Opinions sobre la crema Mustela
- Socatchick
- :: papallona

- Entrades: 115
- Membre des de: dc. jul. 31, 2013 1:22 am
Opinions sobre la crema Mustela
Hola,
Vaig comprar algusn productes de la marca Mustela però avui una noia m'ha dit que és tant i tant dolenta. No havia sentit mai cap opinió en contra i m'ha sorprés..
Algú que en faci servir em pot dir si li va bé o malament??
Gràcies!!
Vaig comprar algusn productes de la marca Mustela però avui una noia m'ha dit que és tant i tant dolenta. No havia sentit mai cap opinió en contra i m'ha sorprés..
Algú que en faci servir em pot dir si li va bé o malament??
Gràcies!!
Re: Opinions sobre la crema Mustela
Hola,
Doncs a casa l'hem utilitzat molt, a mi m'agrada molt (no en gasto gaire per mi perqué val
diners i la deixo pels nens). He provat cremes i sabons, i tot bé, per hidratar i mantenir
El meu fill té pell atópica, quan té un brot fort no serveix de res, però quan està més o menys
bé, dons hidrata bé i m'agrada la olor. No et va explicar perqué creia ella que era tan dolenta?
Doncs a casa l'hem utilitzat molt, a mi m'agrada molt (no en gasto gaire per mi perqué val
diners i la deixo pels nens). He provat cremes i sabons, i tot bé, per hidratar i mantenir
El meu fill té pell atópica, quan té un brot fort no serveix de res, però quan està més o menys
bé, dons hidrata bé i m'agrada la olor. No et va explicar perqué creia ella que era tan dolenta?
- Socatchick

Moltes gràcies per contestar tant ràpid!!
El que m'ha dit és que el pediatre li va recomanar que no l'utilitzés pk es veu que és amarga i els fa mal a la pell i als ulls.
El que m'ha dit és que el pediatre li va recomanar que no l'utilitzés pk es veu que és amarga i els fa mal a la pell i als ulls.
- sasha_vikos
- :: rateta

- Entrades: 186
- Membre des de: dj. ago. 29, 2013 2:11 pm
- Ubicació: Barcelona
Jo he provat diversos productes de la Mustela, perque a l'hospital em van donar mostres i la veritat es que no m'agraden gaire. Ni la crema pel canvi de bolquer ni la crema hidratant pel cos. Prefereixo la Eryplast pel canvi de bolquer ja que serveix per protegir i també quan tenen una irritació. I pel cos i per la cara utilitzo la crema de la Leti, son com més enganxoses però amb la Mustela era com si no li poses res, li quedava la pell seca. Penso que són una miqueta més cares que les de la Mustena, no gaire, així que posats a gastar li compro aquestes altres. Igualment potser a tu et va bé, cada nen es un món. Fins i tot hi ha farmacies que tenen mostres pots demanar i així ho proves.
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Hola, jo el que sé és que abans mustela utilitzava parabens, ara ja no, però segueixen utilitzant derivats del petroli, potser per això t'han fet aquest comentari. Si vols productes més naturals et recomano els de Weleda, jo els faig servir, van de conya.
A mi tampoc m'agrada gaire, utilitzo wedela i genial!
Quan era mes petit feia servir Mustela i cap problema, ara amb 23 mesos em servir una altre marca.
Quan va nèixer el meu primer fill li posava perquè m'agradava la olor que feia, fins que molt aviat va fer un brot lleu d'atòpia i la infermera de pediatria em va dir que la Mustela era de les cremes de bebè menys hidratans que hi ha, i li vam canviar per la LetiAT4 (és per pells atòpiques). Ara, tinc una nena de 3m i ja no he comprat mustela, directament he agafat SebaMed (és la del laboratori Leti però per a pell normal), més cara però em va dir la infermera que molt més hidratant.
Edito despres de llegir el comentari de la Gran-Quima: no vull donar a entendre que el brot d'atòpia fos per fer servir la Mustela. El que volia dir és que a partir de que va fer un brot d'atòpia (que hauria fet fent servir qualsevol altre crema) vam canviar-la, i vaig saber que no era una crema tant hidratant com d'altres que han sortit posteriorment (ja que Mustela ja la feia servir fa més de 30 anys, la meva mare amb mi!)
Edito despres de llegir el comentari de la Gran-Quima: no vull donar a entendre que el brot d'atòpia fos per fer servir la Mustela. El que volia dir és que a partir de que va fer un brot d'atòpia (que hauria fet fent servir qualsevol altre crema) vam canviar-la, i vaig saber que no era una crema tant hidratant com d'altres que han sortit posteriorment (ja que Mustela ja la feia servir fa més de 30 anys, la meva mare amb mi!)
eternitat l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 20, 2014 4:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
- Gran-Quima
- :: formigueta

- Entrades: 64
- Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm
la meva petita no te cap problema de pell. hem gastat la crema per la cara. la hidratant de cos .el gel de bany.i la colonia que encara 16 mesos despres vaig servir.....mai de la vida em tingut cap problema!!!!!!! aaaaahhhh i jo he fet anar la antiestries i la post embaraç i estic encantada.
Nosaltres fem servir el sabó pel bany i no hem tingut cap problema, tot i que ho combino amb el de la marca Weleda i m'agrada més aquest (i crec que serà el que compri quan s'acabi el pot que tinc ara). El meu home, però, és molt fan de l'olor que fa!
També em van regalar tres tubs de la crema pel canvi de bolquer, i no m'agrada gens
Jo només poso aquest tipus de cremes si detecto alguna vermellor, o en casos en què hi ha risc que la nena hagi d'aguantar un temps sense que li pugui canviar el bolquer (per exemple, viatjant sola en tren regional, ja que no hi ha canviadors), i trobo que la Mustela no fa res. M'agraden molt més la crema de calèndula de la Weleda i la pasta a l'aigua d'Eryplast, tot i que aquesta darrera per quan és una irritació més important.
També em van regalar tres tubs de la crema pel canvi de bolquer, i no m'agrada gens
Nosaltres fem servir la Mustela per pells atopiques, es la única que amb els brots forts li a anat be. I mira que hem provat de varies. I aquesta de bona olor res, fa olor com a plastelina. Es careta, pero li marcha ràpid el brot.
La colònia si que fem servir Mustela, perquè ens la van regalar. Només li posem per sobre la roba, i ens agrada molt la olor. Pero ja tenim preparada unes mostres de nenuco i la del mercadona que fan bona olor igual i son mes barates.
La colònia si que fem servir Mustela, perquè ens la van regalar. Només li posem per sobre la roba, i ens agrada molt la olor. Pero ja tenim preparada unes mostres de nenuco i la del mercadona que fan bona olor igual i son mes barates.
Hola!
Doncs el sabo d cos a mi em produeix picors, aixi q ja no li poso a la peke, i tampoc es q tingui la pell massa sensible...
La crema d panyal tb utilitzem eriplast o la de isdin amb zinc
Suposo q deu anar a gustos
Per cert el sabo d suavinex tb em pica, amb el d weleda genial
Bona nit!
Doncs el sabo d cos a mi em produeix picors, aixi q ja no li poso a la peke, i tampoc es q tingui la pell massa sensible...
La crema d panyal tb utilitzem eriplast o la de isdin amb zinc
Suposo q deu anar a gustos
Per cert el sabo d suavinex tb em pica, amb el d weleda genial
Bona nit!
Jo també faig servir Mustela per la olor que fa! M'encanta! I la petita té 17 mesos i cap problema. Ara si és veritat que posar-li la crema del cul com no, no es nota la diferència. Jo només li poso crema eryplast quan té el cul escaldat. Sinó no li poso res...
Nosaltres fem servir el sabó de bany i la crema hidratant i de moment no hem tingut cap problema! El que que no m'agrada, com algunes comenteu, és la crema del panyal, no noto millora quan el té vermell, la que faig servir és la eryplast.
- Socatchick

Moltes gràcies a totes per contestar!!
Veig que hi ha varietat d'opinions i sobre cadascun dels productes jeje
Quan neixi faré servir les que vaig comprar i creuaré els dits perquè no li facin reacció i li vagin bé i després ja decidirem si en continuem comprant o no!!
Veig que hi ha varietat d'opinions i sobre cadascun dels productes jeje
Quan neixi faré servir les que vaig comprar i creuaré els dits perquè no li facin reacció i li vagin bé i després ja decidirem si en continuem comprant o no!!

Bones!
Nosaltres varem començar a utilitzar Mustela per tot (sabons, crema hidrant, colònia, etc,) des del primer dia però se li irritava molt la pell i se posava molt vermella i escamosa , ho varem comentar amb l’infermera-pediatre i ens va recomanar sabó d’avena per banyar-lo i per la pell oli d’ametlles, a part nosaltres fem servir la crema hidrant de la Johnson's. De moment ens va bé i els productes de la Mustela me’ls poso jo, jeje.
Nosaltres varem començar a utilitzar Mustela per tot (sabons, crema hidrant, colònia, etc,) des del primer dia però se li irritava molt la pell i se posava molt vermella i escamosa , ho varem comentar amb l’infermera-pediatre i ens va recomanar sabó d’avena per banyar-lo i per la pell oli d’ametlles, a part nosaltres fem servir la crema hidrant de la Johnson's. De moment ens va bé i els productes de la Mustela me’ls poso jo, jeje.
Jo tinc alguna cosa mustela, el sabó de la dutxa, que no duu sabó i la crema del cos. Ah i la colònia i tb li poso a la roba.
Al cos li poso l'oli de la weleda que va genial i és molt natural. I al culet tb la de la weleda o el Mytosil.
Ara, el truc de tot plegat, és no empastifar-los massa de crema,...jo l'hidrato cada 3,o 4 dies o a vegades mes i té la pell genial. La pell ha de generar les seves defenses i amb tanta crema costa, i llavors és quan aparèixen picors, taques,.....
Lògicament, hi ha nens que ja tenen la pell dèbil i necessiten hidratació, amb el que he dit no vull dir pas que tots els nens siguin iguals, però sí que hem d'anar amb compte amb les cremes!
Al cos li poso l'oli de la weleda que va genial i és molt natural. I al culet tb la de la weleda o el Mytosil.
Ara, el truc de tot plegat, és no empastifar-los massa de crema,...jo l'hidrato cada 3,o 4 dies o a vegades mes i té la pell genial. La pell ha de generar les seves defenses i amb tanta crema costa, i llavors és quan aparèixen picors, taques,.....
Lògicament, hi ha nens que ja tenen la pell dèbil i necessiten hidratació, amb el que he dit no vull dir pas que tots els nens siguin iguals, però sí que hem d'anar amb compte amb les cremes!
Ostres no sabía això de la marca mustela... Jo es la que comprat....
garota ha escrit:J La pell ha de generar les seves defenses i amb tanta crema costa, i llavors és quan aparèixen picors, taques,.....
Defenses de la pell? Entenc que deus parlar de la flora saprofita que tenim a la pell (bacteries que ens "ajuden" a mantenir-la be). S'altera (perquè és mor) amb els sabons i és descama massa si freguem amb esponja. Però la crema hidratant unicament hidrata les cel.lules de la capa cornia de l'epidermis (cel.lules mortes que tendeixen a assecar-se i a descamar-se). És important no confondre sabó-netejar amb crema-hidratar!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Amb la Mustela se li posa el cul com un pebrot! De fet, la crema pel culet no cal posar-la a cada canvi de bolquer, sino nomes quan aqest està vermell. Per hidratar la pell és suficient amb un oli natural, a ser possible vegetal de primera premsada en fred. Hi ha marques de cremes que son naturals i no testades en animals que també van molt bé!

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |