Escola Bressol Putxet-Farro Barcelona
Escola Bressol Putxet-Farro Barcelona
Hola a tots,
ja fa temps que us llegeixo i m'he decidit a escriure.
Tot i que encara em queda un temps per parir, estic en ple ecuador, ja comencem a pensar en l'escola bressol. Lamentablement la baixa es curta i tot i que la podré allargar una mica entre vacances i algun mes sense cobrar, la meva futura petita haura d'anar a l'escola bressol sent petitona i com que tindrem estiu per mig,m'agardaria começar a coneixer i mirar.
Coneixeu les escoles bressol que hi ha pel meu barri: putxet-farro? opinions? recomanacions?
- Menuts (Carrer Saragossa)
- Rialles (Carre Satagossa)
- Taviana (Carrer Ballester)
- Piulets (Carrer Misitu)
No se si n'hi ha més, pero qualsevol comentari serà benvingut.
Moltes gràcies per avançat.
ja fa temps que us llegeixo i m'he decidit a escriure.
Tot i que encara em queda un temps per parir, estic en ple ecuador, ja comencem a pensar en l'escola bressol. Lamentablement la baixa es curta i tot i que la podré allargar una mica entre vacances i algun mes sense cobrar, la meva futura petita haura d'anar a l'escola bressol sent petitona i com que tindrem estiu per mig,m'agardaria começar a coneixer i mirar.
Coneixeu les escoles bressol que hi ha pel meu barri: putxet-farro? opinions? recomanacions?
- Menuts (Carrer Saragossa)
- Rialles (Carre Satagossa)
- Taviana (Carrer Ballester)
- Piulets (Carrer Misitu)
No se si n'hi ha més, pero qualsevol comentari serà benvingut.
Moltes gràcies per avançat.
Re: Escola Bressol Putxet-Farro Barcelona
Hola,
Em sonen molt les escoles bressol que menciones, però no les he visitat.
Et recomano que vagis a veure Linus, al carrer Repartidor, 32, no et queda gaire lluny i és el millor de la zona.
La directora, la Tere, t'ho ensenyarà tot i li podràs fer mil preguntes, és un encant. Les educadores són genials.
El millor lloc pels meus fills. D'aquells que pots anar a treballar la mar de tranquila, que es queden a les millors mans.
Que vagi tot molt bé!!!!
Em sonen molt les escoles bressol que menciones, però no les he visitat.
Et recomano que vagis a veure Linus, al carrer Repartidor, 32, no et queda gaire lluny i és el millor de la zona.
La directora, la Tere, t'ho ensenyarà tot i li podràs fer mil preguntes, és un encant. Les educadores són genials.
El millor lloc pels meus fills. D'aquells que pots anar a treballar la mar de tranquila, que es queden a les millors mans.
Que vagi tot molt bé!!!!
Re: Escola Bressol Putxet-Farro Barcelona
Moltes gràcies per la teva resposta Mar!!!
Ho tindre en compte i la aniré a visitar, se me'n va una mica del recorregut que tenia pensat, però si ens agrada no serà gaire probema.
Si algu mes té comentaris de guardiries per la zona us estaré molt agraïda!
:)
Ho tindre en compte i la aniré a visitar, se me'n va una mica del recorregut que tenia pensat, però si ens agrada no serà gaire probema.
Si algu mes té comentaris de guardiries per la zona us estaré molt agraïda!
:)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |