Abric de porteig doble. En recomaneu cap?
Abric de porteig doble. En recomaneu cap?
Hola, no sabia ben bé on posar això i de fet, ja som al desembre, tot i que encara, on visc jo, no ha fet gaire fred. El cas és que m'estic plantejant un abric de porteig (sobretot que pugui portejar davant i darrere, i si pot ser alhora, seria la bomba).
En recomaneu cap? Gràcies!
En recomaneu cap? Gràcies!
Mara17 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 29, 2013 10:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: Abric de porteig. En recomaneu cap?
Gràcies, pero no sembla que permeti fer porteig doble, oi? N'he vist un de Baobabs que sí però m agradaria trobar-ne més i poder comparar una mica.
- pirene1979
- :: rateta

- Entrades: 155
- Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm
Hola,
Jo faig servir el Cali Calo model Luna... Però no sé si es podria adaptar per porteig doble, suposo que caldria comprar una altra peça per afegir... Si la venen per separat ja ho tindries.
He de dir que aquest model en concret no és molt abrigat, n'hi ha un altre de la mateixa marca (Stella, crec) que és més gruixut. Pel lloc on jo visc ja va bé així...
Jo faig servir el Cali Calo model Luna... Però no sé si es podria adaptar per porteig doble, suposo que caldria comprar una altra peça per afegir... Si la venen per separat ja ho tindries.
He de dir que aquest model en concret no és molt abrigat, n'hi ha un altre de la mateixa marca (Stella, crec) que és més gruixut. Pel lloc on jo visc ja va bé així...
Jo vaig estar mirant abrics i al final em vaig decantar per un cobertor de portanadons de la marca MAM. És una peça de roba polar, impermeable, que poses damunt del portanadons i et lligues al costat contrari (a l'esquena si fas porteig per davant, al davant si fas porteig a l'esquena). Té l'inconvenient que continuo sense poder cordar el meu abric, però algo sí que m'abriga també a mi (la nena va calentoneta, i inclou fins i tot caputxa per dies de més fred), i l'avantatge que ho puc compartir també amb el meu home per quan faci servir la motxil·la ergonòmica.
Ara, pel doble porteig en teoria sí que el podries fer servir comprant-ne dos, però no sé si seria massa embolic de cordes, el teu abric, etc.
Ara, pel doble porteig en teoria sí que el podries fer servir comprant-ne dos, però no sé si seria massa embolic de cordes, el teu abric, etc.
- marta9
- :: poltre

- Entrades: 657
- Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
- Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
Jo tinc el poncho Mam. És de punt, amb llana, gruixudet. Té mànigues, i per al nadó una cremallera devant i una altra al darrere, així que permetria portar-ne dos. Duu un coll i una caputxa que pots desmuntar amb botons.
El vaig fer servir molt amb en Guiu i ara el torno a fer servir d'abric d'embarassada. El trobo prou calentó pel lloc on visc i còmode.
És aquest:
http://www.mamdesign.net/carrying/cloth ... oncho.html
El vaig fer servir molt amb en Guiu i ara el torno a fer servir d'abric d'embarassada. El trobo prou calentó pel lloc on visc i còmode.
És aquest:
http://www.mamdesign.net/carrying/cloth ... oncho.html
Gràcies per les respostes. M'agraden molt aquests que es poden aprofitar sense estar embarassada ni portejar, però veig que no n'hi ha per porteig doble, tot i que puc preguntar si em vendrien una peça a part.
- Londonbaby
- :: zebra

- Entrades: 1074
- Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am
El lenny lamb softshell ;)
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
- Londonbaby
- :: zebra

- Entrades: 1074
- Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am
Ver "LennyLamb Softshell Babywearing Coat." en YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=8lYbBLY ... ata_player
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
És just això, Londonbaby! Mil gràcies un altre cop!

Re: Abric de porteig doble. En recomaneu cap?
Hola a tothom!
Jo vaig estar buscant abrics de porteig ja que en tenia moltes ganes, i fem molt de porteig.
Els que més em van agradar son el de la casa Kangura http://www.kangura.com/complementos-portabebes.html
i el de la casa Arbol de Amor http://arboldeamor.es/node/39
Tots si fa o no fa van pel mateix preu....trobo que es passen una mica.....pero si l'has d'amortitzar val la pena.
Finalment, però, vaig triar un cobertor Hoppediz, ja que així la meva parella el podia fer servir (ja que fem el porteig tots dos).
Espero que et sigui útil!!
Bon porteig!!!
Jo vaig estar buscant abrics de porteig ja que en tenia moltes ganes, i fem molt de porteig.
Els que més em van agradar son el de la casa Kangura http://www.kangura.com/complementos-portabebes.html
i el de la casa Arbol de Amor http://arboldeamor.es/node/39
Tots si fa o no fa van pel mateix preu....trobo que es passen una mica.....pero si l'has d'amortitzar val la pena.
Finalment, però, vaig triar un cobertor Hoppediz, ja que així la meva parella el podia fer servir (ja que fem el porteig tots dos).
Espero que et sigui útil!!
Bon porteig!!!
El que m'interessa és poder portejar davant i darrere amb l'abric, ja que ho faig cada dia.
A Kangura m'han dit que el Momawo vendrà cobertors a banda, així que en podria agafar un d'extra, tot i que ara encara no els tenen disponibles. Ara ja tinc dues opcions. Suposo que em decantaré per aquest o el que em va dir la London!
A Kangura m'han dit que el Momawo vendrà cobertors a banda, així que en podria agafar un d'extra, tot i que ara encara no els tenen disponibles. Ara ja tinc dues opcions. Suposo que em decantaré per aquest o el que em va dir la London!
El abric de porteig de la casa Arbol de Amor http://arboldeamor.es/node/39 es per fer porteig davant i darrere. Per si ho vols mirar.
Salut!!
Salut!!
Ostres, m'ho he mirat i entenc que et permet portar-lo davant O darrere, però no les dues coses alhora ("para poder llevar a tu bebé tanto delante como detrás"). De totes maneres veig que és forro polar i jo tenia al cap alguna cosa "més abric", però igualment ho demanaré, a veure si puc fer porteig doble.
Moltes gràcies!!!
Moltes gràcies!!!
Bones,
Es pot fer porteig davant i darrere. He vista l'abric en directe i es basa en un abric que té una cremallera d'avant i una darrere i després té una peça que tu pots afegir o bé a la cremallera del davant (porteig davant) o bé a la cremallera del darrere (fent porteig darrere).
Però si es un forro polar......només volia fer l'aclaració.
Crec que la Kangura no es de forro polar per fora.....es molt xula també!!!
Apali a triar!!!
Es pot fer porteig davant i darrere. He vista l'abric en directe i es basa en un abric que té una cremallera d'avant i una darrere i després té una peça que tu pots afegir o bé a la cremallera del davant (porteig davant) o bé a la cremallera del darrere (fent porteig darrere).
Però si es un forro polar......només volia fer l'aclaració.
Crec que la Kangura no es de forro polar per fora.....es molt xula també!!!
Apali a triar!!!

Clar, però jo necessito un abric amb dues peces que s'afegeixin, una per posar al davant i una altra al darrere per portar dos nens alhora. Ai, és que no sé si t'he entès bé... Perdona, eh? A aquestes hores estic molt obtusa. 

Mara17 ha escrit:Clar, però jo necessito un abric amb dues peces que s'afegeixin, una per posar al davant i una altra al darrere per portar dos nens alhora. Ai, és que no sé si t'he entès bé... Perdona, eh? A aquestes hores estic molt obtusa.
Ara si!! jeje perdona!! era jo que no t'entenia!! dos!! Porteig davant i darrere alhora!! deu nido!!
Espero que ho trobis!! i molt bon porteig!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |