Anticonceptives i lactància

Més qüestions.
julieta12
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

Anticonceptives i lactància

EntradaAutor: julieta12 » dt. ago. 06, 2013 10:35 am

Hola mares!! doncs tinc un dubte, resulta que encara dono el pit a la meva filla de 10 mesos però fa just 1 mes que ja tinc la regla, per tant ja puc quedar-me embarassada i tinc entès que no puc pendre anticonceptives, és cert? i quines mesures anticonceptives preneu per no quedar-vos?
Gràcies!!
Laia29
:: gosset
:: gosset
Entrades: 494
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
Ubicació: Barcelona - Les Corts

Re: Anticonceptives i lactància

EntradaAutor: Laia29 » dt. ago. 06, 2013 10:40 am

Bon dia! Jo faig lactància materna des que va nèixer el meu fill, fa nou mesos, i encara no m'ha vingut la regla. Les úniques pastilles anticonceptives que pots prendre són les Cerazet però te les ha de receptar un metge (les venen sense recepta) però millor que ho parlis amb un professional.
Imatge

Imatge
Lula1
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

EntradaAutor: Lula1 » dt. ago. 06, 2013 11:46 am

Nosaltres utilitzem preservatiu. Vam decidir que jo ja no em tornaria a prendre ni pastilles ni posar-me l'aro. Feia massa anys q m'estava prenent hormones.....
Belisa
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

EntradaAutor: Belisa » dt. ago. 06, 2013 12:22 pm

jo li vaig demanar al meu ginecoleg les cerazet. que en teoria son compatibles amb la lactància. em va dir que tenin una nena millor que no......que les hormones en poca quantitat pero pasan a la llet i ltenim que cuidar dels ovaris de la meva filla.que no ell no ho recomana.i es un metge que esta posat al dia amb les medicacions que son compatibles i molt prolactacia.....diu que les hormones son hormones.coneix la web de e-lactancia i diu que es una eina molt util.....pero que amb les hormonas no hu esta del tot d.acord. que faci servir condò
Ponchan
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 07, 2012 3:53 pm

EntradaAutor: Ponchan » dt. ago. 06, 2013 1:40 pm

Encara q no tinguessis la regla podies quedar embarassada igual ehh!!! Jo et diria q feu servir el mateix anticonceptiu q durant aquests 10 mesos....!
A mi em van aconsellar lés pastilles, però durant el pit no ho veig gaire clar hormonarme....a més com q no descartem ven aviat el segon.....marxa enrere!! Hahahaha
Imatge
doloretes13
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. nov. 14, 2012 7:55 pm

EntradaAutor: doloretes13 » dv. ago. 16, 2013 10:43 am

Doncs si!!! encara que no tinguis la regla et pots quedar igual...El meu metge de capçalera m'ho repeteix cada cop que li vaig a consultar algo...kekekek
NOsaltres fem servir preservatiu. Més que res..per que no ho veia gens clar aixó de pendre pastilles donant el pit al nen. Encara que sigui poca quantitat no deixes de pendre hormones i tot acaba passant a la llet, no?¿

En fin...això és molt personal.
Alexia77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

EntradaAutor: Alexia77 » ds. ago. 24, 2013 9:46 am

Jo vaig prendre les cerazet i em van anar força malament. Estava amb perdues tot el mes enlloc de tenir la regla normal, i a més em va sortir un quiste. Les vaig deixar i en un parell de mesos el quiste va desaparèixer.
Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::