Crema de protecció solar
Crema de protecció solar
Bon dia!
Comença a fer sol i als matins al parc infantil hi toca de ple. Tinc un fill de 10 mesos i l'altre dia vaig comprar-li una crema pediàtrica de protecció solar a la farmàcia. Vaig dir que era per a ell i me'n van ensenyar 3 de les quals vaig escollir una que no te ni parabens, ni perfum.
Però a la tarda parlant amb una maiga em va preguntar que si a aquesta edat ja li podia posar i ara m'ha deixat amb el dubte...
També li poso una gorra de visera, però crec que la protecció és necessària, no? Què en penseu?
Comença a fer sol i als matins al parc infantil hi toca de ple. Tinc un fill de 10 mesos i l'altre dia vaig comprar-li una crema pediàtrica de protecció solar a la farmàcia. Vaig dir que era per a ell i me'n van ensenyar 3 de les quals vaig escollir una que no te ni parabens, ni perfum.
Però a la tarda parlant amb una maiga em va preguntar que si a aquesta edat ja li podia posar i ara m'ha deixat amb el dubte...
També li poso una gorra de visera, però crec que la protecció és necessària, no? Què en penseu?
- PepitaGrilla
- :: puça

- Entrades: 27
- Membre des de: dv. març 15, 2013 3:31 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: Crema de protecció solar
A mi el pediatra, al estiu que la nena tenia 3-4 mesos, em va dir que si, que una especifica per bebes era necessari i igualment una gorra pel cap.
A la farmacia em van ensenyar varies i com era tan tan petita vam triar la més especifica (no et puc dir quina és perque està a la bossa de la platja i no la tinc aquí)
//Obviament em va dir que a ple estiu no la portes a la platja i si ho feia només de 8 a 9'30 que no pica el sol, amb sombrilla i una samarreta antiUV. //
A la farmacia em van ensenyar varies i com era tan tan petita vam triar la més especifica (no et puc dir quina és perque està a la bossa de la platja i no la tinc aquí)
//Obviament em va dir que a ple estiu no la portes a la platja i si ho feia només de 8 a 9'30 que no pica el sol, amb sombrilla i una samarreta antiUV. //
"Dame un silvidito" - Pepito Grillo
Si i tant! Li HAS de posar! Sempre que la crema sigui per bebés, i si a més l'has comprat a la farmàcia cap problema. Però segur que és més perjudicial el sol que segons quines cremes.. Jo també he hagut de desenterrar el poquet que em quedava de l'any passat ia ja li poso cada dia. La meva, tot i tenir 2 anys és super blanqueta i gasto uns 5-6 pots de crema de primavera a tardor...
Hola noies!!
la meva nena naixerà a principi de juliol o sigui a ple estiu.
Escrivia per si em podíeu donar consell sobre el tema sol. hi ha qui m'ha dit de no sortir al carrer en hores de sol...és molt exigerat o és així? diuen que encara que vagi tapada i estigui a l'ombra no és convenient.
Què en penseu? No sé si serà massa petita per posar cremes ( 1-2-3 mesos...)
A la platja ja m'ho penso que millor que no hi vagi encara que sigui en hores de poc sol, però pel carrer...vaja ho trobo massa però no ho sé...
Gràcies pels consells!
la meva nena naixerà a principi de juliol o sigui a ple estiu.
Escrivia per si em podíeu donar consell sobre el tema sol. hi ha qui m'ha dit de no sortir al carrer en hores de sol...és molt exigerat o és així? diuen que encara que vagi tapada i estigui a l'ombra no és convenient.
Què en penseu? No sé si serà massa petita per posar cremes ( 1-2-3 mesos...)
A la platja ja m'ho penso que millor que no hi vagi encara que sigui en hores de poc sol, però pel carrer...vaja ho trobo massa però no ho sé...
Gràcies pels consells!

Gemma82, a nosaltres la pediatra ens va dir que fins als 6 mesos no els pot donar el sol. Les cremes solars tampoc estan recomanades fins als 6 mesos. Nosaltres l'estiu passat el portavem pel carrer amb el cotxet amb la capota per que no li donés i sempre anavem per l'hombra. A la piscina ens va dir que li portessim quan no hi hagués sol, cosa que vam fer un dia, però com que no li va agradar ja no hi vam tornar, i la platja ni la vam trepitjar. Pensa que el nostre nen va neixer a l'abril i a l'estiu encara era molt petit. Aquest any ja serà diferent.
Paciència noia, el primer estiu no es gaudeixa gaire del sol, la platja i tot això, però te altres compensacions, eh?
Paciència noia, el primer estiu no es gaudeixa gaire del sol, la platja i tot això, però te altres compensacions, eh?
I tant nivalis!!! la millor compensació del món!
Suposo que la idea serà sortir a passejar a primera hora o al vespre intentant anar per l'ombra i protegint del sol.
Tampoc som gaire de platja oo sigui que no crec que ho trobem gaire a faltar!
Gràcies percontestar!
Suposo que la idea serà sortir a passejar a primera hora o al vespre intentant anar per l'ombra i protegint del sol.
Tampoc som gaire de platja oo sigui que no crec que ho trobem gaire a faltar!
Gràcies percontestar!

Noies, quina marca haveu comprat?, jo la busco sense parabens si pot ser. M'han dit que la Roche-Posay no en porta. Com el meu nen és de pell molt clara la pediatre hem va dir que sempre que sortim, encara que no li doni el sol directament, li haig de posar pantalla total factor 60, però no hem va dir marques ni res (tampoc vaig preguntar en el seu moment
) i abans d'anar a la farmàcia m'agradaria saber opinions
) i abans d'anar a la farmàcia m'agradaria saber opinionsRe: Crema de protecció solar
Sumsi, jo li vaig comprar una que es diu "Ladival", que venia de regal l'aftersun. És especial per pells atòpiques. el meu fill no te la pell atòpica, però els prductes per pell atòpica són molt més suaus que els normals i no porten ni perfum, ni conservants ni res d'això.
Gràcies nivalis, serà la que compraré ja que té la pell una mica reactiva.
- montsejoel
- :: granota

- Entrades: 240
- Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm
Nosaltres fem servir Daylong, és molt important que per als més petits el filtre sigui físic i no químic, pregunteu a la farmàcia.
- tristantao
- :: gosset

- Entrades: 438
- Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am
La Avene pediatric és sense parabens.
jo també faig servir l'avene. M'agrada molt més que la de la marca isdin 
Nosaltres havíem fet servir la Isdin i l'Avene i molt bé, però l'estiu passat vam provar, per recomanació, la Nivea Sun Kids i va ser tot un descobriment, ens va agradar més que les altres.
A nosaltres el pediatre ens ha recomanat la isdin pediatric mineral pq porta filtre físic (la normal el porta químic). Ah! I el petit té 6 mesos!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |