COIXÍ PER LA LLAR?+ ADAPTACIÓ

Més qüestions.
.
.

COIXÍ PER LA LLAR?+ ADAPTACIÓ

EntradaAutor: . » dg. ago. 26, 2007 8:52 pm

El dia 3 el David comença la guarde i ens demanen que portem un coixí....no tinc ni flowers :-()-) ni de per què el volen ni de com ha de ser....i vosaltres? ?-) ?-)

En aquesta Llar no fan adaptació, em fa por que el David no s'adapti bé, que en penseu?
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. ago. 26, 2007 9:20 pm

a la meva fan una adaptació d'hora i mitja!!!!
pots comptar. el que passa és que m'ho he muntat per que els primers dies estigui 3 hores i la setmana següent 5.
el coixí igual és un matalasset per la cuna?
TXETA
:: dofí
Entrades: 3580
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:54 pm

EntradaAutor: TXETA » dl. ago. 27, 2007 7:29 am

Bon dia!!

Leire, jo sóc mestra d'infantil tot i que estic a P3 he treballat en una llar d'infants.

El tema del coixí hauries de preguntar perquè ell volen, pot ser per fer alguna activitat, per la cuna, o com a objecte transicional. M'explico, nosaltres a p3 també ho fem, és alguna cosa de casa que tingui la olor de la mare´oque li recordi o a casa seva, perquè l'adpatació no sigui tan difícil, és una manera de dir-li: estas en en lloc nou però no estas sol, el teu coixi, o la teva nina t'acompanyen. No se si m'he explicat prou bé :-:)

EL tema de l'adaptació és molt relatiu, depenent de l'escola. El millor és una adaptació progressiva, però el que és cert és que quan més petits són menys els hi costa l'adaptació perquè menys conscients són d'on els deixes. Quan son tan peques ho passeu pitjor les mares i els pares que ells, generalment.

Espero haver-te ajudat! I quan sapigues lo del coixí explican's-ho eh!! :ok:
.
.

EntradaAutor: . » dl. ago. 27, 2007 10:51 am

aaaaaaaaaaah ok, ja m'ho havia pensat aixó de que fos amb olor de la mama...nu sem, hauré de preguntar i us ho dic!!!

Envers a l'adaptació...jo crec que el David si que s'en entera que passa alguna cosa nova, pero també es cert que es massa petit i que no cal anar cada dia una estoneta perq s'ho acostumi.....

Tema restret, avui fem prova. Res de EUPETINA, res de supo, aviam com va...osti, quantes coses s'han de pensar, oi?

Weno, continuaré investigant tema coixí!!!
muflona
:: zebra
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » dl. ago. 27, 2007 5:32 pm

:-:)
muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 24, 2008 12:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.
pitina
Entrades: 3261
Membre des de: dc. gen. 03, 2007 10:19 am
Contacta:

EntradaAutor: pitina » dc. ago. 29, 2007 12:32 pm

Jo també sóc mestra d'escola bressol i fem adaptació durant uns 15 dies (segons el nen i les necessitats de la família). Potser si els hi comentes et deixen fer un horari més reduit al principi!
ImatgeImatge
Imatge
TXETA

EntradaAutor: TXETA » dc. ago. 29, 2007 1:28 pm

Una altra mestra Pitina! Quina ilusió!!!

Estas treballant a una llar d'infants? Com va convinar l'embaras i la feina? :girafa:
pitina
Contacta:

EntradaAutor: pitina » dc. ago. 29, 2007 2:27 pm

Ara estic de vacances! El dilluns haug de començar però no se si podré. L'esquena la tinc bastant fotuda i tinc com un pinçament a l'última vertebra. Divndres aniré al metge i potser no començo.
Abans d'agafar les vacances ho vaig portat bastant bé, tenia els més grans de l'escola (comencen P3 ara) i no habia de fer grans esforços.
ImatgeImatge
Imatge
TXETA

EntradaAutor: TXETA » ds. set. 01, 2007 7:31 am

Leire, t'han dit al la llar d'infants perquè volen el coixí?

És que m'he quedat amb la intriga... ;-)
muflona
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » ds. set. 01, 2007 11:53 am

:-:)
muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 24, 2008 12:27 am, en total s’ha editat 1 vegada.
TXETA

EntradaAutor: TXETA » ds. set. 01, 2007 2:00 pm

POZI!

;-)
mares
:: pantera
Entrades: 867
Membre des de: ds. set. 02, 2006 11:35 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mares » ds. set. 01, 2007 2:55 pm

El dilluns el Ricard comença a la guarderia i crec que el coixi per l'adaptacio el necessitare jo... ahir per la nit plorava com una bleda perque no vull deixar-lo!!!!! Haure d'empotar-me alguna cosa que faci la seva olor per tenir-la aprop.
Imatge
TXETA

EntradaAutor: TXETA » ds. set. 01, 2007 4:41 pm

MARES, ÀNIMS!

MOLTES VEGADES ÉS MÉS DUR PER VOSALTRES QUE PER ELLS, DE DEBÓ! ELS MEUS SON DE P3 I LOREN 10 MINUTS, QUAN TANCO LA PORTA DE LA CLASSE LA GRAN MAJORIA PARA DE PLORAR, I LES MARES I ELS PARES MARXEN AMB UNA PENA...

EL MÉS IMPORTANT ÉS QUE NO LI TRANSMETIS LA TEVA ANGIOXA A ELL. PER MOLT PEQUE QUE SIGUI LES SENSACIONS LES PERCEVEN.

HAS DE CONFIAR EN LES SEVES MESTRES I SER CONSCIENT QUE PER TU TAMBÉ ÉS UNA ADAPTACIÓ I MOLT GRAN, AIXÍ QUE NECESSITARAS EL TEU TEMPS.

UN PETONAS MOLT FORT I SIGUES FORTA DAVANT D'ELL EH!

ÀNIMS GUAPA, I AQUI ESTEM PEL QUE NECESSITIS! :ok:

DILLUNS EXPLICA'NS QUE TAL HA ANAT EL PRIMER DIA DE COLE!!

;-)
.
.

EntradaAutor: . » dl. set. 03, 2007 1:12 pm

MARES, MARES!!!! Mira, avui hem anat a la llar amb en David, jo estava tremolant literalment, de nervis!!! He entrat a la classe, només estavem la profe, el nen i jo, teniem una entrevista per parlar de les costums del nen i tal....quan he vist que el David li reia a la profe, m''he relaxat, el nen segur que hi nota, ha començat a parlar amb les parets, amb els ninos, gugu oooh, aaaaah,,,uuuuuh.....i jo cada cop estava més relaxada, fins i tot he sortit contenta de la llar.

T'explico aixó perq estic segura q quan vegis q està bé, estaràs tranquila....va, noia, ànims!!!

Ara vaig de guais eh peró, demà ja veurem, 6 horetes estarà i sense noticies...aix......a les que sou profes, sabeu si es ot trucar a llar per preguntar com està el nen?'?????

Per cert, tema coixí!!Es per Quan començen psicomotricitat, per seure-hi i com a element de "apego", així que BIIIIIIIIIIINGO per totes, heu encertat!!!!

També m'han explica't que SI que en fan d'adaptació, peró que no m'ho van comentar perq com que vam parlar al Juliol quan jo començaba a treballar i anava a portar al nen a meitat de curs i tal...pero weno, que si, si en fan, peró en David no podrà fer..ara ja no estic a temps de muntar-m'ho a la feina...caca de vaca...
TXETA

EntradaAutor: TXETA » dl. set. 03, 2007 3:42 pm

ME'N ALEGRO MOLT QUE HAGIS SORTIT CONTENTA! DE FET AVUI HE PENSAT EN LES MAMIS QUE DEIXEU ALS VOSTRES PETITS A L'ESCOLA.

NO ET PUC AJUDAR AMB EL TEMA DE TRUCAR PER SABER COM ESTÀ EL NEN. JO ESTIC A P3 I NO DEIXEM TRUCAR, DE FET JA NI M'HO PLANTEJAN. JO T'ENTENC A TU QUE VOLS SABER COM ESTÀ EL NEN, PERÒ PER LA MESTRA ES UNA MICA COMPLICAT, PERQUÈ SI CADA MAMI HA DE TRUCAR... BÉ LES QUE ESTAN A LES LLARS D'INFANTS SEGUR QUE HO SABEN!

DEMÀ PACIÈNCIA! I JA VEUREU QUE BÉ QUE ESTAN ELS VOSTRES PETITS! :trona:

UN CIBERPETÓ A TOTES LES MAMIS QUE CONFIEU ALS VOSTRES FILLS EN NOSALTRES, LES MESTRES!!! :ok:
mares
Entrades: 867
Membre des de: ds. set. 02, 2006 11:35 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mares » dl. set. 03, 2007 5:56 pm

Proba superada
Ho dic amb veu baixeta perque hem plorat una miqueta tots dos!!! Per començar hem arribat tard, a les 9:10, perque com que hem tingut juerga aquesta nit... no hi havia qui ens aixeques, total com us dic, a les 9:10 arribavem i estaven plorant tots els nens.... El Ricard no es de plorar pero clar al final aixo es contagia, i jo le deixat alla, i al veurel plorar em volia morir, sabia que havia de marxar pero se'm trencava el cor.... QUE DUR QUE ES!!!!!!!! Quan l'he anat a recollir, m'ha rebut amb un somriure i jo em volia fondre, que guai... he corregut a agafar-lo!!! La profesora m'ha comentat que ha plorat nomes una miqueta i que despres ha estat molt tranquilet.
Leire, m'alegro molt que el David tambe hagi estat be!!!!
Be, demà mes.... UFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!
Imatge
pitina
Contacta:

EntradaAutor: pitina » dl. set. 03, 2007 7:57 pm

M'alegro que els vostres petits hagin estat tan contents a les llars!
Tema trucades: nosaltres els primers dies si ue ho deixem fer, per a que els pares no s'engoixin gaire. Això si, a vegades no es pot posar la mateixa mestra perquè seria pitjor sortir i entrar de la classe (això és el que a molts els hi fa recordar als pares i plorar) però es posa la directora o una altre persona docent!!
ImatgeImatge
Imatge
pitina
Contacta:

EntradaAutor: pitina » dl. set. 03, 2007 8:04 pm

Ah! Tinc una notícia i no se ben be on explicar-la, així que em sembla que ho faré en aquest post mateix.
Divendres vaig agafar la baixa per mal d'esquena (un pinçament). No em fa gaire mal sino faig res, però si estic mal asseguda, m'ajupo o agafo pes si.

Avui era el primer dia d'escola però sense nens i m'he apropat per veure a les companyes i ajudar a la noia que m'ha de sustituir. La meva sorpresa ha estat que la directora també esta de baixa (minim mes i mig) i han vingut de l'ajuntament per parlar sobre el tema. La noia que ha vingut no sabia que jo estava de baixa i diu que han estat parlant i que havien pensat en MI per fer la suplencia de direcció!!! Al principi he flipat i no em sortien paraules, ni tan sols per dir que estava de baixa. Després de mirar diverses opcions i pensar-m'ho molt, he decidit tirar-m'hi a la piscina i acceptar la oportunitat que em donen. Demà a primera hora aniré a parlar per confirmar-ho tot i aniré a demanar l'alta. Aquest treball no requereix grans esforços físics i penso que m'anirà bé per no estar a casa sola tot el dia!! A més a més cobraré uns 300€ més!!!!
Perdoneu pel rotllo però tenia ganes d'explicar-ho!!! Espero que sorti tot bé!!!
ImatgeImatge
Imatge
TXETA

EntradaAutor: TXETA » dl. set. 03, 2007 8:17 pm

NENA!!!!!!!!!!!!

ENHORABONA!!!!
ME'N ALEGRO MOLTISSIM!!! (i 300€ al mes més no van malemt, no? ;-) ) PERÒ EL MÉS IMPORTANT ÉS QUE T'HAGIN VALORAT I PENSAT EN TU!

OLE, ESA PITINA!!!

I... CUIDA'T MOLT EH!!! :ok:
TXETA

EntradaAutor: TXETA » dl. set. 03, 2007 8:24 pm

[color=red]MOLTS ÀNIMS PER DEMÀ, QUAN DEIXEU ALS PEQUES A LA LLAR D'INFANTS!!![/color]

:ok:

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::