Com m'ho puc muntar?

Més qüestions.
Pruna38
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: ds. set. 14, 2013 11:18 pm

Com m'ho puc muntar?

EntradaAutor: Pruna38 » ds. set. 14, 2013 11:38 pm

Hola,

estic embarassada i tant el meu home com jo estem a l'atur i cobrant els 400 euros, estem embarassats i encara que estem molt contents com hem de pagar el lloguer i tot plegat no ens queda ni un euro gairebé per res. Ens han donat un maxicosi i un cotxet(sense capazo ni capota ni res) i una cuna, el problema que em trobo (perquè ja m'anticipo) és que vivim en una casa de dues plantes. I a dalt posarem el bebé amb nosaltres en la cuna però a baix que està el menjador i la cuina i on passo més temps no sé on posar la nena. Aquí fa tant de fred a l'hivern que estem cada hivern a la cuina perquè és més petitona i gastem menys d'estufa però pels matins estem al menjador, estic preocupada perquè no sé on posar a la nena. L'alternativa de comprar un moisés o bressol petit està descartada pels cèntims i ja hem donat veus i ningú té cap per deixar-nos. Havia pensat en el menjador posar-la al sofà i posar cadires al voltant perquè no caigui però per controlar-la a la cuina on passarem aquest primer hivern moltes estones no sé on posar-la, el meu marit em diu que com el maxicosi és totalment pla que la posem allà o si no en el cotxet en horitzontal però no sé tantes hores pobre nena, això em treu la son. Suposo que les àvies antigament d'alguna manera s'ho havien muntat.
I una altra cosa que em treu la son és el tema del capazo, no tenim capazo ni podem comprar-ho, havia pensat treure la nena en braços i quan tingui l'edat pel cotxet amb 6 mesos ja treure-la a passejar amb el cotxet, he vist fulars però costem 30 euros, algú se l'ha fet amb patrons per internet? Avui se m'ha acudit que puc treure-la posant el cotxet en horitzontal però el meu home m'ha dit que no perquè li donaria tot el sol a la cara, he mirat parasols i impossible costen 20 euros, algú s'ha fabricat alguna eina casolana que faci de paraigues? o amb un paraigues mateix agafar-ho al cotxet?
Alguna idea per tot això?
Moltes gràcies!!!
kabbisa
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Com m'ho puc muntar?

EntradaAutor: kabbisa » dg. set. 15, 2013 10:38 am

Nos teniem el problema de tenir l'habitació a dalt i passar els dies abaix a la cuina.
A mi si que m'havien deixat capazo, i el vaig fer servir de moises a la cuina o menjador del pis de baix.

En quant a patrons, ma mare ens va fer un pouch treient un patró de internet (ni idea d'on!)
També podries anar a un taller gratuit de foulars i mirar com son. O demanar-ne algun de 2a mà, que potser els tenen més barats.
Per passejar-los de petits, jo anava més còmode amb el portanadons que amb el capazo (q anava amb toldo incorporat) o maxicosi.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
[Marieta]
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dj. maig 10, 2012 6:30 pm

EntradaAutor: [Marieta] » dg. set. 15, 2013 11:33 am

Hola Pruna38,

jo et puc regalar un moisès i un fulard elàstic. I pel que fa a tenir-lo a prop... jo vaig fer la tècnica "manta a terra" a partir d'alguns mesos i em va anar fabulós. Per una banda permet al petit/a experimentar moviments, endolceix una mica la duresa del terra i es pot rentar tantes vegades com vulguis.

Ja em diràs alguna cosa.

I no et preocupis pels diners. Com més tranquil·la i serena estiguis més fàcilment trobaràs solucions per aconseguir-ne. I els petits... els petits no en necessiten de diners: teta, braços i contacte. I és tot gratis.
Bryckley
Entrades: 236
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 11:51 am

EntradaAutor: Bryckley » dg. set. 15, 2013 2:26 pm

Jo tinc un fulard elàstic que no faig servir. Te'l puc passar.
Si vols envia'm un privat i en parlem!

I estic d'acord amb la Marieta,... als petits no hi entenen de diners, ells entenen d'amor, mimitos i contacte!

Ànims i felicitats pel teu embaràs!
Imatge
Imatge
Imatge
Pruna38

EntradaAutor: Pruna38 » dg. set. 15, 2013 6:15 pm

Noies moltes gràcies pel vostres oferiments i per les vostres paraules!! He acabat plorant com una bleda!! És la primera vegada que escric en el fòrum.

A algunes de vosaltres us he enviat un missatge privat, no sé si ho he sabut fer correctament, espero que sí, upssss

Moltíssimes gràcies i petonets per totes i pels vostres babies!!
Nelly2010
Entrades: 1055
Membre des de: dj. jul. 01, 2010 6:40 pm

EntradaAutor: Nelly2010 » dl. set. 16, 2013 6:32 am

Hola, jo tinc una motxilla nova q et puc donar, privat si t'interessa i molts ànims
Pruna38

EntradaAutor: Pruna38 » dl. set. 16, 2013 1:55 pm

Moltíssimes gràcies!!! Nelly y cosma. Provaré això de lligar un mocador o alguna cosa, gràcies!!
nuriaau
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

EntradaAutor: nuriaau » dt. set. 17, 2013 12:55 am

Hola PRuNa38,

Jo et puc passar algo de roba pels primers mesos
Pruna38

EntradaAutor: Pruna38 » dv. set. 20, 2013 6:59 pm

Moltes gràcies nuriau, sento trigar en contestar però és queno trobava el missatge que havia posat, abans em surtia en la pàgina principal i després va desaparéixer i no el trobava, ara ja sé com buscar-lo. Gràcies!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::