Trones altes
Trones altes
Noies necessito ajuda!
A la cuina tinc una taula alta tipus barra de bar amb taburets alts i bo trobo cap trona que em vagi be, tinc la del Ikea Pero em deixa la esquena destrossada
Gràcies
Haig de dir que tinc una cuina petita, però no vull donar-li al menjador.
A la cuina tinc una taula alta tipus barra de bar amb taburets alts i bo trobo cap trona que em vagi be, tinc la del Ikea Pero em deixa la esquena destrossada
Gràcies
Haig de dir que tinc una cuina petita, però no vull donar-li al menjador.
Re: Trones altes
Hola,
Jo tinc la Nuna Zaaz i estic encantada; és alteta d'aquestes evolutives però no de fusta. La distancia del terra a la base (on la nena posa el cul
) fa 60 cm. amb la posición més alta, a mida que va creixent es va baixant fins que es converteix en cadira. No se si és prou alta pel que necessites. Espero haber-te ajudat.
Et deixo l'enllaç... http://www.nuna.eu/zaaz
Jo tinc la Nuna Zaaz i estic encantada; és alteta d'aquestes evolutives però no de fusta. La distancia del terra a la base (on la nena posa el cul
) fa 60 cm. amb la posición més alta, a mida que va creixent es va baixant fins que es converteix en cadira. No se si és prou alta pel que necessites. Espero haber-te ajudat.Et deixo l'enllaç... http://www.nuna.eu/zaaz
Gracies brote es molt chula, pero d'alt fa 87 i jo la necessito de 100-110 aprox
I una trona portàtil tipus stokke (que és molt estable) posada al tamboret?
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Jo vaig fer com diu la catalanna: una trona portàtil de cadira (la meva es d'aquelles que s'inflen i que plegades semblen un maletí), posada a un dels taborets de la taula, que també és alta tipus barra.
Això sí, els meus taborets tenen respaldo altet, son tipus cadira amb pota llarga
Això sí, els meus taborets tenen respaldo altet, son tipus cadira amb pota llarga
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Ho he pensat, pero per fer-ho mes difícil son rodons i amb poc respaldo..
Ostres... Doncs ho tens dificil!! Vols dir que fan trones tan altes? Has mirat a internet??
Bon dia, nosaltres vam tenir el mateix dilema, tenim una barra a la cuina i és on fem tots els àpats, al final vam comprar una inglesina d'aquestes de viatge i n'estem encantats, quan sigui capaç de seure a un taburet ja el canviarem. La única que anava bé a mida de barra és la Bloom però puja uns 400 € o més.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Si? I es segura?
En sembla que fare el mateix
En sembla que fare el mateix
Sí sí, total nosaltres la fem servir únicament per l'estona dels àpats, i ell si vol recolzar els peus els posa en els ferros aquests que baixen. A més és acolxadeta. Si no recordo malament aguanta fins als 15 kg. El meu està fet un torete i volta els 12 kg així que suposo que encara ens durarà uns quants dies més. Jo t'ho aconsello 100% 
Gracies guapa si ningún sap d'una trona alta comprare l'inglesina de Viatge i aixi pot menjar a la taula amb nosaltres
Noies i la concord? Algú la tè? Es que veig que fa metro cinc
- Petitprincep2013
- :: papallona

- Entrades: 104
- Membre des de: dl. nov. 25, 2013 1:51 pm
Hola noies!
Ciriante, jo tinc la bloom, va molt bé i la pots regular en alçada i és bastant alta. És cert que puja una mica de preu però en principi ha de durar molt temps.
Ciriante, jo tinc la bloom, va molt bé i la pots regular en alçada i és bastant alta. És cert que puja una mica de preu però en principi ha de durar molt temps.
Gracies petit princep
Al final hem comprat la preg perego i de
Moment molt be
Al final hem comprat la preg perego i de
Moment molt be
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |