Primeres sabates
Primeres sabates
Que recomaneu per bebes q gategen i ja esposen drets i caminen agafats al sofa, tauletes,...
Re: Primeres sabates
La meva esta ara en aquest moments i li he comprat unes biomecanics, m'han dit que eren per tot això. 30e ara de rebaixes
Mitjons antilliscans per casa! En jan nomes va amb sabates quan sortim i porta unes chicco

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

Tinc un amic osteopata i em va dir que lo més saludable per l'esquena dels nens és anar sense sabates (mitjons antilliscants és una bona opció)
A casa amb mitjons antilliscants. I per fora les bobux estan molt bé, són molt toves!
Jo també et recomano sense sabata. Com li va aconsellar l'osteòpata amic de la cross_13, és el més adequat.
em feia la mateixa pregunta! a casa faig servir els mitjons antilliscants i per fora m'han recomanat unes sabates toves antilliscants del decathlon. les he vist posades a dos nens (10-11 mesos) i em semblaven mol ben adaptades al peu i es movien molt bé. són com un mitjó però amb la sola de la sabata. demà aniré a buscar-les i a més són molt barates.
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Abril_86 ha escrit:em feia la mateixa pregunta! a casa faig servir els mitjons antilliscants i per fora m'han recomanat unes sabates toves antilliscants del decathlon. les he vist posades a dos nens (10-11 mesos) i em semblaven mol ben adaptades al peu i es movien molt bé. són com un mitjó però amb la sola de la sabata. demà aniré a buscar-les i a més són molt barates.
Jo les tinc i no te les recomano per al carrer si ja comença a caminar, son com uns mitjons però amb forma de sabatilla, pensa que no tenen sola, només és la tela amb alguns punts antilliscants i prou i no crec que siguin adients per al carrer si ja posa els peus a terra, que serà com si caminés amb mitjons pobret
el meu va amb mitjons...tant dins com a fora....
Merci, noies!!! Miraré les bubox, no les coneixia.
Per casa van amb mitjons antilliscants, però al carrer ja volen anar per terra i amb mitjons (doble normals + antilliscants) fa fred.
Per casa van amb mitjons antilliscants, però al carrer ja volen anar per terra i amb mitjons (doble normals + antilliscants) fa fred.
Al final vaig anar a comprar les sabates al decathlon. És veritat que n'hi ha que són molt fines per caminar al carrer, però hi ha altres que no ho ho són. per mi que el meu nen té 9 mesos i no camina, només es posa de peu i gateja, van bé per si vas a algun lloc on saps que anirà per terra perquèli dona llibertat de moviment al peu.
Si ja es posa de peu i va pelcarrer jo aquestes tan toves no les recomanaria...jo vaig anar a sabateria d nens especialitzada i t deixes uns calerons po els peus son sagrats!
Per mi tb son sagrats els peus!!!
- Petitprincep2013
- :: papallona

- Entrades: 104
- Membre des de: dl. nov. 25, 2013 1:51 pm
A mi no m'agrada anar descalça però si és el millor per ells, doncs res, quan arribi el moment mitjons antilliscants!
Ah! I gràcies no coneixia la marxa Bobux

Ah! I gràcies no coneixia la marxa Bobux
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |