sac d'hivern cotxet bugaboo be
sac d'hivern cotxet bugaboo be
Hola noies! arribarà el fred i volem estar preparats! tenim el cotxet bugaboo be i hem de comprar sac d'hivern. Ara el petitó té 7 mesos. Quin sac em recomaneu?

Re: sac d'hivern cotxet bugaboo be
Hola! Si tens el bugaboo jo et recomano el sac també bugaboo, es una mica car però crec que val la pena, jo tinc el bugaboo camaleon i el sac i estic encantada.
Moltes gràcierg Isy!
- primerenca34
- :: peixet

- Entrades: 289
- Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm
Hola!
Nosaltres tenim el Bee i al final vam optar per un sac d'hivern que és universal, crec que es diu Nido de angel, de Red Castle. Ens va agradar perquè és polar i sobretot perquè el pots fer servir com a sac convencional quan són petits però quan són més grans té opció de descordar la part del baix i convertir la zona de les cametes en dos camals i que els pengin els peus per fora (amb les sabates, clar). Així el poden fer servir més temps, el pots passar a la cadireta de passeig si és que en compres (que amb el bee no cal) i no s'embruta quan ja és gran i va amb les bambes plenes de fang! :) L'any passat ja el vam fer servir amb opció convencional i ens va anar molt bé. Això sí, no queda tan ben posat com el sac del bugaboo!
Nosaltres tenim el Bee i al final vam optar per un sac d'hivern que és universal, crec que es diu Nido de angel, de Red Castle. Ens va agradar perquè és polar i sobretot perquè el pots fer servir com a sac convencional quan són petits però quan són més grans té opció de descordar la part del baix i convertir la zona de les cametes en dos camals i que els pengin els peus per fora (amb les sabates, clar). Així el poden fer servir més temps, el pots passar a la cadireta de passeig si és que en compres (que amb el bee no cal) i no s'embruta quan ja és gran i va amb les bambes plenes de fang! :) L'any passat ja el vam fer servir amb opció convencional i ens va anar molt bé. Això sí, no queda tan ben posat com el sac del bugaboo!
Gràcies primerenca! Ens el mirarem 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |