Idees per a un Nadal que no sigui Nadal
Idees per a un Nadal que no sigui Nadal
Bona tarda,
Per motius determinats, aquest any amb la meva família volíem fer alguna cosa que no ens recordi que és Nadal. Com que no podem anar a Mart, hem decidit fer una excursió a la muntanya (més que el recorregut ens interessa l'evasió de llums de Nadal i esperit festiu). La qüestió és que anem amb dos nens de poc menys d'un any i necessitaríem un "refugi" per l'hora de dinar, etc., i, esclar, la data és complicada. Algú em pot donar idees?
Gràcies!
Per motius determinats, aquest any amb la meva família volíem fer alguna cosa que no ens recordi que és Nadal. Com que no podem anar a Mart, hem decidit fer una excursió a la muntanya (més que el recorregut ens interessa l'evasió de llums de Nadal i esperit festiu). La qüestió és que anem amb dos nens de poc menys d'un any i necessitaríem un "refugi" per l'hora de dinar, etc., i, esclar, la data és complicada. Algú em pot donar idees?
Gràcies!
Re: Idees per a un Nadal que no sigui Nadal
Als rasos de Peguera hi ha un refugi que té molt bona pinta. Però sé que fins fa poc estava en obres, no sé si encara ho estarà...
Al Pedraforca tb n'hi ha un que s'hi arriba bé crec recordar.... Sinó t'anava a dir Vall de Núria però allà segur que hi han coses de nadal......
Gràcies, Nurdeu. He vist a Internet que encara continua en obres. Es veu que hi va haver un incendi.
Ara acabo d'enviar un correu al refugi del Pedraforca.
Qui diu "refugi", diu "bar" (però entenc que això serà més complicat), tipus el de Collformic, al Montseny, o alguna cosa per l'estil.
Gràcies!!!
Ara acabo d'enviar un correu al refugi del Pedraforca.
Qui diu "refugi", diu "bar" (però entenc que això serà més complicat), tipus el de Collformic, al Montseny, o alguna cosa per l'estil.
Gràcies!!!
Al final, ens van deixar una casa per fer-hi el nostre "Nadal", però aquest any no tenim clar que pugui tornar a ser. Reprenc el post per si algú té alguna idea nova! Gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |