llar infants. Que fan?
llar infants. Que fan?
la meva nena començara d aqui poc a la llar amb gairebe 8 mesos, voldria saber que fan alla per dormir-los?? a ella nomes l adormo passejant al cotxet o be gronxan la al bressol...no se alla com ho fan amb 6 o 7 nens alhora?
i la resta del dia...a akesta edat de que en fan? els possen a terra sobre la manta??
si hi ha alguna educadora o mare experta i em pot resoldre dubtes de com es el dia a dia a la llar amb nadons de 8 mesos...
gracies
i la resta del dia...a akesta edat de que en fan? els possen a terra sobre la manta??
si hi ha alguna educadora o mare experta i em pot resoldre dubtes de com es el dia a dia a la llar amb nadons de 8 mesos...
gracies
Re: llar infants. Que fan?
Bon dia, no sé a les altres llars com ho fan, a la que va el meu fill els posaven directament al llitet fins que s'adormien, el meu nen sempre s'ha adormit al pit, així que quan el posaven allà sense la mama plorava com un desconsolat fins que acabava adormint-se
o no, al final els hi vaig dir que ja dormiria a casa, que no volia que el deixessin plorant 20 minuts al bressol. Durant la resta del dia quan era així petit, estaven en braços, a terra, jocs de falda o la panera dels tresors, que tenen tot de material per manipular i s'hi passen molta estoneta.
Hola!
Jo vaig estar en una llar d'infants fent pràctiques i feien moltes coses amb els nadons, activitats d'estimulació, experimentació, joc lliure... Normalment els nens estan descalços i al terra hi tenen joguines, mantes d'activitats, etc. Quan feia bon temps anàven al pati a jugar. A l'hora de dormir estaven tots en una habitació amb la llum fosqueta i cadascú en un bressol, i normalment s'adormien sols.
Espero haver-te ajudat!
Jo vaig estar en una llar d'infants fent pràctiques i feien moltes coses amb els nadons, activitats d'estimulació, experimentació, joc lliure... Normalment els nens estan descalços i al terra hi tenen joguines, mantes d'activitats, etc. Quan feia bon temps anàven al pati a jugar. A l'hora de dormir estaven tots en una habitació amb la llum fosqueta i cadascú en un bressol, i normalment s'adormien sols.
Espero haver-te ajudat!
- ginko biloba
- :: rateta

- Entrades: 192
- Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm
A la nostra escola bressol, com que és molt petitona, hi ha nens de 0 a 3 anys barrejats gran part de l'estona: així, a més dels jocs de falda, panera dels tresors, jocs heurístics, cançonetes, instruments, explicar-los-hi contes, els més petits es distreuen mirant com juguen o salten o fan xibarri els més grans.
Quan fa solet, surten al jardí a jugar.
En quan al dormir, doncs aixó, els posen en petites habitacions amb poca llum, en bressols. 3 o 4 nens per bressol. Les primeres vegades potser ploren una mica, però com que no estan sols, i estan de costat a costat amb els altres nens, es solen distreure entre ells, donant-se les pipes, els ninos de dormir, etc... fins que poc a poc, van caient adormits sols. Això no vol dir, que absolutament tots s'acostumin a aquesta rutina, però els meus dos fills si. Fins al punt que, encara que al petit li he de donar el pit a la nit per anar a dormir, els caps de setmana, a l'hora de la migdada el deixo al seu bressol sense donar-li el pit, despert, i s'adorm tot sol.
Quan fa solet, surten al jardí a jugar.
En quan al dormir, doncs aixó, els posen en petites habitacions amb poca llum, en bressols. 3 o 4 nens per bressol. Les primeres vegades potser ploren una mica, però com que no estan sols, i estan de costat a costat amb els altres nens, es solen distreure entre ells, donant-se les pipes, els ninos de dormir, etc... fins que poc a poc, van caient adormits sols. Això no vol dir, que absolutament tots s'acostumin a aquesta rutina, però els meus dos fills si. Fins al punt que, encara que al petit li he de donar el pit a la nit per anar a dormir, els caps de setmana, a l'hora de la migdada el deixo al seu bressol sense donar-li el pit, despert, i s'adorm tot sol.
Hola!
Doncs jo crec que la forma de dormir depèn molt de l'escola bressol. A la del meu fill els ensenyen a domir solets però sense deixar-los plorar. Durant el temps que calgui (de mitjana uns 2 mesos pel que em van explicar) a l'hora de dormir són 3 educadores per uns 8 nens, així és que als que estan acostumats a dormir-se en braços o al pit els bressolen fins que s'adormen i llavors els deixen al seu matalàs. Quan ja no triguen tant en dormir-se els deixen una mica abans de que tanquin i així va avançant el procés. Per mi era fonamental que no els deixessin plorar i va ser una de les raons per les que vaig triar aquesta escola. Aixo sí, no fan ni fitxes, ni anglès, ni piscina, ni altres activitats semblants que sí són força important en altres tipus d'escoles.
Sort!
Doncs jo crec que la forma de dormir depèn molt de l'escola bressol. A la del meu fill els ensenyen a domir solets però sense deixar-los plorar. Durant el temps que calgui (de mitjana uns 2 mesos pel que em van explicar) a l'hora de dormir són 3 educadores per uns 8 nens, així és que als que estan acostumats a dormir-se en braços o al pit els bressolen fins que s'adormen i llavors els deixen al seu matalàs. Quan ja no triguen tant en dormir-se els deixen una mica abans de que tanquin i així va avançant el procés. Per mi era fonamental que no els deixessin plorar i va ser una de les raons per les que vaig triar aquesta escola. Aixo sí, no fan ni fitxes, ni anglès, ni piscina, ni altres activitats semblants que sí són força important en altres tipus d'escoles.
Sort!
Jo treballo en una esola bressol, i tampoc els deixo plorar perquè s'adormin. De moment només hi han 3 nadons, i un s'adorm sol sempre quan té son, un altre l'he de gronxar i l'altre a vegades l'he d'agafar a coll i altres no. A la classe dels lactants, com a mínim nosaltres, anem al ritme de cada nen. Que un vol dormir a ls 9? Doncs a dormir. L'altre a les 11 i li dono eldinar més tard? Doncs aixi ho faig,.... P0 és molt assistencial, perque malauradament tenim una baixa maternal ridícula, i una pressió laboral massa bèstia,...
Ah! I treballem a base d'experimentació, activitats sensorials, massatge, panera dels tresors, potenciem la motricitat,...ens ho passem molt bé vaja! I molts mimos!
Ah! I treballem a base d'experimentació, activitats sensorials, massatge, panera dels tresors, potenciem la motricitat,...ens ho passem molt bé vaja! I molts mimos!

El meu nen te 23 mesos i va començar anar a l'escola bressol aquest setembre.
Els dilluns fan joc lliure.
Dimarts: pintura.
Dimecres: psicomotrocitat( xandall i mitjons antirelliscants).
Dijous: vocabulari.
Divendres; musica.
Els dilluns fan joc lliure.
Dimarts: pintura.
Dimecres: psicomotrocitat( xandall i mitjons antirelliscants).
Dijous: vocabulari.
Divendres; musica.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |