L'hora bruixa!!

Més qüestions.
Nineta22
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

L'hora bruixa!!

EntradaAutor: Nineta22 » dt. set. 17, 2013 12:11 pm

Hola marones!!!

Avui, i després d'haver passat, un cop més, un vespre i nit llarga de plors i malestar de la petita (te ara 3 setmanes), m'he endinsat en els fòrums per buscar una mica de comprensió en veure que no estava sola en aquest aspecte, i a la vegada intentar trobar solució a aquestes llargues tardes-nits de plors inconsolables!!! Navegant per aquí he trobat això de l'hora bruixa i m'ha fet molta gràcia. És realment una cosa tan habitual? Jo simplement pensava que la nostra petita era més aviat ploranera i una miqueta tronera i li agradava adormir-se tard (sovint a partir de les 12, quan jo sóc de fer horari de gallines!!!), però veig que és una cosa sense massa explicació i força habitual...
A vosaltres també us ha passat? Quan duren aquests vespres-nits llargs en què sembla que no aconseguir!s fer-los adormir i que podran amb tu? Realment no té cap solució més que acceptar-ho i intentar consolar, sense èxit? És normal que sigui cada dia així (amb dies millors i pitjors, obviament).

Gràcies a totes!!!
ariun
:: zebra
Entrades: 1241
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 12:11 am
Ubicació: LLEIDA
Contacta:

Re: L'hora bruixa!!

EntradaAutor: ariun » dt. set. 17, 2013 2:39 pm

Nineta felicitats per aquest gran tresor que té tres setmanetes!!

La veritat es que es tant normal i comú el fet que els bebes no es passen el dia dormint que em pregunto quan devia començar la farsa de que els bebes nomes dormen i menjent. Ep! Que n'hi ha que si que dormen i menjen tot el dia i son super bonets, pero almenys els meus dos fills han sigut mes aviat normalets i no han dormit la nit sencera fins per alla els dos anys i mig.
Pero no et desanimis, ser bebé és una etapa plena de grans canvis i emocionts, on tot es tan nou ( per ells, per la mare, pel pare, per tota la familia) i aixó fa que el que avui es normal ( que ja faci tres dies que s'adorm per alla les 10 i dorm 3 hores seguides, per exemple) pot ser que canvii demà mateix.
Encara et queden nits desperta, moltes hores nocturnes amb la criatura als braços. Pero tranquila, som una "majoria silenciosa" que passem per lo mateix durant anys ( perque som masoques, i just quan sembla que la cosa millora va i decidim tenir un altre fill!!). I no esta sola. A mi em consolava pensar quantes mares devien estar passant lo mateix que jo a la mateixa hora que jo.

Pero anims que tot passa, i encara que sembli mentida ells creixen. I no sempre tindran 2, 3, 5, 8 o 28 setmanes. Els dies passen, i les seves nits també. L'unic consell... busca la manera que tu puguis dormir mes hores i que ell també, i tingues present que ell porta 9 mesos sentint la teva respiracio, els teus batecs del cor, la teva veu... encara que ja aixi nascut nomes et necessita a tu.

Que passis una bona nit zz:-) zz:-)

En moment de desesperacio em va ajudar " dormir sense llagrimes". Almenys m'ajudava a entendre que el meu fill era normal. El meu fill petit dorm 9 hores des del dia que va neixer. Ningu em va creure mai fins que vaig entrar al seu forum i vaig descobrir que no estava sola. Un peto i anims.
Imatge Imatge Imatge
Imatge
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

EntradaAutor: Inda » dt. set. 17, 2013 2:44 pm

Hola!

Jo et puc explicar la meva experiència. Tot i haver llegit i informat de la lactància materna (que no te horaris, que és a demanda, etc), em va influir molt molt les opinions del meu voltant i mirava el rellotge cada cop que plorava i si no havia passat un cert temps l'intentava calmar duna altre manera. Tot funcionava fins que arribaven les 8 del vespre. Alehores era l'hora bruixa total!!! Al mes i mig o així vaig començar a recuperarme del tot de la cessàrea i vaig començar a veure tot amb un altre primsa. No feia el que em deia el cor. Un vespre, en aquesta hora bruixa, li vaig dir al meu company "Saps què? Que seuré al sofà amb el petit a la teta i no miraré rellotge ni res a veure què passa." Doncs casualitat o no es va acavaf l'hora bruixa per sempre més. Desde
aleshores que me'l vaig ficar al llit i així anem fent (portem més de setze mesos). No vull dir que no hi hagin males nits!! Entre dents, refredats, angoixa per separació, etc sempre hi ha nits mogudes. Però molt molt millors.

Amb això no dic que el pit i el collit siguin la solució!!! Però és la meva experiència.

Potser amb el segon faig pit i collit a demanda i no em funciona!!

Molts ànims!!;
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Nineta22
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

EntradaAutor: Nineta22 » dc. set. 18, 2013 4:15 pm

Ostres, ja veig que d'experiències, un munt i cadascú amb la seva!! :)
Em va cridar molt l'atenció això de l'hora bruixa, realment no estem sols, i els nostres petits són únics, però també són normals!!!
Gràcies per les vostres experiències, seguiré el meu instint!! :ok:
ariun
Entrades: 1241
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 12:11 am
Ubicació: LLEIDA
Contacta:

EntradaAutor: ariun » dj. set. 19, 2013 9:37 am

Nineta22 ha escrit:Ostres, ja veig que d'experiències, un munt i cadascú amb la seva!! :)
Em va cridar molt l'atenció això de l'hora bruixa, realment no estem sols, i els nostres petits són únics, però també són normals!!!
Gràcies per les vostres experiències, seguiré el meu instint!! :ok:

Doncs vinga.. força i anims ||*||
Imatge Imatge Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::