fins quan sabo especial per bebes??
fins quan sabo especial per bebes??
hola una pregunta/curiositat
fins quan sha de rentar la roba dels bebes amb sabo hipoalergenic tipo.norit bebe???
i de sabo del cos quina marca utilitzeu??
fins quan sha de rentar la roba dels bebes amb sabo hipoalergenic tipo.norit bebe???
i de sabo del cos quina marca utilitzeu??
- gemmagemma
- :: formigueta

- Entrades: 69
- Membre des de: dl. des. 23, 2013 4:38 pm
Re: fins quan sabo especial per bebes??
Crec que la roba fins als sis mesos mes o menys
Referent al gel de dutxa no ho se, jo utilitzo mustela, tant com xampu com gem de bany i també la llet hidratant, encara que la pediatra em va dir que n'hi ha de molt millors!
Referent al gel de dutxa no ho se, jo utilitzo mustela, tant com xampu com gem de bany i també la llet hidratant, encara que la pediatra em va dir que n'hi ha de molt millors!
Jo vaig fer fins a 1 any i pocs mesos amb el meu fill, i tornare a fer amb la nena. Basicament fins que la vaig començar a rentar junt amb la nostre, perquè ja anava per terra i arribava mes brut que nosaltres.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
okkkk gracies!!!
Hola
Jo crec q això són xorrades, jo no he rentat la roba mai amb cap sabó especial i no passa res, això ho diuen per vendre més.
Jo crec q això són xorrades, jo no he rentat la roba mai amb cap sabó especial i no passa res, això ho diuen per vendre més.
Tot i admetre que no és necessari jo fins a l'any la rentava a mà amb sabó "normal".
Pel cos al principi no feia servir sabó, aigua i llestos.
Pel cos al principi no feia servir sabó, aigua i llestos.
Susana jo crec que son xorrades pels nens que no tenen la pell tan delicades, peró ni ha molts de nens petits que amb un sabó tan agresiu i/o suavitzant els irrita la pell, per aixó penso que es important provar de mica en mica i si no fa reacció endavant continuar rentant amb sabó normal, peró si no logicament esperar fins que la pell no sigui tam delicada
Jo faig servir un sabó del Mercadona que diu que és per a pells sensibles (a la foto de l'etiqueta hi ha un nadó). És un sabó que no fa cap olor i és de color blanc. Total, que ara ho rento tot amb aquest sabó, la roba del nen i la nostra tot barrejat i m'agrada molt. I no és més car que els altres, així que el seguiré fent servir per a tots.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |