escola bressol per St andreu i la sagrera

Més qüestions.
puski
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

escola bressol per St andreu i la sagrera

EntradaAutor: puski » dl. feb. 17, 2014 7:45 pm

Bona tarda!
És la primera vegada que escric en aquest fòrum però sempre us consult-ho si tinc algun dubte ;)
Estem començant a buscar escola bressol. Vivim a St.andreu - la sagrera, i ens ha cridat l'atenció una que es diu LES MANETES.
Algú té alguna referència?
També estem mirant LA XALESTA, i LA MAGNOLIA.
Ah i una que es diu MIMA'M
ha de ser privada perque necessitem que estigui oberta fins les 6 com a minim...
A veure si ens podeu ajudar!
Moooltes gràciesª!
Imatge
Labuspythecus
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. feb. 18, 2014 8:32 am

Re: escola bressol per St andreu i la sagrera

EntradaAutor: Labuspythecus » dt. feb. 18, 2014 8:39 am

Bon dia Laia i benvinguda al fòrum!

Només dir-te que nosaltres també vivim a la Sagrera-Sant Andreu i portem la nostra filla a l'escola bressol Romany, és al carrer Coello, tocant amb el carrer Hondures.
Nosaltres n'estem força contents, les instal·lacions són àmplies i tenen un terrat enorme per sortir a l'exterior. El personal és professional i la directora molt amable.

La Xalesta també la vam mirar al seu moment però ens va semblar molt petitona i amb unes escales una mica temeràries. Després la de Les Manetes també la vam veure però acaben d'obrir l'escola en aquella època i no en vam arriscar a portar-la sense tenir cap referència ni saber com funcionava.

Espero haver-te servit d'ajuda!
nivalis
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: nivalis » dt. feb. 18, 2014 8:57 am

Hola Labuspithecus,

Jo també visc prop d'aquesta zona, al barri de Navas, i també estic començant a mirar escoles bressol de cara al setembre. En principi la meva idea és matricular-lo en una pública, si obtinc plaça, però si no hauré de mirar les privades. I si no es molta indiscreció, em podries quin preu és la que aneu vosaltres?

Gràcies!
Labuspythecus

EntradaAutor: Labuspythecus » dt. feb. 18, 2014 10:03 am

Hola Nivalis,

El preu de la Romany és com totes més o menys, crec que el preu base és 350 euros de 9 del matí a 3 de la tarda que és el nosaltres paguem.
Si surt a les cinc ja ronda cap als 400 euros i després si entra abans de les 9 del matí són 30 euros cada mitja hora i per la tarda després de les cinc també crec.
També es paguen 10 euros al mes d'agenda electrònica, que al principi ens semblava una rucada, però ara ens hi hem acostumat i va força bé, pots veure fins i tot fotos del que estan fent gairebé al moment.

Però millor ves a l'escola, t'atendrà la Montse, la directora, que és molt simpàtica.
nivalis
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: nivalis » dt. feb. 18, 2014 10:08 am

Labuspythecus ha escrit:Hola Nivalis,

El preu de la Romany és com totes més o menys, crec que el preu base és 350 euros de 9 del matí a 3 de la tarda que és el nosaltres paguem.
Si surt a les cinc ja ronda cap als 400 euros i després si entra abans de les 9 del matí són 30 euros cada mitja hora i per la tarda després de les cinc també crec.
També es paguen 10 euros al mes d'agenda electrònica, que al principi ens semblava una rucada, però ara ens hi hem acostumat i va força bé, pots veure fins i tot fotos del que estan fent gairebé al moment.

Però millor ves a l'escola, t'atendrà la Montse, la directora, que és molt simpàtica.

Gràcies per la resposta :-)
I una cosa... Aquest preu és amb el menjar inclòs?
Labuspythecus

EntradaAutor: Labuspythecus » dt. feb. 18, 2014 10:19 am

El dinar sí. L'esmorzar, si és que entra abans de les nou, l'has de portar tu (llet en pols i cereals). Quan són més grans i mengen normal crec que també has de portar el que menja, encara que no n'estic segur...
El berenar no sabria dir-te si entra dins del preu ja que la nostra nena surt a les tres.
puski

EntradaAutor: puski » dt. feb. 18, 2014 7:36 pm

Moltissimes gràcies!

Veus com aquest forum ajuda? jeje
Jo necessito privada pq al mati no treballo.
Una pregunta Labuspythecus, recordes si Les Manetes tenia pati?
Quan la van obrir?
Tinc bastantes esperances pq em queda al costat de casa. Visc per la pegaso. Però encara no l'hem vista. El meu marit va un dia d'aquest.
La Xalesta si que les instal.lacions són una mica velles, però hi tinc referències i son prou bones jeje.
Ara miraré per on cau la Romany.

Moltes gràcies!
Imatge
Labuspythecus

EntradaAutor: Labuspythecus » dc. feb. 19, 2014 10:35 am

Hehehe, i tant que ajuda el fòrum i com més gent hi col·labori més ajudarà!

El que em preguntes de Les Manetes no estic segur perquè jo no la vaig anar a veure, hi va anar la meva parella però pel que em va dir crec que no tenien pati però com que són a la plaça Nadal muntaven com un tancat a l'entrada i els treien allà. Van obrir cap hivern-primavera de 2013.

Si vius per la Pegaso la Romany no et queda lluny, jo visc al carrer de la Sagrera a l'alçada de la plaça Massadas i trigo cinc minuts a portar-la.
puski

EntradaAutor: puski » dc. feb. 19, 2014 3:09 pm

si! ahir ho vam mirar i per dalt la meridiana 10 minutets!
Els hi vaig exriure un mail i a veure que dieu, encara no m'han contestat. saps fins a quina hora està oberta?

Avui va el meu marit a veure Les Manetes, a veure que diu jeje
Imatge
Labuspythecus

EntradaAutor: Labuspythecus » dj. feb. 20, 2014 8:12 am

Tenen obert segur fins a les cinc, després no sé si es queda cap nen més fora de l'horari normal.
Jo provaria de trucar-los per telèfon per quedar per a que t'ensenyin l'escola.
Per cert, no queda per dalt de la Meridiana, just per sota!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::