Fugues i més fugues bolquers POP-in

Més qüestions.
Rossinyola
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Fugues i més fugues bolquers POP-in

EntradaAutor: Rossinyola » dg. feb. 02, 2014 11:20 am

Hola,

Després d'un any i mig de fer servir els bolquers Pop-in, dels quals n'hem estat encantadíssims, comencem a tenir fugues constantment, tan de nit com de dia... potser ja no aguanten els pipis de nens més grans? Sembla que les gomes estan bé, però la majoria de vegades les fugues venen per la part de l'engonal i fins i tot traspassen el cobertor! Us ha passat? què podem fer? n'hem de comprar de nous?
Imatge

Imatge

Imatge
Robin
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: ds. abr. 20, 2013 8:39 am

Re: Fugues i més fugues bolquers POP-in

EntradaAutor: Robin » dg. feb. 02, 2014 5:22 pm

Hola, no et puc ajudar, a veure si algú et pot dir alguna cosa.
Volia comprar els popin, ara la meva nena té 6 setmanes , potser és massa d'hora, quan vas començar a fer-los servir?
dalmuti
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 10:28 am

EntradaAutor: dalmuti » dg. feb. 02, 2014 10:27 pm

Hola, a mi no m'ha passat, però el meu peque te 9 mesos. Et puc comentar que una companya que els utilitza li ha passat el mateix a partir de l'any, que el nen fa més pipi, abans li anaven perfectes, ella ha optat per comprar mes absorvens i augmentar-ne l'absorvencia, com una mena de compreses crec que ha comprat, ja li preguntaré...
Jo estava pensant si agafar -ne més, en vaig comprar 2 per provar i molt be, però això em tira enrera...
Et puc preguntar una cosa...no se li han quedat petits? els veig un pelet justos en comparació amb d'altres...
xirimoia
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: xirimoia » dl. feb. 03, 2014 12:51 pm

Rossinyola,

Em passa exactament el mateix. M'havien anat perfectes fins fa uns mesos, ara només els fem servir per casa perquè a les 2 hores com a màxim els he de canviar. I les fugues són ben bé per on tu dius, pels engonals. Jo he mirat d'ajustar més el bolquer (tot i que la meva filla ja té 18 mesos, si li poso el bolquer al màxim encara li queda un xic gran), però tot i així, tot i que va millorar una mica la cosa, continuem amb les fugues. Jo penso que segurament fa falta un absorbent extra... Crec que el millor és anar a comentar-ho allà on els vas comprar, a veure què et diuen.
Rossinyola

EntradaAutor: Rossinyola » dl. feb. 03, 2014 10:05 pm

Gràcies , ho preguntaré on els vaig comprar a veure què em diuen. La veritat no sé si perden absorbància o què, jo tenia pensat reutilitzar-los pel següent fill, però estant així els hauré de comprar de nou! Quan parles de l'absorbent extra Xirimoia, et refereixes al de nit? És que de nit ja li posem aquest absorbent i ens passa el mateix, clar que són més hores però abans ens aguantava de meravella!
Dalmuti, jo li veig bé de mida, la meva filla és petiteta tot just fa 11kg, li podem ajustar els bolquers amb bon marge de velcro... Crec que deu ser més un tema d'absorbància. De totes maneres te'ls recomano 100%, els hem utilitzat moltíssim, hem estalviat molts diners en bolquers d'un sol ús i no hem tingut ni una sola vegada el culet encetat... Val la pena!
Robin, també t'animo a provar-los. Potser per ser tan petita la teva filla jo començaria per algun model per talles que se li ajustés millor. Nosaltres vam començar sobre els 4mesos i tot i que amb els clics ajustes la talla, el culet abulta moltíssim, ara bé cap als 6 mesos perfecte de mida.
Rossinyola l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 04, 2014 6:30 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge

Imatge
Alesta
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dl. feb. 03, 2014 10:45 pm

Els pop in tenen absorvents extres de dia i tb de nit. Quan fan pipis més grans és recomanabe posar un altre absorvent per tal que aguanti més hores o canviar el bolquer més soint. També hi ha altres marques de bolquers que tenen absorvents extres pels seus bolquers prò que es podrien posar als pop in.
Jo he fet sevir 3 marques diferents i 5 models diferents. Per mi els de bambú tipus pop in perden algo d absorvencia, tot i que al principi mbla que siguin els que més en tenen. Els de cotó al principi absorveixen menys però després guanyen absorvència.
Si ja teniu els pop in podeu mirar de comprar absorvents de cotó i guanyareu unes hores. Això sí, renteu vàries vegades els absorvents abans d'usar-los 4-6 vegades si voleu que absorveixin millor
Rossinyola

EntradaAutor: Rossinyola » dt. feb. 04, 2014 6:39 am

Moltes gràcies Alesta! Estic buscant informació sobre els absorbents extra de dia pop in però el que trobo són els recanvis dels absorbents iguals que els que ja tinc. Serien aquests? http://www.culitosdetela.com/Panales_de ... do_en_dos_ És que com que porten els clics per unir al cobertor no sé pas com quedaria. També he trobat aquests que no porten clics, però només els veig de bambú http://www.closeparent.com/FeaturedProd ... fault.aspx
Igualment, de cotó en podria utilitzar d'altres marques? Se m'ajustaria bé?
Gràcies de nou!
Imatge

Imatge

Imatge
Alesta
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dc. feb. 05, 2014 1:47 pm

Serien els de closeparent, tot i que els recanvis també et podrien servir!. De coto jo et recomanaria els de la marca tucuxi que els pots veure a la seva web o potser et pots acostar a una botiga i veure'ls per decidir-te. No se d'on ets... jo en conec al valles oriental, si vols que te'n recomani alguna digues-m'ho. Els absorvents tucuxi tenen 3 opcions, els que tenen forma de compresa sense ales, els curts i els llargs. A mi em van millor els rectangulars curts ja que els pots adaptar a qualsevol bolquer i si et fa falta mes gruix en pots posar més o bé plegar-lo pervla meitat, i si en necessites menys el pots posar totalment estirat. Van molt bé! Això si, recorda quue fins la cinquena o sisena rentada no agafaran tota l,absorvència...

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::