Baranes llit
Baranes llit
Hola marones!!El meu nen te 17 mesos i fem collit i estem pensant posar-lo a a dormir a la seva habitacio al llit, encara te la cuna. Quines baranes teniu vosaltres? son d'aquelles que es posen per sota el matalas?
Re: Baranes llit
Jo utilitzo una barana de les que es posen sota el matalàs per fer collit. Dormo millor desde llavors.
Sí, jo també he utilitzat baranes d'aquestes que es posen sota el matalàs. La meva era de la marca baby 1st safety, i sí, dorms més tranquila.
Jo tinc una de Jané que es pot allargar, també es posa sota el matalàs. Em va molt bé. Abans n'havíem tingut una del leroy merlin, o algun lloc d'aquests, que era de fusta i era molt dolenta. Es van descollar les dues parts només d'utilitzar-se i de que el nen s'hi arrepengés o la fes ballar.
Doncs nosaltres també fem collit amb barana i la vaig comprar al Lidl per 18 eurets!!! Perfecte tu!!!! és de les que es posen per sota el llit.
Quan decidim passar la nena al seu llitet també li posarem, perquè a més ella s'hi ha acostumat i li agrada dormir amb la cara amorrada a la barana... es veu que la relaxa!!
Quan decidim passar la nena al seu llitet també li posarem, perquè a més ella s'hi ha acostumat i li agrada dormir amb la cara amorrada a la barana... es veu que la relaxa!!

Nosaltres teníem la nena al bressol de la seva habitació des del primer dia. Quan va fer l'any, li va agafar un pànic terrible a l'habitació. Vam estar un mes sense entrar-hi. Canviant coses per veure què era, li vam treure la barana. Des dels 13 mesos que dorm al seu bressol convertit en llit, sense baranes. Només un dia me l'he trobada dormint als coixins de terra. Ara en té 18 i les nits que es desperta ve al nostre llit, hi puja i es col·loca al mig.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |