dorm en braços a casa...però, i a la llar?

Més qüestions.
elimama
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dt. març 19, 2013 2:52 pm

dorm en braços a casa...però, i a la llar?

EntradaAutor: elimama » dj. oct. 03, 2013 1:26 pm

Noies estem deseperats ...
El nostre nen té 9 mesos cap a 10 i sempre s'ha adormit en braços tot i últimament s'arqueja enfadat (creiem que coincideix amb " l'angoixa de separació", que no vol adormir-se perque es separa de nosaltres). Portem un dies que hem aconseguit que s'adormi estirat al seu llitet mentre li fem petonets, caricies, cantem suaument...però allò que veus que es resisteix activament a adormir-se. Mai el deixem plorar ni volem posar en pràctica cap mètode que el fagi patir innecessàriament.
La questió és que ara ha començat a la llar i allà no hi ha manera que s'adormi , ens diuen que plora moltissim quan l'intenten fer dormir (sinó no), que es resisteix molt, que sua...ho proben estirat, agafat a coll, axí, axà...fins que les mestres desisteixen o arribem nosaltres a buscar-lo i ens l'enduem "fet pols". Nosaltres a casa ens adaptem a lo que ell vol però a la llar clar... A més està acostumat a dormir a les fosques i en silenci i a la llar ni una cosa ni l'altra...
Algún consell? o ànims???? jo no veig el dia en que arribi a dormir allà. De moment li deixem dues horetes, i sabent axò intentem dur-li descansat però clar...arribarà el dia en que s'hi estarà mes estona...i haurà de dormir.... :-o00m
Gràcies boniques :-()-)
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: dorm en braços a casa...però, i a la llar?

EntradaAutor: la_rodri » dj. oct. 03, 2013 2:18 pm

El meu fill ara té 26 mesos. Des de sempre a casa s'ha dormit a braços i ho continua fent, i mentre que ell vulgui ho farem perquè és molt gratificant per a ell i per a nosaltres, estar junts després de tot el dia separats. Ell va começar la llar amb 13 mesos i durant un curt periòde de temps li costava dormir-se, però poc a poc va agafar la rutina i va aconseguir dormir-se sol. Ja et dic, només ho fa a la llar per la siesta, ja que els caps de setmana la migdiada i totes les nits es dorm a braços.
Tingues paciència, és molt petit i encara s'està adaptant a la llar a la rutina... tot és nou per a ell. A més, poc a poc, anirà aprenent i per imitació ho farà, li costarà més o menys però a mida que agafi confiança amb les educadores, amb els altres nens i l'entorn, serà capaç de relaxar-se més i d'aquí a adormir-se hi ha un pas.
L'exemple el tinc jo amb el meu fill i menjar trosets: fins fa un parell de setmanes no consentia menjar trosets, tot triturat, però ha arribat el moment i ja està! Al teu li passarà el mateix amb la son!
Molta sort
bertamummy's
:: granota
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 1:19 pm

EntradaAutor: bertamummy's » dj. oct. 03, 2013 2:56 pm

Hola, la nostra filla té 15 mesos i també des del néixer s'adorm en braços..... Va començar a l'escola bressol amb 7 mesos i jo ho vaig avisar de seguida.... perquè em feia por que no els dormís.....
Els primers dies l'adormien als braços però de seguida ho va fer soleta al seu llitet..... Nosaltres ens ho deien les mestres i no ens ho podíem creure!!
A casa encara és ara que ho fa en braços, tot i que cada cop hi vol estar menys estoneta..... als 2 minuts ja et fa un gesto com volent dir " va ja en tinc prou, deixa'm al llitet".
Estigues tranquila elimama... necessita els seus dies, pel que veig encara està amb l'adaptació..... més aviat del que et penses s'haurà acostumat a les mestres, espai, etc.... Jo tinc la teoria que a l'escola bressol TOT ho fan bé!!!
A la nostra va haver un temps que li costava molt la fruita del berenar durant els findes, i a l'agenda de l'escola bressol sempre posava "per berenar s'ha menjat tota la fruita"...... jo flipava!! I realment era així.....
A poc a poc i bona lletra!!!
elimama

EntradaAutor: elimama » ds. oct. 05, 2013 8:47 pm

Gràcies noies, segurament teniu raó i és que encara és aviat perque tot just s'està adaptant, tant a la llar com a les mestres...
Com que veig els altres nens ja dormen i han començat igual que ell... em fa patir, pero les comparacions son tan relatives...
Amb ell també proben d'adormir-lo en braços (que teoricament es com mes efectiu hauria de ser) però com que encara deu sentir-se estrany amb les mestres no se'ls hi adorm ni per casualitat.
En fi, confio amb la vostra aportació i els vostres exemples , i que amb els dies, quan estigui adapatat al nou entorn, aconsegueixi descansar a la llar.
Moltissimes gràcies maques.
maria30
Entrades: 40
Membre des de: dj. abr. 26, 2012 11:27 am

EntradaAutor: maria30 » dc. oct. 09, 2013 12:25 pm

Elimama heu provat de donar-li una manteta o peluix que ell pugui associar amb l'hora de dormir? El meu nen és molt petit encara, té dos mesos i mig, però fa unes setmanes que a l'hora de dormir li dono un foular finet d'aquests de cotó i li poso arrugadet a un costat de la cara i tu, oli en un llum!! Es donar-li el foular i tancar els ulls!! No sé si al teu peque li funcionaria però per provar... Si li anés bé podries portar el foular a la llar i que li donin per anar a dormir.
elimama

EntradaAutor: elimama » dj. oct. 10, 2013 10:25 am

Maria 30 gràcies per la teva aportació.
Fem mes o menys un símil al que has dit però amb un dudú (no se com s'escriu...)la típica manteta-osset baja, que te la meva olor perque com que fem collit també dorm amb nosaltres (bueno, al matí l'hem de buscar perque normalment està a baix als peus,hahahah... Li porto cada dia a la bosseta de la llar i les mestres li posen, però continua igual.
Hauré de tenir mes paciencia, i sobretot ell, pobret, fins que aprengui que allà es dorm diferent que a casa :-:)
Merci Maria!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::