Bebé molt nerviosa. Què puc fer?

Més qüestions.
sasha_vikos
:: rateta
Entrades: 186
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 2:11 pm
Ubicació: Barcelona

Bebé molt nerviosa. Què puc fer?

EntradaAutor: sasha_vikos » dc. gen. 22, 2014 3:02 pm

Hola a totes. Tinc una nena de 7 mesos que des de sempre ha estat molt nerviosa, però fa unes setmanes que està molt més. Ha coincidit amb què ara sembla que vol començar a gatejar i es passa el dia que només vol estar a terra fent voltes tota l'estona, arrossegant-se i intentant agafar tot el que veu. Però el nerviosisme que dic no és aquest, sinó que està tota l'estona movent els braços i les cames, donant cops i patades. Això ho fa quan la poso a la trona, al canviador, al bressol... a tot arreu i tot el día. Tampoc no li agrada gaire estar en braços per molt que intenti cantar-li, parlar-li o el que sigui, així que no hi ha manera de calmar-la. Quan li he de donar de menjar o fer-la dormir es impossible. No és ploranera ni es queixa, així que no crec que li faci mal res. Això m'està fent que jo també estigui en un estat de nerviosisme continu que no és bo per a mi. M'agradaria saber si coneixeu alguna mena de teràpia natural, homeopatia, fisioterapeuta o quelcom que li pugui anar bé per calmar-la i tranquil·litzar-la. Estic pendent d'apuntar-me a un taller de massatge infantil que potser li va bé, encara que no sé si es deixarà. Si hi hagués alguna altra cosa que conegueu o teniu casos similars estaria molt agraïda d'escoltar-vos.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Bebé molt nerviosa. Què puc fer?

EntradaAutor: noviachuky » dc. gen. 22, 2014 3:21 pm

Benvinguda al club, no et puc dir gaire cosa més, només paciència que algun dia canviarà.
Petons
Imatge

Imatge
Lizzy
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dl. març 04, 2013 4:00 pm

EntradaAutor: Lizzy » dc. gen. 22, 2014 4:09 pm

La meva és més petita (3 mesos i mig), però també és un nervi. Nosaltres hem fet el taller de massatge infantil i, per calmar-la no m'ha servit gens, tot i que sí que ens ha aportat altres beneficis (lligam, ha deixat de plorar al canviador, ha aprés a no estar en braços,etc).
Ma mare i la pediatra m'han dit que molts bebés q són així canvien a l'aprendre a caminar i es converteixen en tranquils, però algunes mares m'ho han negat...
Ànims!!! Pensa que tens un bebé despert i amb molta vitalitat!! Algun dia s'han de relaxar, no?:-)
Imatge
Narayan
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. gen. 10, 2012 10:15 am

EntradaAutor: Narayan » dc. gen. 22, 2014 4:50 pm

Hola noies,

Jo em trobo igual que tu Sasha. Anem cap als 9 mesos y desde els 15 dies que la nena no para. Mentre està desperta és un nervi, no para quieta, cap a terra, ara estirada, ara assentada, ara de peu, quan va a coll es dobla, mou cames i braços a l'hora, quan menja tampoc està quieta.... En definitiva, que és un no parar!! Jo he perdut 20 kilos, és molt intranquila, no li agrada anar amb cotxet, vol veure mon, i mai veure el mateix més de un minut...jajaja, ric perque ja m'he acostumat a la situació, però buuuuuuuf!

Jo he probat massatges, cançons, llums... i res.

Ultimament he estat pensant que poder un osteopata m'aniria bé, ja que vaig passar un embaras molt complicat, amb molta por i ansietat, també el part no va ser gaire maco (inducció, oxcitocina, epidural, cesarea d'urgència per patiment fetal....) en fi, que crec que poder jo he "creat" una mica aquest nerviosime.

Per les nits igual eh, no dorm més de 2-3 hores seguides i no para de moure's.... :-o00m :-o00m

Algu coneix algun osteopata relacionat en aquests temes?

Perdona per no poder-te ajudar, espero que algu ens pugui ajudar a totes!
Imatge

Imatge
Aquitania
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

EntradaAutor: Aquitania » dc. gen. 22, 2014 5:24 pm

Hola!

Sembla que estiguis describint al meu fill :ok: l'única diferència és que el meu se'n va a dormir amb molta facilitat, però desprès a les nits es desperta 3 o 4 vegades dels mateixos nervis.
bueno, això d'anar a dormir ho hem aconseguit fent una rutina de calma, silenci i llum tènue. Fem bany tranquil, posem pijama a l'habitació amb llum baixeta, i li donem de sopar la papilla de cereals a la seva trona, amb llum de peu no molt forta i quan acaba tornem a l'habitacio sense llum, llum d'una altre habitació i fem un suplement de bibe (abans feia pit i ho feia tot a l'habitació quasi a les fosques), bracets i/o cant si cal, i apa-li, dormit. Hi ha dies que está més cansat que d'altres, q costa més q d'altres.

Aquest és el meu truquillo, cada nen és un món, i ara estan en una etapa que aquestes habilitats de motricitat els excita moltissim. Temporades... tot passara :ok:
Imatge

Imatge
turuleta
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

EntradaAutor: turuleta » dc. gen. 22, 2014 9:17 pm

que bé! no estic sola! el meu nen farà un any, i tb era així de més bebé. una pena no poder-lo tenir relaxadament en braços... ara segueix sense parar quiet, amunt i avall, a la falda no, assegut no, només movent-se. encara ara no es relaxa, i les siestes amb mi bé, però als iaios no els dorm, i ala nit un suplici adormir-lo, i de 12 vegades no baixem els despertars, de fet he obert un post.
no tinc cap consell, a mi em preocupava que tingés algun problema de salut...però em consola veure que hi ha més nens així
Imatge
Imatge
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dc. gen. 22, 2014 10:58 pm

El quim es aixi, un belluguet, jo no entenia perque el meu bebe era tan diferent dels altres i vaja encara avui vegades em posa dels nervis perque no para de moure's. Vam fer un taller de massatge infantil al cap i ens van dir que es movia massa i potser millor no hi anessim.... en fi...

Total el que volia dir es que quan va començar a caminar a l'any va ser treure's un gran pes de sobre, al poder moure's i fer la seva podia descarregar energia i jo relaxarme una mica.

Anims els nostres nens ens exigeixen pero ja veureu que us ho passareu molt be amb ells.
turuleta

EntradaAutor: turuleta » dg. gen. 26, 2014 10:29 am

De vegades jo penso q el meu nen no es normal.potser te alguna malaçtia lleu,rotllo hipertiroidisme,i x aoxo es tan ctiu.es q ahir mateix vam estar amb bebes...i el meu nen es taaaaaan diferent...taaaaaaant mes actiu...
Imatge
Imatge
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dg. gen. 26, 2014 3:38 pm

Noies, heu provat les flors de bach? Busqueu algú que en prepari per la vostra zona i demaneu visita. Jo en conec a St. Celoni... Les flors de bach les pot prendre tothom, fins i tot els nadons, però sovint les pren la mare i amb això és suficient. Ajuden a posar a lloc tot el cos i la ment per solucionar els petits desajustos que poden provocar nerviosisme, ansietat, irritabilitat...
Espero haver-vos ajudat!
afrodita11
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dg. des. 11, 2011 7:38 pm

EntradaAutor: afrodita11 » dl. gen. 27, 2014 8:27 pm

Hola noies!!!! Com us entenc,.... de fet jo vaig obrir un post fa dos anys igual que aquest. Charito, crec que tu ja em vas contestar!!!
Idò això, el nostre fill que ara ja té dos anys i tres mesos és un belluguet, per no dir altra cosa. De nadó era tal com descriviu vosaltres, es movia tot el temps, ballugava mans i braços tota la estona. A braços no s'estava quiet, al cotxet no hi volia estar, i no podíem estar més de dos minuts fent el mateix i en la mateixa posició.... Res, un nin esgotador. I jo estava molt preocupada, només pensava si el meu fill era normal. No deixava de mirar els altres nins, com s'estaven de quiets i com el meu era tan diferent!!!!!!!
Què us puc dir ara?? Idò que el meu fill és ben normal, molt espabilat i molt divertit. Això si, és un nervi, i amb molt de caràcter. No atura un moment, i li costa estar molt de temps assegut, ja sigui per fer una activitat o per menjar. Sovint necessita constantment canviar de cosa.
Però bé, a mesura que els nens es fan grans,caminen, les coses canvien molt. Ells van fent coses, jugant un poquet, i tu cada vegada vas tenguent més autonomia. I la cosa canvia mooooooolt.
Si us he de ser sincera, a vegades encara em preocupa aquest nerviosisme, però no en el sentit de fa dos anys. Ara sé que el meu fill és "normal". I si, mirant cap endavant a vegades pens que el meu fill podria ser hiperactiu.... Però bé, ara per ara, el disfruto molt i m'encanta. Ell és feliç i està molt content. I això al cap i a la fi ,és el més important. I serà el que hagi de ser, .... Ara, puc dir que disfrut amb el meu fill i que estic super feliç. Tot i que ho vaig passar molt malament, i em va costar més d'un any assumir el caràcter del meu fill.
I res, això és el meu testimoni. A veure si els vostres belluguets es van calmant amb el temps. I si no, ens veurem per aquí i compartirem experiències. Molts d'ànims a totes!!!!!
Si voleu saber alguna cosa més, detalls, o us puc ajudar em podeu enviar un privat.
Charito, a tu com te van les coses?
Una abraçada a totes!
Molts d'ànims a totes, ja veureu com les coses canvien!!!!!
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dl. gen. 27, 2014 9:07 pm

afrodita11 ha escrit:Charito, a tu com te van les coses?

Ei hola, si crec que vam parlar del tema fa temps! Molt d'acord en tot el que dius, ara el Quim ja te 3 anys i mig i es una passada el canvi, aixo que comentes del TDAH, suposo que totes hi hem pensat, pero ara que ja ha començat el cole, estic molt contenta perque no te problema en estar escoltant la senyoreta i fer les activitats com els altres nens i si tingues alguna patologia no podria pas. La mestra ens ha dit que va be, xerra una passada i enraona, total que estem entretinguts. Jugar es fa dificil perque no s'entrete amb res pero en canvi amb els dibuixos o els jocs de la tablet es concentra moltissim, li encanten.

Anims a totes!!!
sasha_vikos

EntradaAutor: sasha_vikos » dt. gen. 28, 2014 4:32 pm

M'he tranquilitzat molt al llegir-vos ja que jo també he pensat que la meva filla tenia alguna malaltia perque no havia vist cap bebe aixi. A mes del nerviosisme normal ara porta uns dies cridant com amb mala llet apretant els braços i fins i tot es posa vermella com aguantant la respiracio. Pero no li fa mal res perque als dos minuts riu. Dels nervis tambe sol vomitar de tant en tant. No se si com dieu pot ser per haver passat jo nervis durant l'embaras o perque va estar ingresada al neixer 15 dies i despres fins als 3 mesos amb moltes proves perque creien que tenia una enfermetat rara d'aquestes de la prova del taló (ara ja descartat, per sort)... Tot i que desde el dia que va neixer es nerviosa el que passa es que de mes petita no era tan exagerat.
cigronet!?!
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 18, 2012 7:00 pm

EntradaAutor: cigronet!?! » dc. gen. 29, 2014 6:21 pm

Hola,
sembla que no estem soles!!!! jeje...jo també tinc un belluget a casa i només te 8mesos i es un no parar!!!! tan sols dir que en dos mesos es donava la volta.... un pediatre em va fotre la bronca perque tenia a la nena sobre-estimulada!!!!.... es debia pensar que li feia fer voltes tot el dia!!!! i amb tres mesos s'arrossegava com un cuc i anava amunt i avall pel terra....
ja des del principi que dormia molt poc...allò de que de redent nascuts només menjen i dormen...mentida!!!!ara durant el dia fa alguna migdia d'una horeta....però hem passat setmanes que no dormia ni cinc minuts durant el dia!!!! i aguanta bé..... la sort es que no es ploranera però necessita moviment constant..... a les nits per adormir-se es dur...no vol el seu bressol bàsicament perque no es pot moure...ens hem de posar a les fosques sobre el nostre llit i es va movent i fent una cantarella, fins que de cop calla i es queda quieta.... i vestir-la si que es un suplici!!!! molts dies ho acabem fent posant-me dreta i amb ella a coll!!!!
sobre el que comentaveu del TDH només vull puntualitzar que hi ha una sobre diagnosticació, i que molts nens que tan sols són moguts se'ls hi posa la etiqueta! jo quan veig nens que tenen una edat similar i els veig més quiets penso que prefereixo el caràcter de la meva...un belluget!!!jeje.... a més m'encanta que sigui tant curiosa si veu una cosa nova de seguida si tira de cap per tocar-ho o veure-ho!
una de les meves solucions han estat les carrutxes....pot voltar pel pis, seguir on vaig i no haig d'estar pendent de si intenta aixecar-se....
per acabar dir que no ens hi hem de capficar, pensant en si es perque hem estat estressades a l'embaràs, si nosaltres som nervioses....simplement disfrutar d'ells i de que no parin ja que no podem abaixar la guàrdia ni un minut...jeje...
turuleta

EntradaAutor: turuleta » dc. gen. 29, 2014 7:16 pm

Deu ni do amb la teva!no dormir de dia! El meu tb va passar una temporada de sormir menys q ara de dia.que es una carrutca?
Imatge
Imatge
sasha_vikos

EntradaAutor: sasha_vikos » dt. feb. 04, 2014 6:39 pm

Em van comentar que va bé fer una mena d'infusió amb plantes relaxants en un litre d'aigua i afegir-ho a l'aigua del bany deixant-los uns 15 minuts dintre. Si no, també es por fer un oli de massatge amb les plantes relaxants i posar-lis després. Encara no hoy he provat. Ja uso explicaré.
cigronet!?!
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 18, 2012 7:00 pm

EntradaAutor: cigronet!?! » dg. feb. 09, 2014 9:16 pm

hola,
tutuleta les carrutxes són els caminadors... o dits tambè taca-taca...... diuen que no es molt bo deixar-los molta estona... però a estones per mi ha estat la solució.....
Núriabel
Entrades: 6
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 5:02 pm

EntradaAutor: Núriabel » dl. feb. 10, 2014 5:37 pm

Bona tarda,

Us contestem des del nostre centre http://www.nadointelligent.com sobre el comportament dels vostres fills i que us preocupen. Com a psicòlegs us hem de dir que és totalment normal que els vostres fills a mesura que la seva capacitat motriu els hi permet, vulguin experimentar el seu entorn immediat.

Per aquest motiu us recomanaríem que els deixeu més lliures i que no estiguin en espais que els limitin els moviments (trones, parcs, tenir-los a coll...)

Si teniu algun dubte i ens voleu consultar alguna cosa no dubteu en fer-ho!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::