Fotodepilació i LM
Fotodepilació i LM
Hola,
Alguna mare q s'hagi fet la fotodepilació donant pit. Als centres diuen q no és efectiu perquè hormonalment no s'està "normalitzada". Vaig preguntar Alba lactancia materna i em va dir q no problema, q les hormones del creixement del pel i les de la llet són diferents i q per tant no és incompatible. Tot i això no m'he atrevit a fer-me la fotodepilació més q res x si afecta a la llet. Potser són manies però no m'acaba de convèncer. Volia saber si alguna de vosaltres ho ha fet i com li ha anat. Vull donar pit fins q la nena es desteti de manera natural i anirà per llarg.
Gràcies
Alguna mare q s'hagi fet la fotodepilació donant pit. Als centres diuen q no és efectiu perquè hormonalment no s'està "normalitzada". Vaig preguntar Alba lactancia materna i em va dir q no problema, q les hormones del creixement del pel i les de la llet són diferents i q per tant no és incompatible. Tot i això no m'he atrevit a fer-me la fotodepilació més q res x si afecta a la llet. Potser són manies però no m'acaba de convèncer. Volia saber si alguna de vosaltres ho ha fet i com li ha anat. Vull donar pit fins q la nena es desteti de manera natural i anirà per llarg.
Gràcies
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
Re: Fotodepilació i LM
Jo feia làser i ho vaig deixar, però més per paranoia que per motius reals. Tampoc ve d'un any, no? (O el que trigui a deslletar-se)
- Gran-Quima
- :: formigueta

- Entrades: 64
- Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm
Jo em vaig fer la depilacio laser fins el 7 mes de embaraç......i caaaaaap problema. Ho vaig parlar amb el meu gine i em va dir q el laser
nomes arriba fins a uns milimetres i no « atravesa» res.....el que pasa es que aquets centres es guareixen en salud per posibles denuncies i es per aixo que et fan signar tanta paperasa....a la minima q es els hi dius que tens lo que sigui fan un pas enrera.....pero si tu NO estas convençuda no ho facis
nomes arriba fins a uns milimetres i no « atravesa» res.....el que pasa es que aquets centres es guareixen en salud per posibles denuncies i es per aixo que et fan signar tanta paperasa....a la minima q es els hi dius que tens lo que sigui fan un pas enrera.....pero si tu NO estas convençuda no ho facis
Quan fa que has parit? Si fa poc jo m'esperaria, no per la LM sinó pq els primers mesos després de parir sí q estàs amb les hormones alterades, cau molt el cabell... A mi per exemple recordo q durant mesos no em sortia gens de pèl a l'aixella quan de normal sóc peluda jeje.
Hola
Jo l'estic fent i no he notat cap canvi. També és cert que la meva nena ja té 14 mesos i fem pit sobretot a la nit i els matins que sóc per casa.
Jo l'estic fent i no he notat cap canvi. També és cert que la meva nena ja té 14 mesos i fem pit sobretot a la nit i els matins que sóc per casa.
Als centrez de depilació normqlment no volen ferte sessions si estas amb el pit...tot i q no hi ha cap motiu medic...suposo q ho fan x curarse en salut...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |