Inclinació del respaldo en cadires passeig

Més qüestions.
elimama
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dt. març 19, 2013 2:52 pm

Inclinació del respaldo en cadires passeig

EntradaAutor: elimama » dt. set. 17, 2013 8:15 pm

Hola, m'estic mirant cadiretes de passeig i m'ha sorgit el dubte sobre la importancia que el respaldo es pugui posar ben recte per evitar que el crio vagi forçat endavant,per anar mes erguit vaja, i forçi massa l'esqueneta, recolznt-se amb els colzes al respaldo,ja que ho he vist fer en varis crios ultimament.
Estic entre la Cibex Onyx i la Babyhome Emotion. La 1a pel meu parer, te detalls molt bons i la segona potser no tants pero per contra m'encanta l'estètica. D'aquesta segona,la Onyx, m'ha semblat llegir que no es reclina tant com.la Onyx...i clar si el crio dorm... i que tampoc es posa recte a 90 graus.
Algu te alguna d'aquestes i m'ho sabria respondre?Gracies!!??
truxi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 764
Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)

Re: Inclinació del respaldo en cadires passeig

EntradaAutor: truxi » dc. set. 18, 2013 12:40 am

Hola! Jo tinc la onix i m'encanta! Es pot estirar molt i es pot posar ben dreta, en canvi l'altra la té ma cosina i no es posa dreta dreta del tot, el q no sé és com queda d'estirada! La onix és molt pràctica x estirar i aixecar i la capota es bastant gran (té una cremallera q quan l'obres fa la capota super gran, q pel sol i per dormir va super bé)!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 9 de novembre de 2010 a les 18:02h amb 3,450kg i 50,5cm

Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 2 d'agost de 2015 a les 09:20h amb 3,430kg i 49cm
ariadnafv
Entrades: 36
Membre des de: dl. feb. 25, 2013 2:04 pm

EntradaAutor: ariadnafv » dc. set. 18, 2013 12:59 pm

Nosaltres també tenim la onix i també estem molt contents! dorm molt comode! l'altre no la conec
sunshine13
ariadnafv
Entrades: 36
Membre des de: dl. feb. 25, 2013 2:04 pm

EntradaAutor: ariadnafv » dc. set. 18, 2013 12:59 pm

Nosaltres també tenim la onix i també estem molt contents! dorm molt comode! l'altre no la conec
sunshine13
xirimoia
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: xirimoia » dc. set. 18, 2013 1:20 pm

Jo tinc la Babyhome, me la vaig comprar fa 2 mesos, i n'estic molt i molt contenta.
El que et puc dir és que en els models més antics el respatller quedava massa enrere i passava justament això que dius, que els nens anaven tirats endavant perquè volien tafanejar (com és natural :love: ). Però en el model nou han solucionat aquest problema, tot i que t'he de dir que no queda a 90 graus, encara queda una mica reclinat i de vegades la meva nena també es tira endavant, però en general hi va bé. I la posició de "dormir" tampoc és completament estirada, però és més que suficient, la meva filla s'hi ha adormit alguna vegada i ben a gust!
Jo em vaig comprar aquesta cadireta per altres raons, és molt manejable, la portes amb una sola mà, i ara que fa poc que la meva filla camina em va molt bé perquè així puc portar cotxet i agafar-la de la mà sense problemes. A més, es plega molt bé.

Et recomano que vagis a alguna botiga i les comparis, no hi ha res com veure-les en directe. I així també podràs veure la incinació del respatller!
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

EntradaAutor: giuletta » dc. set. 18, 2013 2:19 pm

Hola,

jo et recomano la onix, a part de ser molt lleugera, tal com han dit les companyes l'inclinació de la cadireta és ideal tan per dormir com per anar ben rectes. A més, si vols, és super ventilada cosa que s'agraeix quan a l'estiu es queden adormits a la cadireta, ja que les fundes laterals i del darrera es poden plegar cap amunt, permetent que corri l'aire. I com han dit tambñe la capota també es pot fer molt gran gràcies al "fuelle" que es pot obrir amb la cremallera :ok:

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::