Iogurt Soja sense traces de llet
Iogurt Soja sense traces de llet
Hola,
La meva nena te al·lèrgia a la proteïna de llet de vaca i volem començar amb els iogurts de soja (te 13 mesos), algú sap quins no porten traces de llet?
Crec que els de Santiveri ho son, però no sé on comprar-los...
Gràcies!!
La meva nena te al·lèrgia a la proteïna de llet de vaca i volem començar amb els iogurts de soja (te 13 mesos), algú sap quins no porten traces de llet?
Crec que els de Santiveri ho son, però no sé on comprar-los...
Gràcies!!
Re: Iogurt Soja sense traces de llet
Jo els compro marca hacendado. No tenen traces i no fan servir soja transgènica. Els de la danone tampoc tenen traces, però no sè d'on ve la soja... Espero haver-te ajudat!
Hola! Al meu petit li dono iogurts d'arrs, crec recordar que la marca és naturgreen.
Però els de soja de la marca Hacendado sense problemes també! I els Savia de Danone
Però els de soja de la marca Hacendado sense problemes també! I els Savia de Danone
El meu nebot també té alèrgia a la proteïna de la llet de vaca i li compren els iogurts de la marca Provamel al Santiveri.
Els de Mercadona i Savia et van bé. N'hi ha uns que es diuen Sojasun que també en fan de vainilla i trobo que són prou encertats.
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Hola!
Els provamel els trobes al supermercat i estàn bé i, si no, jo també compro els Sojade, que es troben als herbolaris i botigues de dietètica. Al Lidl tb en tenen ( i tampoc son transgènics ), però ja vénen ensucrats...
Els provamel els trobes al supermercat i estàn bé i, si no, jo també compro els Sojade, que es troben als herbolaris i botigues de dietètica. Al Lidl tb en tenen ( i tampoc son transgènics ), però ja vénen ensucrats...
Merci a totes,
De moment hem començat amb els de Savia de Danone i ok! li han agradat força, ja provaré els de mercadona que segur són més econòmics!
De moment hem començat amb els de Savia de Danone i ok! li han agradat força, ja provaré els de mercadona que segur són més econòmics!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |