Guardar la roba
Guardar la roba
Hola!
Us voldria preguntar com guardeu la roba que ja no es posen.
Jo la vaig guardant pel nebot i per fills d'amigues, però inclús, quan m'ho tornen, trio algunes peces significatives per guardar de record.
Les guardo en capses de plàstic.
Va bé així? S'hi ha de posar algun "antipolillas"? Paper de seda? No sé, alguna precaució que sapigueu i que haig de tenir en compte?
merci
Us voldria preguntar com guardeu la roba que ja no es posen.
Jo la vaig guardant pel nebot i per fills d'amigues, però inclús, quan m'ho tornen, trio algunes peces significatives per guardar de record.
Les guardo en capses de plàstic.
Va bé així? S'hi ha de posar algun "antipolillas"? Paper de seda? No sé, alguna precaució que sapigueu i que haig de tenir en compte?
merci

Re: Guardar la roba
Hola! Jo he començat a fer el matrix. Estic guardant la roba en caixes de plastic hermetiques.
Hi havia pensat en posar boletes de naftalina o alguna cosa aixi.
Si algu dona alguna idea, millor!!
Hi havia pensat en posar boletes de naftalina o alguna cosa aixi.
Si algu dona alguna idea, millor!!
Em quedo per aqui a veure q diuen
Guia de càmpings per anar amb nens: http://www.campingambnens.cat/
Quadres personalitzats: http://masesmes.blogspot.com.es/p/baby-map.html
jo la guardo embolicada amb paper de seda i dins una caixa de plàstic d'aquelles amb tapa.
Aquitania ha escrit:Hola! Jo he començat a fer el matrix.
Ostres, t'he vist esquivant bales.
Jo la vaig plegant i la vaig fent córrer, la dóno a amigues embarassades, o a alguna organització del barri. Bona part de la que tinc me l'han donat, i em plantejo que si algun cop més endavant en torno a necessitar, ja m'arribarà, o ja en compraré, que en el fons n'he utilitzat poqueta i generalment sempre les mateixes cosetes, per pràctiques i còmodes.
El problema de la naftalina es treure la olor quan hagis de tornar a fer servir aquesta roba. Si no la feu passar a ningu ni la doneu, ara va molt be guardar-ka en bosses de buit. A mes de que ocupa la meitat d'espai, no hi ha perill de que agafi "polillas" ni poks ni res semblant. Nomes cal guardar la roba ben neta. Aixó si quan s'hagi de tornar a fer servir s'ha de tornar a rentar per treure les arrugues!!!
[Marieta] ha escrit:Aquitania ha escrit:Hola! Jo he començat a fer el matrix.
Ostres, t'he vist esquivant bales.
tens tota la raó!!! Jajajajajajajajajajajaja!!!! Es q escric desde el mobil, jajajajajajajaajjajajaa
Jo no guardaria la roba dins de caixes de plàstic. A mi al cap d'un temps va agafar una olor estranya. Millor caixes de tela o cartró.
Jo vaig provar les bosses per guardar al buit de l'Ikea per la roba d'embarassada i van bé, la veritat es que ocupa la meitat d'espai! Tot i que, pel meu gust, són massa grosses. Jo tenia la roba de la Clara en caixes de cartró grans i hauria de trobar bosses més petites que m'hi poguéssin cabre a dins...

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Bosses de buit mes petites hu ha al corte ingles. Hi ha de moltes mides i formes (amb fuelle, planes...) hi ha per triar!!
Bufa! quantes respostes!
Doncs a mi les bosses no m'han donat resultat perquè es tornen a bufar. Sempre acaba entrant aire.
I fet i fotut són de plàstic igual.
Així lo de les "polilles" és la naftalina. Hum... sí que m'empiparia que acabés la roba amb aquesta olor
I les caixes de tela... és una bona idea però no les podria pas deixar al soterrani. Agafarien humitat, no?
Doncs a mi les bosses no m'han donat resultat perquè es tornen a bufar. Sempre acaba entrant aire.
I fet i fotut són de plàstic igual.
Així lo de les "polilles" és la naftalina. Hum... sí que m'empiparia que acabés la roba amb aquesta olor
I les caixes de tela... és una bona idea però no les podria pas deixar al soterrani. Agafarien humitat, no?
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Ostres, jo que la guardo en caixes de cartró i dins l'armari...
Tant la que ja no fan servir i fins que trobo a qui passar-li, com la que ens passen que ja en tinc algunes cosetes fins i tot de 6/7 anys...
Hauré de pensar alguna cosa...
Lo de les bosses al buit seria bona idea, a totes se us acaben umflant una altra vegada?
Gràcies!
Tant la que ja no fan servir i fins que trobo a qui passar-li, com la que ens passen que ja en tinc algunes cosetes fins i tot de 6/7 anys...
Hauré de pensar alguna cosa...
Lo de les bosses al buit seria bona idea, a totes se us acaben umflant una altra vegada?
Gràcies!

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Sibil.la, prova les del corte. Jo tinc bosses tancades fa més d`un any i no hi entra res d`aire!!!
Ondia, jo poso la roba en una caixa pero em sembla que provare les bosses del Corte Ingles (les d'Ikea son molt grans).
Gracies.
Gracies.
Jo tinc el de núvia fa tres anys a una bossa del corte inglés i no s'ha bufat!
El vestit de núvia!!! ostres, jo el tinc en la capsa de cartró que em van donar per dp del casament... Hauré de fer un pensament!
El que provaré són unes caixes com de roba però que porten la bossa de plàstic incorporada per treure l'aire. Les venem a la botiga, així que a veure si em van bé.
Si funcionen, serà un dos per un: una capsa perposar bé en una lleixa i minimitzar espai si es pot treure l'aire.
Ja us diré
merci per consells

El que provaré són unes caixes com de roba però que porten la bossa de plàstic incorporada per treure l'aire. Les venem a la botiga, així que a veure si em van bé.
Si funcionen, serà un dos per un: una capsa perposar bé en una lleixa i minimitzar espai si es pot treure l'aire.
Ja us diré
merci per consells

Bé, ja he agafat una capsa de cada per provar a casa. Fa temps que les venem però ja se sap... el sabater és el qui va més mal calçat.
Hi ha una altra mida però és massa quadrada. La setmana que ve, que és quan vull fer endreça, recompte, repàs, reorganització, tria, etc. provaré això d'emplenar les bosses de dintre de roba i posar l'aspirador per fer el buit. A la caps posa que redueix un 75% d'espai.
Ja us explicaré.
Aquí una foto acabada de fer.
I un video sobre la marca:
http://vimeo.com/64712807
Hi ha una altra mida però és massa quadrada. La setmana que ve, que és quan vull fer endreça, recompte, repàs, reorganització, tria, etc. provaré això d'emplenar les bosses de dintre de roba i posar l'aspirador per fer el buit. A la caps posa que redueix un 75% d'espai.
Ja us explicaré.
Aquí una foto acabada de fer.
I un video sobre la marca:
http://vimeo.com/64712807
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |