Cadireta de cotxe CYBEX I-II-III

Més qüestions.
doloretes13
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. nov. 14, 2012 7:55 pm

Cadireta de cotxe CYBEX I-II-III

EntradaAutor: doloretes13 » dc. jul. 17, 2013 3:28 pm

Hola família,
ara farà un mes vam canviar al petit de la prima del casualplay a la cadireta pel cotxe.
Ens van recomanar la CYBEX I-II-III, la que pots utilitzar fins que el nen es prou alt per poder utilitzar el cinturó del cotxe sense elevador.
És aquella que porta com una mena de coixi devant del nen i no porta cap tipus d’arnes per subjectar al petit.
A primera vista no vam tenir cap problema, però un dia que el petit es va enrabiar, fa fer força amb el culet i es va com colar cap a baix. Evidemntment no va acabar de colar, però es va quedar amb molt mala posició i vam haver de parar a recol·locar-lo.
I ara que ja ho ha descobert ho fa tot sovint.

Algú de valtres s’hi ha trobat o s’hi troba?¿ Crec que no és massa segur.I no ser pas que fer. La cadireta no ens va costar pocs diners...si cal comprar-ne un altra ho farem però...
Moltes gràcies
shyla
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Cadireta de cotxe CYBEX I-II-III

EntradaAutor: shyla » dc. jul. 17, 2013 5:46 pm

I no pot ser que sigui massa petit per canviar-lo? Quina edat té ara? Jo no tinc aquesta, però no crec que sigui adequada si es passa per sota.
Imatge Imatge
tukita
Entrades: 18
Membre des de: dl. set. 21, 2009 7:12 pm

EntradaAutor: tukita » dc. jul. 17, 2013 9:24 pm

Hola! Jo també tinc aquesta cadireta i estic encantada, mai he tingut cap problema i la meva filla que ara té dos anys i mig va molt còmode i és super pràctica per dormir al cotxe per que no li cau el cap.
No veig com el teu petit es pot "colar" per sota si va ben fixada amb el cinturó. Has provat a ajustar les peces que té als costats del "coixi"? Són per ajustar la mida conforme els nens es van fent grans.
Ponchan
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 07, 2012 3:53 pm

EntradaAutor: Ponchan » dc. jul. 17, 2013 9:33 pm

Jo no tinc aquesta cadireta! Però que dieu, que els nens no van lligats?? I com van segurs??
Perdoneu però la desconec totalment!!
Imatge
abart
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 11:39 am

EntradaAutor: abart » dc. jul. 17, 2013 9:47 pm

Nosaltres també tenim aquesta cadireta (no en voliem cap altra) i estem encantats, tant que repetirem amb el que ve en camí. Jo també crec que és extrany que el nen caigui cap a baix, potser sí qur encara és massa petit... Nosaltres no el vam posar fins gairebé a l'any, perquè abans no volia i es posava a bramar...
Jo de tu, si pots, esperaria un temps més, fins que sigui prou gran per no cabre-hi per sota.
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dc. jul. 17, 2013 10:03 pm

Jo tinc la cybex juno (igual que la pallas però només grup 1) i caaaaap problema! Tampoc veig com el nen se't pot colar... Ja fa els 9 kg? Mira que la tinguis ben ajustada! També et dic que quan jo vaig canviar el meu vaig plantejar-me comprar la del grup 1-2-3 però em va fer l'efecte que el nen era massa petit per anar assegut allà i al final em vaig quedar només la del grup 1 perquè em donava més seguretat. Però igualment no veig com pot sortir per sota!! És una de les cadiretes més segures...
doloretes13
Entrades: 29
Membre des de: dc. nov. 14, 2012 7:55 pm

EntradaAutor: doloretes13 » dc. jul. 17, 2013 10:24 pm

Hola!!
a veure...ben bé no surt per sota, però va fent força amb el cul i les cames i acaba amb el coixi a l’alçada del nas. I és quan crec que la cadireta deixa de ser del tot segura, pq no queda ben assegut.
El nen pesa 9,500. ja te els 10 mesos a punt de fer els 11.
Provaré d’ajustar millor les peces del lateral. I si no m’en surto aniré a la botiga, no fos cas que sigui jo la que no sap com funciona la cadira.

Moltes gràcies
Belisa
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

EntradaAutor: Belisa » dj. jul. 18, 2013 3:07 pm

nosalaltres tambe tenim la cybex pallas...i ens ha pasat lo mateix que a tu!!!!!
es un problema d.ajust del coixi. has de jugar amb els botons que te el coixi als laterals per ajustar-liTambè tinc que dir que una cadira pensada per fer sevir quan ja has esgotat els quilos de la anterior es a dir 13 kilos....es una cadira per bebes grans.
izascun79
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

EntradaAutor: izascun79 » dl. jul. 29, 2013 10:16 pm

doloretes13 ha escrit:Hola!!
a veure...ben bé no surt per sota, però va fent força amb el cul i les cames i acaba amb el coixi a l’alçada del nas. I és quan crec que la cadireta deixa de ser del tot segura, pq no queda ben assegut.
El nen pesa 9,500. ja te els 10 mesos a punt de fer els 11.
Provaré d’ajustar millor les peces del lateral. I si no m’en surto aniré a la botiga, no fos cas que sigui jo la que no sap com funciona la cadira.

Moltes gràcies

Jo et recomanaria que el treguessis d'aquesta cadira si consideres que no hi va ben ajustada. Inclús ben ajustat, les cadiretes amb escut frontal no són pas tan segures com ens volen vendre. No sé com dimonis s'ha posat tan de moda (bé, sí, pq la patrocina el RACE).
http://www.acontramarcha.com/foro/showt ... RACE-Cybex

I si en condicions normals ella sola pot lliscar i per sota l'escut imagina't què passaria si, déu no vulgui, teniu un accident.
Els nens fins als 2 anys, mínim, haurien d'anar en sentit contrari a la marxa i, quan ja no hi hagués més remei, canviar-lo a una cadireta a favor de la marxa amb arnés de cinc punts.

L'escut és una solució vàlida quan el nen ja ha arribat als 18 quilos però és massa petit per a anar subjecte directament amb el cinturó de seguretat del cotxe (no es recomana abans del 3 anys). De fet, si guardes la cadireta per a utilitzar-la posteriorment, és una cadireta de grup 2-3 molt bona!!!!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
Cler5
Entrades: 228
Membre des de: dt. jul. 03, 2012 12:33 pm
Ubicació: Andorra

EntradaAutor: Cler5 » dl. ago. 05, 2013 2:05 pm

Doncs jo tinc aquesta cadireta i estic encantada!
Concretament és la Cybex Pallas. La vam comprar perquè diuen que és la més segura per cotxes que no porten isofix. La meva filla pesa 9 kg i ja la poso i ella encantada. Sí que es veritat que fa una mica d'angúnia al principi amb el coixí aquest, sembla que vagin una mica esclafats i les manetes si no vigiles els queden enganxades. Però si t'ho mires una mica ells van comodíssims. Almenys la meva hi ha arribat a dormir tres hores, recolzant el cap al coixí.
I jo sí que crec que és segura, amb lo apretats que van....!!
SandraUA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: ds. març 31, 2012 9:26 pm

EntradaAutor: SandraUA » dc. ago. 07, 2013 9:38 pm

Hola,

El meu marit i jo ens estem mirant la Pallas 2-Fix (grups I-II-III) perquè al nostre fill ja li comença a quedar justeta la Maxicosi. A alguns llocs ens diuen que no és pas tan segura perquè engloba tres grups i a altres que és la més segura de totes. Ens han dit que el millor que podem fer és anar amb el cotxe i el nen i provar-la i així ho farem. Les que la teniu esteu satisfetes? Estic feta un embolic perqué no sabem què fer...
retalls
Entrades: 204
Membre des de: dt. set. 03, 2013 8:32 pm
Contacta:

EntradaAutor: retalls » dg. set. 22, 2013 9:48 pm

Hola

jo pensava comprar-li aquesta...
Però sinó l'acabeu d'aconsellar, quina recomaneu per comparar?
Han dit un amb arnes de 5 punts. Com quina?

gràcies!!
musica
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » dl. set. 23, 2013 8:20 pm

Jo de grup 1-2-3 et recomano la Recaro Young Sport, o el que és el mateix:Storchenmühle Starlight SP. És el mateix fabricant, només varien els teixits!!! Nosaltres vam comprar la Storchenmuhle pel cotxe dels avis ( nosaltres no volíem ajuntar grups de cadires) i ara ens plantegem comprar la mateixa x la germana perquè realment és fantàstica!
270 eur x aquí i 150 eur a una web alemanya!!!!!!!!
Imatge

Imatge

Contacta:

EntradaAutor: retalls » dl. set. 23, 2013 8:44 pm

musica ha escrit:Jo de grup 1-2-3 et recomano la Recaro Young Sport, o el que és el mateix:Storchenmühle Starlight SP. És el mateix fabricant, només varien els teixits!!! Nosaltres vam comprar la Storchenmuhle pel cotxe dels avis ( nosaltres no volíem ajuntar grups de cadires) i ara ens plantegem comprar la mateixa x la germana perquè realment és fantàstica!
270 eur x aquí i 150 eur a una web alemanya!!!!!!!!

Ohh quina web alemanya? L'has comprat tu a aquesta web?
Gràcies
musica
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » dc. set. 25, 2013 9:05 am

Sí, mira nosaltres vam comprar (de part dels avis) la Storchenmühle a aquesta web:

http://www.babyartikel.de/

I pel nostre cotxe, com que no volíem grup 1-2-3, vam comprar una Römer de grup 1 a aquesta altra web, també alemanya:

http://www.babyprofi.de/

Cap al març necessitarem comprar una altra cadira per la meva filla petita, i segurament la comprarem per Nadal, i SEGUR que la comprem a una d'aquestes webs!
Imatge

Imatge

Contacta:

EntradaAutor: retalls » dc. set. 25, 2013 10:34 am

musica ha escrit:Sí, mira nosaltres vam comprar (de part dels avis) la Storchenmühle a aquesta web:

http://www.babyartikel.de/

I pel nostre cotxe, com que no volíem grup 1-2-3, vam comprar una Römer de grup 1 a aquesta altra web, també alemanya:

http://www.babyprofi.de/

Cap al març necessitarem comprar una altra cadira per la meva filla petita, i segurament la comprarem per Nadal, i SEGUR que la comprem a una d'aquestes webs!

Gràcies!! Va bé saber que són de fiar les webs!!
Salut

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::