Quina tela!!Un cas del 2010 a una llar d'infants, molt fort.

Més qüestions.
grill
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dj. nov. 01, 2012 9:16 pm

Quina tela!!Un cas del 2010 a una llar d'infants, molt fort.

EntradaAutor: grill » dt. oct. 08, 2013 1:46 pm

"El 17 de març és la data fixada pel judici penal per faltes contra l’ex-directora i 4 educadores de la llar d’infants municipal “Els Escarlets” de Sant Gregori per presumptes maltractaments d’obra i vexacions.
El cas s'inicià amb la denúncia presentada als Mossos d'Esquadra per un grup de 6 educadores del mateix centre. Cap de les educadores denunciants continua treballant en la llar mentres que dues de les educadores imputades encara continuen treballant-hi.
Entre les presumptes pràctiques detallades en la denúncia (segons va informar Ràdio Girona que hi va tenir accés) hi ha episodis d’alimentació forçada obligant en ocasions a a les criatures a menjar-se els propis vòmits, immobilitzacions en les cadires amb la pròpia roba dels infants i corretges no destinades a aquest fi i insults. També s’hi detallen maltractaments varis com poden ser calbots, espentes, obligar-los a mossegar-se, pessigar-se, tirar-los gots i gerres d’aigua quan es quedaven adormits menjant, obligar-los a menjar drets, etc,etc,etc. Totes aquestes actuacions de provar-se certes constituirien faltes penals tipificades pels articles 617 i 620 del Codi Penal com a maltractaments d’obra i vexacions."

http://www.aragirona.cat/noticia/60828/ ... eren-hab-1

Què en sabeu d'aquest cas?...
grill l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 08, 2013 7:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ginko biloba
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

Re: Quina tela!! Com per portar-los a la llar tan tranquils!

EntradaAutor: ginko biloba » dt. oct. 08, 2013 2:19 pm

Ostres, jo no en sabia res, però fica els pèls de punta!!!
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Violeta » dt. oct. 08, 2013 2:25 pm

Està clar que si això és cert és horrorós!bé, horrorós no, no té nom...

Però compte, estem parlant d'excepcions, la gran majoria de llars i escoles bressol fan molt bé la seva feina...ho dic pel títol que pot confondre... :ok:
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
elir
:: tigre
:: tigre
Entrades: 776
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 7:57 pm

EntradaAutor: elir » dt. oct. 08, 2013 2:50 pm

Estic d'acord amb la violeta!!! Aquest és un fet aïllat i per sort a sortit a la llum i ara es jutjarà. Ara bé no estic d'acord amb el títol del foro perque no TOTES les llars ni escoles bressols son igual, per sort. Tinc una experiència magnífica amb la llar on va a ar el meu fill fins el mes de juny d'aquest any. Amb professionals tan joves com amb més de 30 anys d'experiència i no comparteixo el final del títol.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
monixx
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. ago. 05, 2008 6:07 pm

EntradaAutor: monixx » dt. oct. 08, 2013 3:57 pm

Bones!
Mireu la data de les coses, és del 2011 i ja està jutjat!!!
Ninetaa
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Ninetaa » dt. oct. 08, 2013 4:56 pm

Aixo anaba dir jo q es un cas antic, i q no cal generalitzar!! Treballo en una llar d'infants i et puc dir q els pots deixar ben tranquila! A vere si ara pagarem justos per pecadors!!
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!

Imatge
Laetitia
:: lleona
Entrades: 934
Membre des de: dc. juny 24, 2009 1:55 pm

EntradaAutor: Laetitia » dt. oct. 08, 2013 5:10 pm

no és tan aliat! jo em vaig anar a la pública que està molt més vigilada per aquest motiu. i tot i així alguna cosa he vist també a la pública. he viscut tot això a les llar d'infants privades de bcn a on he treballat. en especial EL TRAMVIA BLAU. com a mestra vaig decidir no dur la meva filla a la llar d'infants.
ImatgeImatge
gisa
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

EntradaAutor: gisa » dt. oct. 08, 2013 6:19 pm

Ep! He entrat també alarmada pel títo,l que es cert que pot confondre. Sí, que és un cas antic, i com a educadora d'escola bressol, i també com a mare, penso que per sort són fets excepcionals. Sobretot, si coneixeu algun cas, denuncieu-ho, petquè això embruta la reputació dels professionals que ens esforcem a fer la feina ben feta... perdoneu les faltes, però escric des del mòbil!
Imatge Imatge Imatge
Dafneta27
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: dc. des. 14, 2011 9:19 pm

EntradaAutor: Dafneta27 » dt. oct. 08, 2013 7:33 pm

Mare meva!!!

Al meu fill li fan això i vaig a l'escola bressol i li arranco la caballera a qui hagi fet aquesta barbaritat!! GrRrr...
(jo també soc educadora infantil i mai a la vida faria res semblant!!!)
Imatge

Imatge
grill
Entrades: 91
Membre des de: dj. nov. 01, 2012 9:16 pm

Re: Quina tela!!Un cas del 2010 a una llar d'infants, molt fort.

EntradaAutor: grill » dt. oct. 08, 2013 7:42 pm

He canviat el títol.. que les educadores se sentien malament, sap greu! Però jo com a mare, al trobar-ho m'ha semblat horrorós i positiu de fer-ho saber..ja que d'aquesta manera podem estar més vigilants, no cal anar en plan paranoic però tampoc amb el lliri a la mà!! Que el món està com està..i la gent no sempre està del tot sana mentalment. Simplement tenir-ho en compte. Els infants..força menystinguts fins ara a la nostra societat.
mishka
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

EntradaAutor: mishka » dt. oct. 08, 2013 8:21 pm

Això va ser una denúncia, però no s'han demostrat els fets.
No vull dir que no sigui cert, eh? però denunciar és molt fàcil, ara no recordo quin mal rotllo tenien entre les educadores.... Caldrà veure si ho aconsegueixen demostrar.
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dt. oct. 08, 2013 10:08 pm

Si aquests suposats fets es proven, quina tela, perquè és del tot horrorós i fa posar els pèls de punta :ufs: .
També crec que els infants "parlen"; vull dir que el meu fill (i ara la meva filla) hi anava encantat de la vida i s'estimava moltíssim la seva educadora, però si li haguéssin arribat a fer això a la llar, s'hagués negat a anar-hi (ni que fos plorant desconsolat) i no hagués omplert de petons la seva eduacadora a diari. En aquest sentit, jo estava (i estic) molt tranquil.la.
bertamummy's
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 1:19 pm

EntradaAutor: bertamummy's » dc. oct. 09, 2013 9:45 am

Jo també penso que són casos aïllats i que no es pot generalitzar!!
Hi ha molt bones escoles bressol i gent amb molta vocació i molt professional que estimen els petitons i que ells estan encantats amb les mestres!!
Tot i que vaya tela el cas...... Tan de bo es faci justicia!!!
laiaf3
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

EntradaAutor: laiaf3 » dc. oct. 09, 2013 9:52 am

Conec el cas, i la mare que conec que hi portava la seva nena (i hi havia portat anteriorment el nen gran) no va treure la seva filla i no es creia res de les declaracions, em sembla que va quedar tot en un no res.... s'ha de llegir bé la noticia, hi ha dues versions, per tant, sempre ha de quedar el dubte. Crec que si fos veritat tot el que diuen ja estaria tancada aquesta escola bressol.
NyiNyi
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

EntradaAutor: NyiNyi » dc. oct. 09, 2013 12:49 pm

Entrava a dir el mateix laia f3.A Girona no s'ha tornat a sentir a parlar-ne més.
Conec una dona que coneix la directora justament, i deia que era un atac contra ella, que era tot mentida.
No sé.. com tot, sempre hi hauran dubtes, però cal remenar-ho després de 3 anys ni molt més generalitzar que totes les llars són iguals.
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::