S'estimarà mes als AVIS¿?¿?¿?
S'estimarà mes als AVIS¿?¿?¿?
Més dubtes, a veure si alguna mami li ha passat ...
Quan m'incorpori a la fiena els avis (sogres) es quedaran la meva nena fins la tarda, gairebé la veuran mes temps que jo... i àmb lo absorvents que són, em fa una mica de por q la nena s'enchoche amb els avis i se'ls "estimi" més q a nosatres.
Recordo al meu nebot dir abans iaia que mama, i això li feia molta ràbia la meva cunyada (no m'estranya), o que es prefereixi qedar a casa dels avis q a la dels papes, que se jo ...
Quines experiències teniu vosaltres amb aqest tema?
Quan m'incorpori a la fiena els avis (sogres) es quedaran la meva nena fins la tarda, gairebé la veuran mes temps que jo... i àmb lo absorvents que són, em fa una mica de por q la nena s'enchoche amb els avis i se'ls "estimi" més q a nosatres.
Recordo al meu nebot dir abans iaia que mama, i això li feia molta ràbia la meva cunyada (no m'estranya), o que es prefereixi qedar a casa dels avis q a la dels papes, que se jo ...
Quines experiències teniu vosaltres amb aqest tema?
- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
No se'ls estimarà més... però si que els hi tindrà un carinyo molt especial... més no pas als avis que només veus un o dos cops per setmana saps?
la cosa està en que sàpigues o sapigueu fer i fer entendre que el nen es vostre... perquè a mi, va arribar un punt que decidia més me mare les coses del nen que jo.,.. fins que vaig haver d'aturar la cosa... i no ho va fer volent... com que el tenia tot el dia es devia pensar que era seu entens el que dic? jo seguia les seves directrius enlloc d'ella seguir les meves... ens vam equivocar tots molt en aquell moment... però ara ja està...
la cosa està en que sàpigues o sapigueu fer i fer entendre que el nen es vostre... perquè a mi, va arribar un punt que decidia més me mare les coses del nen que jo.,.. fins que vaig haver d'aturar la cosa... i no ho va fer volent... com que el tenia tot el dia es devia pensar que era seu entens el que dic? jo seguia les seves directrius enlloc d'ella seguir les meves... ens vam equivocar tots molt en aquell moment... però ara ja està...
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
l'estimació que un nen te pels seus pares no es comparable a res, per molt temps que estigui amb els pares o sogres.
el meu va estar tot l'any passat amb una noia pel mati i amb ma mare per la tarda i us asseguro que era sentir la porta de casa i feia uns crits i jo, clar, contenta com unes pasques de la rebuda!!!!
el meu va estar tot l'any passat amb una noia pel mati i amb ma mare per la tarda i us asseguro que era sentir la porta de casa i feia uns crits i jo, clar, contenta com unes pasques de la rebuda!!!!
suposo que si noies, però no ho puc evitar ... que no vulgui venir amb mi i es vulgui qydar amb els avis, o que digui abans iaia o iaio que mama o papa, que faci les primeres passetes amb ells i no amb nosaltres, que digui una parauleta amb ells ... i clar, sabent com son de poc "tacte" ens ho passaran per la cara ... "mira, mira ha fet la primera passa amb els avis"!
Cada dia q em veuen em pregunten quan començo a treballar (evidentment perq serà quan tindran a la nena), i no es poden imaginar la rabia que em fa q m¡ho preguntin, joder! pues res, ahir ja vaig haver de clavar un moc ...!
Cada dia q em veuen em pregunten quan començo a treballar (evidentment perq serà quan tindran a la nena), i no es poden imaginar la rabia que em fa q m¡ho preguntin, joder! pues res, ahir ja vaig haver de clavar un moc ...!
Martina, no es el mateix, pero be.. jo m'he passat des de que va neixer el Ricard amb ell, dia i nit! I el seu pare treballant tots els matins, dissabtes inclosos, i que diu el Ricard? dons diu pa, pa, pa, pa... i ni asomo de ma, ma, ma, ma... L'altre dia anavem en cotxe els tres i ell dient pa, pa, pa, i el seu pare que li diu: digues mama, mama, on esta la mama? Dons el Ricard ni mama ni res, es va possar a fer pedorretes amb la boca.... fot? dons si i no, no perque es el seu pare, si perque i jo que? qui s'aixeca per les nits quan plora, quan se li cau el xumet, quan li fa mal alguna cosa, quan.... el que sigui? Dons jo!
Suposo que es llei de vida, i tambe es veritat que no conec cap nen que no sapiga dir mama! aixi que ja n'apendra!
Suposo que es llei de vida, i tambe es veritat que no conec cap nen que no sapiga dir mama! aixi que ja n'apendra!
Uff Martina... vist així per molt que hagi posat el que he posat al post de les sogres i variants t'entenc...... perquè a ella sempre és a qui li fa les primeres coses, a qui li riu, i tot plegat... (que en veritat no, però t'ho arrefrega per la cara: a mi sí que em riu, amb mi sí que hi vol anar (això li diu al seu home), però com et diuen totes les noies segur que no se'ls estimarà més que a tu... MAMA NOMÉS N'HI HA UNA!! però això sí, com diu l'Helena, hem de mirar que no decideixin més per nosaltres ells que nosaltres mateixos... seguiràs coneixent-la més que ningú... diu ma germana que no sé per què hi ha alguna mena de connexió especial... segur que sí!!!
Hem alletat 19 mesos!
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

mainadaabord l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 25, 2008 9:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Noies... jo estic amb la mateixa sensació.. Por de perdre'm moltes coses de la meva nena, por de que prefereixi estar amb els seus avis que amb mi..
Por a que l'acostumin a unes coses i jo vulgui fer les coses d'un altre manera i tampoc poder intervenir massa perque t'estant fent el "favor" de cuidar la teva fill enlloc d'haverla de portar a una escola bressol..
Por a que l'acostumin a unes coses i jo vulgui fer les coses d'un altre manera i tampoc poder intervenir massa perque t'estant fent el "favor" de cuidar la teva fill enlloc d'haverla de portar a una escola bressol..
Hola noies!
què complicat!!!!!!!!!!!!
penso que no us ha de saber greu dir a les vostres sogres/mares alguna cosa que no us agradi que facin! això sí, amb una mica de tacte i fins i tot de sentit de l'humor!
la meva neboda va estar una temporadeta amb ma mare! bé, de fet com que tots vivim força a la vora estàvem molt amb ella, i la nena deia que tenia tres mares: ma germana, ma mare i jo. I a ma germana li feia gràcia!
però és clar, tant ma mare com jo teníem molt clar quin era el nostre paper...
què complicat!!!!!!!!!!!!
penso que no us ha de saber greu dir a les vostres sogres/mares alguna cosa que no us agradi que facin! això sí, amb una mica de tacte i fins i tot de sentit de l'humor!
la meva neboda va estar una temporadeta amb ma mare! bé, de fet com que tots vivim força a la vora estàvem molt amb ella, i la nena deia que tenia tres mares: ma germana, ma mare i jo. I a ma germana li feia gràcia!
però és clar, tant ma mare com jo teníem molt clar quin era el nostre paper...
- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
és molt més fàcil dir-li a ta mare que a ta sogra com vols fer les coses.
a més a més, jo tinc la "sort" de que ma mare tot m'ho pregunta i ma sogra (que encara hauria de preguntar més pq no som de la mateixa família i no sap com acostumo a fer jo les coses) passa de tot i tira pel dret.
És per això que el meu nen el cuida la meva mare mentre jo treballo, tot i que ella tb treballa i a més a més no vivim al mateix poble (hem hagut de muntar uns horaris un pèl raros)... tenint en compte que ma sogra no treballa i que viu al mateix poble que jo... això ho diu tot...
a més a més, jo tinc la "sort" de que ma mare tot m'ho pregunta i ma sogra (que encara hauria de preguntar més pq no som de la mateixa família i no sap com acostumo a fer jo les coses) passa de tot i tira pel dret.
És per això que el meu nen el cuida la meva mare mentre jo treballo, tot i que ella tb treballa i a més a més no vivim al mateix poble (hem hagut de muntar uns horaris un pèl raros)... tenint en compte que ma sogra no treballa i que viu al mateix poble que jo... això ho diu tot...
Joerrrrrrr....... mamaarnau quina sogra redeuuuuuu!!!!! ben be diuen que com les mares no hi ha res....t´ajuden quan poden i encara farien mes!!!però la veritat es que per exemple a ta mare li pots dir clarament les coses i si senfada li passa en 3 dies .....però a la sogra depen de com li diguis ja no et parla en 3 anys i despres teu retreu en tot moment!!!!!....

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |