Motxilla porta-bebès

Més qüestions.
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Motxilla porta-bebès

EntradaAutor: gusiluz » dt. oct. 15, 2013 4:21 pm

Hola,

Potser ja hi ha algún post sobre això, però no l'he sapigut trobar.
La qüestió és que aviat serem pares i necessitarem una motxilla per portar la nostra nena. Necessitem que es pugui fer servir com més aviat millor, i que també allargui fins a bastant grandeta, ja que som d'anar molt a les afores i al bosc i no podem anar amb cotxets.

em podríeu recomanar alguna? He vist que n'hi ha que es poden posar a l'esquena i n'hi ha que no.

Gràcies :-()) :cnena:
Busy_Bee
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Motxilla porta-bebès

EntradaAutor: Busy_Bee » dt. oct. 15, 2013 4:38 pm

Aprofito el post! A nosaltres ens volen regalar la Ergobaby, algú la té? la recomanaríeu o millor en demanem una altre? No en tenim ni idea d'aquest tema... ?-)

Gràcies!
Imatge

Imatge
garota
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dt. oct. 15, 2013 4:43 pm

Jo em vaig comprar la Manduca, i em van dir que l'Ergobaby, la Boba i la Manduca, són el mateix tipus de motxilla, has de mirar quina et va més còmoda! Jo n'estic molt contenta, i la meva és fins els20 kg!
Nineta22
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

EntradaAutor: Nineta22 » dt. oct. 15, 2013 5:01 pm

Jo tinc un fular perquè ens el van regalar, però jo estava entre la boba i la manduca (potser per recent nascuts la manduca oferia millor adaptació).

He vist per aquí en un post que està a punt de sortir la boba 4G que millora respecte les anteriors en què pots dur al bebè des del naixement!!!

A veure si algú ens ho aclareix!!

Felicitats!!!
shyla
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dt. oct. 15, 2013 5:20 pm

Bona tarda, hi ha aquest post que en parla! viewtopic.php?f=27&t=11817&start=3740

Edito per dir que de motxilles jo tinc la boba i n'estic encantada, els bebes hi poden anar des del naixement, però per mi era més comode el fular elàstic :ok:
Imatge Imatge
Rossinyola
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dt. oct. 15, 2013 6:19 pm

Hola,

No sé si ho explica al post anterior, però per si de cas has de saber que tot i que la Boba i la Manduca són aptes des del naixement, és molt més adequat dur-los en fular o en una Marsupi. Jo vaig provar la Manduca amb la nena quan tenia 2 mesos i no s'hi volia estar, en canvi la Marsupi oli en un llum i era més fàcil de posar que el fular pel meu home. Cap als 6 mesos ja vam passar a la manduca i super bé. Ara que ja té 16 mesos seguim igual, i també he de dir que tot i que estava enamorada de la Boba, sense dubtar em quedo amb la Manduca quan són més grans ( parlo de 12 kg). Amb la Boba em canso molt més aviat... Suposo que va a gustos!
Imatge

Imatge

Imatge
maria30
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dj. abr. 26, 2012 11:27 am

EntradaAutor: maria30 » dt. oct. 15, 2013 7:39 pm

Hola!
Doncs jo tinc la Emeibaby i és ideal per fer-la servir des del naixament fins als 15 kg (no necessites cap adaptador ja que la motxilla és regula segons la mida del bebè), es pot portar al davant i al darrera i és una barreja entre fular i motxilla, ja que té la tela de foular però adaptada a una motxilla (d'aquesta manera es molt senzilla de posar) és totalment ergonómica i el meu peque hi va encantat, ens agrada moltíssim. És una mica cara això si!
La boba també em consta que va molt bé i la ergobaby també però crec que per portar-les bé el nen s'ha d'aguantar sentat per portar-les des del naixament et cal un adaptador.
Espero haver-te ajudat!
la_rodri
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dt. oct. 15, 2013 10:00 pm

La Boba 3G es pot portar desde els 3,5kg i fins.... Casi fins que la teva esquena pugui!!! Jo és la que he fet servir i és la més còmode de pisar, treure i ajustar un cop posada! Suposo que la 4G punt de sortir al mercat serà millor.
Aixó si, pels primers mesos no hi ha res com el fular elàstic. No és gaire car i val la pena tenir les dues opcions.
La meva recomanació: Mira la web de Kangura obpassa per la seva botiga, allà hi fan tallers on pots provar diferents portabebés!
la_rodri
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dt. oct. 15, 2013 10:02 pm

Per cert, el meu fill te 26 mesos i encara el porto a l'esquena!!!
India
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 4:55 pm
Contacta:

EntradaAutor: India » dt. oct. 15, 2013 11:47 pm

Hola!
Resumiré una mica la meva experiència perquè el post de portabebés és molt llarg (tot i que molt interessant). Per mi, l'únic portabebé que pot servir des del naixement fins al final del porteig (4-5 anys o el temos que volgueu!) és un bon fular teixit. L'inconvenient és que, fins que n'aprens i tens pràctica és difícil fer-lo servir. I s'hauria de trobar un que combinés suavitat (pels primers mesos) amb bon suport (per quan són grans). I els que tenen tot això solen carets.
Una altra opció més senzilla és començar amb un fular elàstic (més fàcil de fer servir perquè es pot preanudar) i després fer el canvi a un bon fular teixit (ja amb l'experiència d'haver fet servir l'altre). Si els compres de 2a mà pot sortir-te bé de preu tot plegat.
I si ha de ser motxilla per mi la que pot fer-se servir durant un temps més llarg és la emeibaby (ja te l'han recomanat molt bé), però és bastant cara i per nens grans el panell de l'esquena acaba quedant una mica baix. Tot i això seria la motxilla que jo recomanaria per un recent nascut. Jo vaig fer servir també la marsupi i és còmoda, però al meu peque (que és alt) de seguida li va quedar petita de cames.
Manduca, Boba i Ergo (he tingut les 3) tot i que la marca diu que es poden fer servir amb recent nascuts (la boba fins ara no es podia, però el nou model portarà reductor) estan aconsellades (per assessores i botigues especialitzades) per nens que s'aguantin sols asseguts, és a dir, al voltant dels 6 mesos (a la web de kangura per exemple crec que ho comenta).

Quina parrafada m'ha sortit... No he sabut resumir-ho més. Ho sento! Si no entens alguna cosa del que he opsat o vols preguntar quelcom més m'ho dius, que el tema m'encanta! :)

Sort i benvinguda al món del porteig ergonòmic!!
Galeta_9
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dt. abr. 16, 2013 3:17 pm

EntradaAutor: Galeta_9 » dv. gen. 10, 2014 7:06 pm

Hola a tothom,

Jo només he provat la Manduca i la Boba, les dues portes reductor per poder utilitzar desde el primer dia. Realment, l'única diferencia es que la Manduca te la tanca (a la cintura) de seguretat i la Boba no. Per contra, la Boba te les "estriberes"(no se si ho he escrit bé....) que la Manduca no té. Totes dues molt recomanables.

A tot això dir, que no recomanen posar-los de bebes bebes a les motxilles. Nosaltres em fet servir, i fem servir, fular elàstic i va la mar de bé!! Ara que l'Eloi ja te 3 mesos algún dia el poso a la Manduca ja que es més ràpid i pràctic, pero per poques estones, prefereixo esperar una mica.
Pero molta gent el porta desde el primer dia. Nose es una opinió més.

Bon porteig!!!!
Imatge
Imatge
PepitaGrilla
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 15, 2013 3:31 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: PepitaGrilla » dg. gen. 26, 2014 12:49 pm

Pel que jo se la Manduca i la Boba son ergonomiques tant pel bebe com per la mare (la tercera marca que heu dit no la coneixia), i les que el bebe mira cap endavant no son gents recomanables.
A mi m'han deixat una manduca i la porto desde els 3 mesos. ja en te 10 i per mi es molt mes comode portarla aixi que amb cotxet, a mes que a ella tambe li agrada mes i al cotxet no para de queixarse.
Hi ha gent que m'intenta convencer de que no pot ser mes comode aixo (que portes tot el pes a sobre) que un cotxet pero a mi em va millor i si la portes cada dia el cos s'acostuma i no notes tant el pes de la nena. Tampoc discutire si a algu li es mes comode lo altre per aixo existeix tot!!!
Tambe he provat el fular pero es mes complicat de posar i el tema del nus es feia angunia.

La babdolera us puc dir que ara mateix no em va gens be perque la nena es tira endavant per tocar el terra o les meves cames i acabo feta pols! quan sigui mes gran ja us explicare!!
"Dame un silvidito" - Pepito Grillo
ELE
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

EntradaAutor: ELE » dc. feb. 12, 2014 2:46 pm

Jo he fet servir l ergobaby amb el reductor x quan es recen nascut i perfecte! I la meva gran no te cap problema d esquena! La petita ara la porto amb el reductor po en breu no li caldra. Si a algu l interessa q m ho digui.

X mi...edgobay facil us i comoda x mi i x elles. Si has d fer un master abans d sortir de casa per colocarte el bebe...no ho trobo practic la veritat. ..aixi q jo vaig passar de mocadors...

Aixo depen d cadascu...
Petitprincep2013
Entrades: 104
Membre des de: dl. nov. 25, 2013 1:51 pm

EntradaAutor: Petitprincep2013 » dl. feb. 24, 2014 5:16 pm

Jo també com la Ele faig servir l'ergobaby amb el reductor i anem molt bé >.-<:
Busy_Bee
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

EntradaAutor: Busy_Bee » dl. feb. 24, 2014 5:58 pm

Una pregunteta a les que feu servir ergobaby amb reductor...com sabeu si el nen va amb el cap coorectament? és que vaig llegir que s'ha de vigilar que l barbeta no vagi molt cap avall, és a dir tocant el pit, perquè llavors tanquen les vies respiratòries. Però clar, encara no aguanten el cap quan son tan petits! com sabeu si els heu col·locat en la bona posició? i els peuets com els poseu? em moro de ganes de fer-la servir però em fa por portar-la malament...
Imatge

Imatge
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dl. feb. 24, 2014 6:28 pm

jo tinc la boba 4g i aixo k dius del cap tb em passa xo es molt dificil k sofeguin
amb les bandoleres i els foulards si k es mes perillos
si vols k tensenyin a com ferho mira videos del web de la botiga kangura o sino youtube tb els tenen penjats
keta botiga fan cursos de porta bebes i gratis!!
Petitprincep2013
Entrades: 104
Membre des de: dl. nov. 25, 2013 1:51 pm

EntradaAutor: Petitprincep2013 » dt. feb. 25, 2014 3:55 pm

Busy_bee, doncs si el poses ben assegudet ha de quedar bé i no hi ha perill que s'ofegui, els peuets quedan tot just a la teva panxa.
Igualment hi han tutorials que t'ho poden explicar millor.
Febe
Entrades: 2
Membre des de: dt. març 25, 2014 8:12 pm

EntradaAutor: Febe » dt. març 25, 2014 8:26 pm

Hola!
Just avui li he preguntat a l'osteòpata quina em recomanava, si la Manduca o l'Ergobaby, i m'ha dit que, tot i que són molt semblants, ella preferia l'Ergo. També que es pot dur a partir dels 4 mesos, o des que l'infant s'aguanta assegut.
Us passo un enllaç que compara la Manduca, l'Ergobaby i la Boba 3G:
http://mochilas-portabebes.es/comparati ... -ergobaby/

Bona tria! :)
montsejoel
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

EntradaAutor: montsejoel » dc. març 26, 2014 8:08 am

Nosaltres tenim l'ergobaby, la travel que és una mica més petita, i fins els 5 mesos no m'ha semblat prou còmoda per al nen, més que per la posició del cap ha sigut per l'obertura de cames.
Ara la fem servir a diari, és genial!
Sumsi
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

EntradaAutor: Sumsi » dc. març 26, 2014 7:40 pm

Bones! Jo tinc la Manduca. A un grup de mares de lactància i en un curs de portanados em van dir que no el podia portar-lo fins als 6 mesos per l'obertura de les cames, encara que tingui reductor i m'han deixat un foular. Us comento perquè jo em vaig quedar parada ja que posa des del naixement però em van dir que no, que ni amb el reductor que fins els 6 mesos res.
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::