els dodot de sempre, però amb el segon fill he pogut fer més proves. No fa gaire vaig veure un article a la OCU que parlava d'aixó, i deixava molt bé els del Lidl. Llàstima no els hagi conegut abans!!! I sobretot, no se sent la olor del pipí com en d'altres marques. T'ho recomano 100%, prova'ls. De totes maneres, als Lidl que jo tinc al
voltant, comencen per la talla 3, depen de lo menudet que sigui el teu bebé, t'hauràs d'esperar i continuar comprant els de dodot al principi.
Salutacions!
- Lisa_Cat
- :: peixet

- Entrades: 286
- Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
- Ubicació: Vallès Occidental
Jo no n'he provat molts, sobretot per proximitat , al poble nomes hi ha mercadona i consum... I compro els del consum i super be, i les tovalloletes genials!
Detesto l'olor de les del mercadona!!
Detesto l'olor de les del mercadona!!
Per si t'interessa et passo un enllaç a on la OCU fa un analisis de diferents bolquers.
http://www.bebesymas.com/compras-para-b ... rprendente
http://www.bebesymas.com/compras-para-b ... rprendente
hola!! quin bon post!
nosaltres sempre hem fet servir dodot per que no m'enrefiava de provar altres marques perque té pell atòpica. Dodot activity fatal, els normal molt be. Ara fa un any que li hem tret durant el dia i els de la nit estem fent servir els de dodot bàsic i van bastant be, tot i que algun matí hi han taques de pipi al llit per que se li ha sortit. Però de segur que provarè els del lidl deprès de veure les opinions, si aconseguim donar-li un germanet al nostre fill.
nosaltres sempre hem fet servir dodot per que no m'enrefiava de provar altres marques perque té pell atòpica. Dodot activity fatal, els normal molt be. Ara fa un any que li hem tret durant el dia i els de la nit estem fent servir els de dodot bàsic i van bastant be, tot i que algun matí hi han taques de pipi al llit per que se li ha sortit. Però de segur que provarè els del lidl deprès de veure les opinions, si aconseguim donar-li un germanet al nostre fill.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |