pipa? necessito opinions i experipencies

Més qüestions.
canyella9
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dt. des. 21, 2010 10:11 am

pipa? necessito opinions i experipencies

EntradaAutor: canyella9 » dl. gen. 13, 2014 1:49 pm

hola!! he buscat alguon post que parli de la pipa i no l'he trobat; fa uns dies que tinc dubtes i volia conèixer opinions i experiències a veure si m'ajuden. tinc una nena de 3 anys i 3 mesos que mai va voler la pipa ni els bibs, vam passar del pit a la cullera i no he trobat a faltar mai la pipa.
ara tinc una altra nena de 3 mesos que tot i ser bona nena, hi ha moments que crec que li aniria bé tenir pipa, sobretot quan vol adormir-se i li costa... el meu home és reaci a donar-li, em diu que amb pit (fem AM) ja es calma, però igualment penso que hi ha moments que estic jo sola amb les dues nenes, i que la petita plora i la pipa la calmaria. he provat de donar-li algun cop i l'escup, no la vol, però tampoc he insistit gaire. què en penseu? us ja ajudat la pipa? o fent pit millor calmar-la amb el pit?
gràcies!!
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

Re: pipa? necessito opinions i experipencies

EntradaAutor: magrana » dl. gen. 13, 2014 2:44 pm

Hola!

El meu cas és semblant al teu. La meva filla gran mai va voler la pipa i jo tampoc vaig insistir.
La meva filla petita no volia el pit per calmar-se. El volia per atipar-se i prou. Jo ja tenia una altra nena a qui cuidar i a vegades no podia córrer a agafar-la. Vaig provar si volia la pipa i de seguida la va agafar. Només la feia servir en moments puntuals o, quan es quedava a casa de l'àvia perquè jo treballava, li donaven la pipa per adormir-se.
Ara té dos anys i ja no vol la pipa per res. Mica a mica en va anar prescindint. Suposo que com que només li donàvem puntualment no va enganxar-s'hi gaire.
A nosaltres, quan ha fet falta, ens ha anat molt bé donar la pipa a la petita.
Imatge
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

EntradaAutor: rundi » dl. gen. 13, 2014 4:18 pm

Hola,
La meva filla va fer servir el xumet fins els 3 anys.
Amb el petit ho vam intentar, però no el volia ni veure i no el vam forçar.
Trobo que és útil en ocasions com al cotxe o el canviador després del bany, a la meva la relaxava molt.
A banda, els dos han dormit bé independentment del xumet. El petit (15 mesos) prefereix adormir-se al pit, però si l'adorm el seu pare també se sap adormir amb braços o carícies.
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

EntradaAutor: laiaf3 » dl. gen. 13, 2014 6:13 pm

Hola, jo tinc dos nens i tots dos han utilitzat xumet i tots dos l'han anat deixant sense cap mena de problema. El que si que em vaig trobar amb el primer és que hi havia xumets
que no li agradaven i els escupia,, només volia uns de nuk. El segon ja vaig començar directament amb Nuk i no vaig tenir cap problema en diferenciar pit de xumet.
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dl. gen. 13, 2014 7:56 pm

El nostre el volia nomes per dormir i relaxarse o al cotxet a estones, mai va ser de jugar amb a pipa a la boca, pero si que el calmava si estava nervios o cansat.

Ens va costar molt trobar el que li agrades! Nomes volia els de la marca Bibi que son bastant grossos i li omplien la boca.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::