Boda, bebè i lactància
Boda, bebè i lactància
Hola
Tinc una boda a finals de mes en horari de tarda-nit.
Tinc un bebè q tot just tindrà 3 mesos i fem LME.
No sé què fer, si portar-lo o no... Anar a la cerimònia i just abans del banquet deixar-lo amb els avis fins que vinguem de nit o tenir-lo amb mi.
Alguna amiga m'ha dif que per un parell de biberons no passa res... Però em fa molta por q desprès rebutji el pit, però si està amb mi fins al final no sé si li posarà més nerviós per la música i tot el soroll... Ell se'n va a dormir vora les 22h com a molt tard
Alguna s'ha trobat? Que farieu? Pit o bibe de llet materna? El deixarieu? Aaaiiixxx no se que fer...
Tinc una boda a finals de mes en horari de tarda-nit.
Tinc un bebè q tot just tindrà 3 mesos i fem LME.
No sé què fer, si portar-lo o no... Anar a la cerimònia i just abans del banquet deixar-lo amb els avis fins que vinguem de nit o tenir-lo amb mi.
Alguna amiga m'ha dif que per un parell de biberons no passa res... Però em fa molta por q desprès rebutji el pit, però si està amb mi fins al final no sé si li posarà més nerviós per la música i tot el soroll... Ell se'n va a dormir vora les 22h com a molt tard
Alguna s'ha trobat? Que farieu? Pit o bibe de llet materna? El deixarieu? Aaaiiixxx no se que fer...
Re: Boda, bebè i lactància
Doncs jo el duria, evidentment que tu no gaudiràs de la festa de la mateixa manera, però el bebé et necessita.
La veritat, personalment només veig dos opcions: o no vas al casament, o hi vas amb el bebé.
Però, que consti que és la meva opinió personal! Jo no deixaria la meva filla per anar a una festa (diga-li casament, diga-li el que vulguis), i si crec que la meva filla no hi estarà bé, no hi vaig i punt.
La veritat, personalment només veig dos opcions: o no vas al casament, o hi vas amb el bebé.
Però, que consti que és la meva opinió personal! Jo no deixaria la meva filla per anar a una festa (diga-li casament, diga-li el que vulguis), i si crec que la meva filla no hi estarà bé, no hi vaig i punt.
Hola, com sempre, això depèn del nen. Jo he optat per una solució mixta: el nen, també de 3 mesos, va venir a l'església i al pica pica, quan veia que s'acabava, vaig donar-li pit i van venir els avis a buscar-lo. Després vam disfrutar del sopar i la festa sense patir! El nen se'ls va adormir al cotxe, i ja no es va despertar. Això si, l'endemà és dur, el nostre es va despertar dues hores després d'haver-me posat al llit!
Cada cas és diferent, tranqul•la que el que decideixis estarà bé!
Cada cas és diferent, tranqul•la que el que decideixis estarà bé!
Jo tambe tinc casament a final de mes i la meva te 4 mesos i me l.endure. Perque tambe fem LME i es clar es a demanda Per tan pot demanar en qualsevol moment i es millor que la mama estigui a prop jeje
Hola!
Nosaltres vam anar a casament fa un mes, quan el nen tenia poc més de 4 mesos, també fem LME i me'l vaig endur. El nen va estar molt bé durant tot el casament, quan havia de menjar marxavem a una saleta a part, a l'hora de l'apat el teníem al nostre costat a la taula, i tot i la música forta va dormir des del primer plat a les postres!! Com que era un casament familiar anava passant de mà en mà i ell ben a gust! I a l'hora del ball va tornar a dormir una estoneta.
Fes el que tu creguis, que estarà bé!
Nosaltres vam anar a casament fa un mes, quan el nen tenia poc més de 4 mesos, també fem LME i me'l vaig endur. El nen va estar molt bé durant tot el casament, quan havia de menjar marxavem a una saleta a part, a l'hora de l'apat el teníem al nostre costat a la taula, i tot i la música forta va dormir des del primer plat a les postres!! Com que era un casament familiar anava passant de mà en mà i ell ben a gust! I a l'hora del ball va tornar a dormir una estoneta.
Fes el que tu creguis, que estarà bé!
Hola!
Jo aniria a la boda i al banquet amb el petit i després marxaria amb ell (crec que amb un petit de 3 mesos tothom pot entendre que no siguis la més marxosa del casament). Hi haurà mil dies per sortir i anar de festa, i en un tres i no res ell serà molt més autònom i aquests petits "sacrificis" ja no seran necessaris...
No sé, és el que faria jo, però és molt personal!!
Jo aniria a la boda i al banquet amb el petit i després marxaria amb ell (crec que amb un petit de 3 mesos tothom pot entendre que no siguis la més marxosa del casament). Hi haurà mil dies per sortir i anar de festa, i en un tres i no res ell serà molt més autònom i aquests petits "sacrificis" ja no seran necessaris...
No sé, és el que faria jo, però és molt personal!!
La meva filla gran va anar a la seva primera boda amb un mes i mig i feiam lme. Evidentment vam anar a un ritme mes lent, pero si l'hagues deixat a casa no hagues estat tranquila. De fet, a totes les bodes q hem anat ens l'hem endut i cap problema.
Jo vaig anar amb la meva gran de boda quan tenia 6 mesos i amb la petita quan tenia 14 dies i a una altra al mes i mig. Jo no concebo separar-me d'elles en edats tan primerenques, la veritat... (no només per la lactància).
Als casaments que vaig anar amb la petita no va sortir del fular (bé, com sempre :P) i era el mateix estar a una boda que a casa com qui diu...
Als casaments que vaig anar amb la petita no va sortir del fular (bé, com sempre :P) i era el mateix estar a una boda que a casa com qui diu...
Merci per les respostes! Es q no em vull separar pero la gent em diu q m'ho he de passar be, q un dia es un dia i bla bla bla :S
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
A la gent que diu això no l'he entès mai! No et dirien mai que un dia deixis anar al teu marit amb altres dones, que s'ho ha de passar bé, que un dia és un dia, oi? Doncs per mi és el mateix. Tu has decidit tenir un fill i fer LM, llavors els primers mesos no et vé gens de gust separar-te'n... Això és un sacrifici i no pas saltar-te una boda!
Jo el portaria segur al casament. A més, la LM a demanda no permet que us separeu 3 o 4 hores... Bé, ni 2 o 1...
Jo el portaria segur al casament. A més, la LM a demanda no permet que us separeu 3 o 4 hores... Bé, ni 2 o 1...
Ai, que personal és això.
Jo no m'hi he trobat en cap dels dos. Crec que primer has de decidir si el vols deixar o no.
Si el vols deixar, li pots donar un bibi abans a veure si s'el pren bé (bé, millor que li doni el que s'el quedi per veure com va) i veure que passa amb el pit. Amb el meu gran, a partir dels 3 mesos a vegades si jo no li podia donar pit li donava bibi (en casos excepcionals i potser un a al setmana) i el pit va seguir igual de bé fins que vam començar a introduir la AC. Ell dormia molt bé a les nits i no hagués estat cap problema deixar-lo (tot i que no ho vaig fer fins més gran per que no em va fer falta)
En canvi amb en Jan, ni pensar-ho. Ara encara no el deixaria a dormir amb algú per que a la nit es desperta a vegades sovint i a vegades no, i li dono pit. En canvi ara ja m'atreviria a deixar-lo dormit a casa i que vingués una iaia i nosaltres fer una escapadeta a sopar o al cine (no ho he fet pero ara ja podria fer-ho).
I si no el vols deixar, doncs a disfrutar de la festa d'una manera més tranquila o a estones. A estones el tens tu i descanses i a estones el té el pare (o qui sigui) i tu balles, xerres, boltes,.....
Jo no m'hi he trobat en cap dels dos. Crec que primer has de decidir si el vols deixar o no.
Si el vols deixar, li pots donar un bibi abans a veure si s'el pren bé (bé, millor que li doni el que s'el quedi per veure com va) i veure que passa amb el pit. Amb el meu gran, a partir dels 3 mesos a vegades si jo no li podia donar pit li donava bibi (en casos excepcionals i potser un a al setmana) i el pit va seguir igual de bé fins que vam començar a introduir la AC. Ell dormia molt bé a les nits i no hagués estat cap problema deixar-lo (tot i que no ho vaig fer fins més gran per que no em va fer falta)
En canvi amb en Jan, ni pensar-ho. Ara encara no el deixaria a dormir amb algú per que a la nit es desperta a vegades sovint i a vegades no, i li dono pit. En canvi ara ja m'atreviria a deixar-lo dormit a casa i que vingués una iaia i nosaltres fer una escapadeta a sopar o al cine (no ho he fet pero ara ja podria fer-ho).
I si no el vols deixar, doncs a disfrutar de la festa d'una manera més tranquila o a estones. A estones el tens tu i descanses i a estones el té el pare (o qui sigui) i tu balles, xerres, boltes,.....

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

Jo també vaig anar de casament quan el meu fill tenia pocs mesos. Vam tenir la sort que els nuvis ho van preveure i al restaurant teníem una habitació on podia donar el pit tranquil·lament, canviar-lo, ... Molt bé, la veritat! Va ser un casament diferent a altres, perquè no estava tant per la festa i quasi ni vaig ballar, però ho vaig passar molt bé tenint al petit amb mi. És un tema molt personal, però tan petit el portava sempre amb mi a tot arreu. Fa uns mesos vam tenir un altre casament i aquest sí que el vaig deixar a casa dels meus pares però ja tenia quasi dos anys.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |