Com saber si pasa gana??

Més qüestions.
ciriante
:: zebra
Entrades: 1040
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 1:46 pm

Com saber si pasa gana??

EntradaAutor: ciriante » dj. set. 05, 2013 4:23 pm

Noies no se que pensar, la meva nena aviat farà 4 mesos, es gran pesa mes de 6k y fa mes de 60cm, fem LM a demanda, cada 2-3 hores... A vegades mes, i per la nit 4-5 hores aguanta..
El problema es que plora molt, no se si son les dents, o es que te gana, ja que si li poso el pit menja sempre.
A vegades plora després de mamar, d'altres no ufff que difícil, com puc saber si pasa gana?
3IAs, 1FIV (2 transfers), molt patiment i esforç = +

Imatge
ariadnafv
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dl. feb. 25, 2013 2:04 pm

Re: Com saber si pasa gana??

EntradaAutor: ariadnafv » dj. set. 05, 2013 4:50 pm

Jo crec que li has d'anar oferint el pit i ella ja el deixarà anar quan vulgui... Potser que plori per la calor, les dents mil coses més (costa que no t'ho puguin dir)...però si amb elpit la relaxa endavant. La meva té gaire bé 6 mesos i és petitona 6,6kg i també tenia por de que es quedes amb gana, però li ha anat passant...jo li poso el pit sempre...per qualsevol cosa i m'ha anat bé...

Ànims
sunshine13
shyla
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dj. set. 05, 2013 10:52 pm

ciriante ha escrit:Noies no se que pensar, la meva nena aviat farà 4 mesos, es gran pesa mes de 6k y fa mes de 60cm, fem LM a demanda, cada 2-3 hores... A vegades mes, i per la nit 4-5 hores aguanta..
El problema es que plora molt, no se si son les dents, o es que te gana, ja que si li poso el pit menja sempre.
A vegades plora després de mamar, d'altres no ufff que difícil, com puc saber si pasa gana?

Hola ciriante, la nena sempre ha plorat molt? o és de fa poc? dius que fas LM a demanda cada 2-3 h però que plora molt i que si li dones menja, llavors com controles lo de les 2-3 hores? potser s'adorm, que ho acostumen a fer i no ha menjat tant com voldria i al cap de 10 minuts s'adona que volia menjar més. A l'estiu també mamen més sovint igual que tú pots beure més aigua. També pot ser que li faci mal la panxa, que estigui cansada, que tingui son, que vulgui estar amb la mama... com que no t'ho diuen... ànims!
Imatge Imatge
ciriante
Entrades: 1040
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 1:46 pm

EntradaAutor: ciriante » dv. set. 06, 2013 3:55 am

Doncs ja t'ho podien dir jj
De bebè bebè no plorava tant ni demanava tant de pit.
També vaig pensar que era uns crisis de lactància als 3 mesos, però ara anem cap a 4 i continuem igual, a mi em sap greu que plores per gana..
Però si tingues gana es despertaria mes per les nits no?
3IAs, 1FIV (2 transfers), molt patiment i esforç = +

Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dv. set. 06, 2013 8:25 am

Jo recordo que cap els 4 mesos la meva filla també plorava per tot, i tot el sant dia... Va ser molt dur, perquè tampoc sabia què li passava. Una amiga em va comentar que a la seva filla li va passar el mateix també als 4 mesos... Així que paciència i molt pit sempre que volia. Finalment se li va passar.... Fins la propera crisis!
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::