Ajut professional
Ajut professional
Bona tarda a tot@s!!
La veritat és que fa molt de temps que us llegeixo, però mai havia participat activament del forum.
Enceto un tema nou perquè no he trobat enlloc el tema al qual hem vull referir.
Bé, doncs, encara que visc a Barcelona, nosaltres no som d'aquí, tampoc hi tenim familia i pocs amics, i volia preguntar si algú em podria donar bones referències d'algún psicoleg/a de la ciutat. Des que vem augmentar la familia les coses en parella no han anat gaire bé, després vaig perdre la feina... i cada vegada hem sento més desmotivada, ja sé que tot això pot ser normal, però crec sincerament que jo sola no puc i el meu company fa tot el que pot però jo cada dia estic pitjor. Així que si algú coneix d'un bon psicoleg li estaria molt agraït.
Gràcies per l'ajut i per tots els bons consells que he tret d'aquí!!
naan
La veritat és que fa molt de temps que us llegeixo, però mai havia participat activament del forum.
Enceto un tema nou perquè no he trobat enlloc el tema al qual hem vull referir.
Bé, doncs, encara que visc a Barcelona, nosaltres no som d'aquí, tampoc hi tenim familia i pocs amics, i volia preguntar si algú em podria donar bones referències d'algún psicoleg/a de la ciutat. Des que vem augmentar la familia les coses en parella no han anat gaire bé, després vaig perdre la feina... i cada vegada hem sento més desmotivada, ja sé que tot això pot ser normal, però crec sincerament que jo sola no puc i el meu company fa tot el que pot però jo cada dia estic pitjor. Així que si algú coneix d'un bon psicoleg li estaria molt agraït.
Gràcies per l'ajut i per tots els bons consells que he tret d'aquí!!
naan
Re: Ajut professional
Ànims maca.jo en conec una,si vols per privat té la passo,però no sé si porta el temadela mater...jo hi vaig anar amb 20 anys i em va anar molt bé la noia que porta adolescència...no conec qui porta adults,però abans que et quedis sense res ja et passaria el contacte...
Pero ànims, és molt dur augmentar la família, i tens afegits que et van en contra. Jo no he obert cap post x. Parlar dels mals moments,però podria haver fet tranquilamemt.vull dir que ànims i per qualsevol cosa que vulguis parlem
Pero ànims, és molt dur augmentar la família, i tens afegits que et van en contra. Jo no he obert cap post x. Parlar dels mals moments,però podria haver fet tranquilamemt.vull dir que ànims i per qualsevol cosa que vulguis parlem
Re: Ajut professional
jo conec una, porta temes de parella, sexualitat i esterilitat. Jo vaig anar amb ella i em va anar genial! Estic encantada, he tornat a ser jo. Si encara t'interessa enviem un de privat

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |