Registre Civil Barcelona?

Més qüestions.
pode1986
Entrades: 4
Membre des de: dc. març 19, 2014 7:37 am

Registre Civil Barcelona?

EntradaAutor: pode1986 » dc. març 19, 2014 7:42 am

Hola, us escric perquè hi ha un tema que em porta dels nervis. Demà ha de néixer el meu fill i estic bastant nerviós perquè no sé com haurem de fer el tema del registre civil.

La meva parella i jo no estem casats i per tant i hem d'anar els dos. Llegint per internet i de gent que hi ha anat diuen que és horrorós, hores d'espera...

Com tots ja sabem no fa cap gràcia tenir que deixar el nen a casa recent nascut amb l'avia (que sabem que el cuidarà de meravella) quan fa 3 dies que l'has parit...

Bé, voldria preguntar-vos sobre la vostre experiència respecte això. Si és millor que el pare vagi un dia després del part per demanar cita previa o presentar-si directament o....demanar al hospital que no et posi on a nascut i anar a Sabadell que segur que està menys ple i la família de Sabadell estarà més contents!

Gràciesa tots/es
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Registre Civil Barcelona?

EntradaAutor: Tutty29 » dc. març 19, 2014 10:16 am

Hola!! quan vam tenir al nostre petito tampoc estavem casats i vam anar tots 3 al registre civil, a Manresa no vam demanar hora i no vam fer res de cua, potser hi havia una persona davant, aixo va com va.
Tens em sembla una setmana per registrar el nen i conta des de que neix el bebe.
A veure que diuen les altres mamis.
TAC
Entrades: 1
Membre des de: dc. març 19, 2014 10:25 am

EntradaAutor: TAC » dc. març 19, 2014 10:38 am

Hola! Tens dues opcions: inscriure al peque al Registre Civil del municipi on ha nascut (en aquest cas interpreto que a Barcelona) o al Registre Civil del municipi d'on els pares estiguin empadronats (Sabadell?). A l'hospital de totes totes t'han de possar que ha nascut a Barcelona, però si esteu empadronats a Sabadell podeu anar al Registre de Sabadell que segurament està menys saturat. Per adelantar feina pots trucar i demanar quins documents necessites portar i si has de demanar dia i hora abans...et deixo el telef.937454218
pode1986

EntradaAutor: pode1986 » dc. març 19, 2014 10:42 am

Pero pel que he llegit a Barcelona és una burrada.... Al carrer et pots passar 1h. Després a dins deu ser més ràpid.... A veure si algú de Bcn i l'ha tingut fa poc diu algo.

Gràcies per la teva resposta.
montsecm
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:17 am

EntradaAutor: montsecm » dc. març 19, 2014 10:51 am

Nosaltres tmb vam haver d'anar-hi els dos perque no estem casats, i vam anar-hi amb el petito de 5 dies. Vam sortir de l'hospital un dissabte i dilluns hi vam anar. I no ho recordo en absolut horroros. Vam haver d'esperar una estoneta, però tampoc massa. no ho sé, potser vam tenir sort, però aquell dia va ser prou acceptable (estic parlant de barcelona).
I després d'alla vam continuar a empadronar al bebe i a la Seguretat Social, es a dir, donant voltes per tota la ciutat amb el bebé >.-<: Molt divertida aquesta part ;)
pode1986

EntradaAutor: pode1986 » dc. març 19, 2014 10:58 am

Gràcies, em tranquil·litza bastant.
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dc. març 19, 2014 11:03 am

El meu home va anar sol al Registre de Barcelona perquè estem casats, però em recordo que no va trigar gaire, s'esperava llargues cues i ni molt menys. Això sí, comproveu tenir tots els papers que calguin.

Enhorabona papis!! :-)
Imatge
Imatge
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dc. març 19, 2014 11:12 am

El meu home també va anar sol i no va trigar gaire.. El que recomano molt és mirar aquesta web i preparar bé una carpeta amb fotocopies i originals!! http://www.tramitsnaixement.com/
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Sumsi
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

EntradaAutor: Sumsi » dc. març 19, 2014 12:31 pm

Nosaltres varem anar els 3, jo feta pols i ens van dir que jo no calia que hagués anat!!

Aquesta web és genial FloR, a mi em va ajudar molt per fer tota la paperassa.
Imatge
eulalia1980
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dg. juny 06, 2010 8:31 pm

EntradaAutor: eulalia1980 » dc. març 19, 2014 12:33 pm

Hola.
Estigues tranquila perque per res del mon es horroros. Quan va neixer el meu primer fill hi vem anar. Pots anar a mig mati, no cal que deixeu el nen, us el podeu endur. Hi ha ascensors. Pots donar el pit alla que hi ha vadires. No cal que aneu a les vuit a fer cua, jo hi he ana despres per altres coses i alla a les 11 del mati no hi ha gent.
Anims
Imatge
Akanne79
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 2:22 pm

EntradaAutor: Akanne79 » dc. març 19, 2014 2:14 pm

Nosaltres no estem casats i en els dos casos ha anat ell sol al registre a Barcelona i no ha tingut cap problema
damir
Entrades: 437
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 8:55 pm

EntradaAutor: damir » dc. març 19, 2014 2:41 pm

Sí q hi han aquestes cues brutals, però NO per registrar el nen. Les cues es fan per altres històries. No hi aneu a primera hora, perquè haureu de fer cua per entrar a l'edifici. Si hi aneu a mig matí o a última hora trobareu menys gent. Nosaltres hi vam anar sense la nena, en taxi i entre anar i tornar no crec q estigués més d'una hora fora de casa.
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dc. març 19, 2014 4:36 pm

Una altra opcio es pagar una gestoria perque hi vagi per tu, a nosaltres ens van dir 35 €
almon
Entrades: 179
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 9:30 pm

EntradaAutor: almon » dc. març 19, 2014 5:34 pm

Doncs jo donaré la nota negativa!
Va ser fa 3 anys i potser ha millorat, pero en el nostre cas vam anar els tres i vam estar molta estona.com3 hores recordo!
Vaig passar molts nervis pq a sobre teniem hora a la ss per donar alta al nen ja que el dia seguent teniem hora al cap. Vam acabar corrents!
Quan m hi torrni a trobar em sembla que anira el pare sol i quan vegi que ens toca baixarem amb un taxi.
Catilina
Entrades: 140
Membre des de: dt. juny 18, 2013 4:14 pm

EntradaAutor: Catilina » dc. març 19, 2014 7:29 pm

Jo he anat unes quantes vegades al registre de Barcelona últimament i com a molt he esperat mitja o 3/4 hora. Després de passar l´arc de seguretat hi ha una maquineta per agafar torn (això si que és important), ja q al taulell d´informació si q hi ha força cua.
Felicitats!! <:-<
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::